Orange GO - kod dostępu do poczty

Data: 2010-07-23 07:28:28
Autor: Arek
Orange GO - kod dostępu do poczty
Orange Go (znaczy się to nowe). Poczta głosowa działała, nie pamiętam
czy była w tym celu specjalnie "aktywowana".
Teraz po *501 twierdzi, że należy ustawić kod dostępu. Nie życzę sobie
ustawiania żadnego kodu dostępu.
Pytania:
Czy należy pokornie podać jakiś kod, czy BOK może to zmienić?
Czy jeżeli podam jakiś to potem będę mógł samodzielnie wyłączyć
żądanie podawania go za każdym razem przy dzwonieniu na pocztę,?

Arek

Data: 2010-07-23 20:57:01
Autor: SDD

Użytkownik "Arek" <abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w wiadomości news:i2b92v$phs$1news.onet.pl...
[...]

No coz, jesli nie bedzie zadnego kodu dostepu, to kazdy znajacy Twioj numer, po zadzwonieniu na 501501501 bedzie moodsluchiwal Twoje wiadomosci.
Jesli juz, to byc moze da sie - tak jak w Erze - ustawic, zeby przy dzwoneiniu z wlasnego telefonu nie pytal o haslo, ale nie ustawiac hasla wogole, to bym nie polecal.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-07-26 20:57:04
Autor: Arek
SDD napisał(a) w wiadomości: ...

[...]

Telefon, powiedzmy, wspólny dyżurny...
Wiem co grozi, ale to olewam, bo ten numer znają moze 3 osoby, nie
potrzebują mieć tajemnic. Po prostu zbędne utrudnienie.

Jesli juz, to byc moze da sie - tak jak w Erze - ustawic, zeby przy
dzwoneiniu z wlasnego telefonu nie pytal o haslo, ale nie ustawiac hasla
wogole, to bym nie polecal.

No więc ustawiłem. Dzwoniąc z tego telefonu nie żąda kodu. OK.
Dzwonię z innego (Orange) na 501501501, podaję ten kod i... "kod
nieprawidłowy" (mam nadzieję, że w ten sposób nie zablokowałem
dostępu). Lub po prostu bajzel w Orange?

Arek

Orange GO - kod dostępu do poczty