Orange LOVE - nigdy nikomu nie polecę

Data: 2018-04-16 20:44:11
Autor: mybox
Orange LOVE - nigdy nikomu nie polecę
Wziąłem na próbę ale działo tylko dwa dni, później przez ten ich system "stabilizowania linii" było tylko gorzej.
Po zgłoszeniu przyjechał niby technik, zresetował DLM i wszystko działało super przez kolejne dwa dni. Zrezygnowałem z usług bo na szczęście zamówiłem je przez internet a nie w salonie. Rachunek przyszedł o 99 zł wyższy, gdyż moje zgłoszenie usterki potraktowano jako "usługa na życzenie klienta". Droga reklamacyjna wyczerpana, skarga do UKE też nie odniosła skutku bo "Przedsiębiorca telekomunikacyjny - Orange Polska S.A. - oświadczył, że wycofuje się z postępowania ADR."

Ktoś ma jakiś pomysł co dalej?

Pozdrawiam
DanW

Orange LOVE - nigdy nikomu nie polecę