Orange LTE na próbę !!

Data: 2015-12-19 15:28:15
Autor: Wiesiek von Kl. Peterwitz
Orange LTE na próbę !!
Uwaga na tą ofertę. Dostałem modem na próbę na 14 dni, a niekompetentna panienka z okienka zapodała mi umowę na internet LTE na dwa lata.
Odkręcam sprawę. Ale pie...ć Orange.
W.

Data: 2015-12-19 21:34:19
Autor: JSz
Orange LTE na próbę !!
W dniu 19.12.2015 o 15:28, Wiesiek von Kl. Peterwitz pisze:
Uwaga na tą ofertę. Dostałem modem na próbę na 14 dni, a niekompetentna
panienka z okienka zapodała mi umowę na internet LTE na dwa lata.
Odkręcam sprawę. Ale pie...ć Orange.
W.

A kompetentny Wiesiek umowę podpisał?

-- -

Data: 2015-12-19 22:00:18
Autor: Czarek
Orange LTE na próbę !!

W dniu 19.12.2015 o 21:34, JSz pisze:
W dniu 19.12.2015 o 15:28, Wiesiek von Kl. Peterwitz pisze:

A kompetentny Wiesiek umowę podpisał?

-- -
antywirusowe Avast.

A jeszcze bardziej kompetentny JSz skonfigurował antywirusa i spamuje na grupie.

--
Czarek

Data: 2016-01-04 12:58:28
Autor: Diabełson
Orange LTE na próbę !!
W dniu 2015-12-19 o 22:00, Czarek pisze:

[...]

Wszyscy macie za pazurami (; a w kwestii "niekompetentnej" panienki - z doświadczenia wiem że to było celowe działanie.

Data: 2016-01-20 10:57:16
Autor: Wiesiek von Kl. Peterwitz
Orange LTE na próbę !!

Użytkownik "Wiesiek von Kl. Peterwitz"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:n53phu$75e$1@node1.news.atman.pl...

Uwaga na tą ofertę. Dostałem modem na próbę na 14 dni, a niekompetentna
panienka z okienka zapodała mi umowę na internet LTE na dwa lata.
Odkręcam sprawę. Ale pie...ć Orange.
W.

W końcu sprawa się wyjaśniła / zakończyła. Po kilku wizytach w BOKu, rozmowach telefonicznych i w końcu napisaniu pisma. :-( Tłumaczą się niedopracowaniem procedury umowy "internetu na próbę"
Orange przysłał pismo z przeprosinami, fakturę korygującą. Pozostało mi tylko uiścić opłatę zgodną z ofertą internetu na próbę.
W.

Data: 2016-01-20 11:34:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Orange LTE na próbê !!

"Wiesiek von Kl. Peterwitz" n7nllp$dsn$1@node2.news.atman.pl

Orange przys³a³ pismo z przeprosinami, fakturê koryguj±c±.

Ile Ci zap³aci za Twoje straty?

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'