Orange Free na karte - za granicą

Data: 2011-07-03 08:48:24
Autor: Pszemol
Orange Free na karte - za granicą
Błądzę w meandrach umów i regulaminów na orange.pl
i nie mogę znaleźć odpowiedzi na takie pytania:

- czy telefon/modem będzie działał poza granicami Europy? (roaming)
- jakie będą koszty używania karty SIM do rozmów, SMS i internetu?

Wybieram się do BOKu dziś ale może ktoś mi odpowie wcześniej
i zaoszczędzi wycieczki... Widział ktoś na www cennik dla roamingu danych?

Data: 2011-07-03 11:44:24
Autor: Tomasz Sałajczyk
W dniu 2011-07-03 08:48, Pszemol pisze:
[...]

ehhhh lenistwo...