Orange Free na karte - zaloguje sie do CDMA?

Data: 2014-03-31 12:28:44
Autor: Pszemol
Orange Free na karte - zaloguje sie do CDMA?
Mam kartę SIM w taryfie Orange Free na kartę, czy zaloguję się
tym SIMem do sieci CDMA, np. z użyciem routera Axesstel MV610VR?
Czy może muszę wymienić w salonie mojego SIMa na SIM/R-UIM ?

Data: 2014-04-01 14:47:31
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-31 19:28, Pszemol pisze:
Mam kartę SIM w taryfie Orange Free na kartę, czy zaloguję się
tym SIMem do sieci CDMA, np. z użyciem routera Axesstel MV610VR?
Czy może muszę wymienić w salonie mojego SIMa na SIM/R-UIM ?

Nie, CDMA jest dostępne tylko dla klientów abonamentowych.

Orange Free na karte - zaloguje sie do CDMA?