Orange Free na kartę - uwaga :)

Data: 2011-01-18 21:41:40
Autor: Artur Maśląg
Orange Free na kartę - uwaga :)
W dniu 2011-01-18 20:23, scream pisze:
Mam pewne podejrzenia, że Orange brzydko kombinuje z ofertą orange free na
kartę.
(...)

Nie zauważyłem, a korzystam z Orange Free już jakiś czas. Czasem bywają
problemy techniczne (a gdzie ich nie ma), ale usługa generalnie działa
poprawnie.

(...)
Zreferowałem mu sprawę tak jak powyżej na co on stwierdził, że nie stosują
takich praktyk, a winne sytuacji są przeciażone BTSy.

Owszem, takich praktyk nie stosują, a co awarii/przyczyny problemu
odpowiedź dostaniesz dowolną.

Spytałem więc czy jak
"poszedł coś sprawdzić" to odciążył owe BTSy, że od razu po tym zaczęło
działać? Nic nie odpowiedział; podobnie jak na pytanie jakim cudem skoro są
przeciążone BTSy modem łączy się w 3G zamiast 2G. Nie chciał też powiedzieć
co zrobił, że nagle usługa zaczęła działać poprawnie.

Zabrał komuś i dał Tobie. Przecież to oczywiste.

Uważajcie więc i lepiej sprawdzajcie konto zanim doładujecie, bo możliwe że
operator specjalnie coś kombinuje.

LOL - korzystając z prepaida nie sprawdzasz stanu konta co jakiś czas?
No, no - najwyraźniej jesteś z jednym z targetów tego tajnego spisku
Orange, który ma doprowadzić do zwiększenia wpływów ;)

A swoją drogą cała ta infolinia Orange to niesamowita pomyłka. Zanim
trafiłem na kogoś kompetentnego przełączali mnie 6 razy i czekałem na
połączenie 29 minut. Potem jeszcze 8 minut rozmowy. Prawie 40 minut
stracone na jedno głupie zgłoszenie.

Trzeba było kupić playowe i na płakać.

Nawet w UPC to działa sprawniej, choć
myślałem, że gorzej już być nie może.