Orange POP - brak obslugi on-line

Data: 2010-10-20 13:36:26
Autor: adresss
Orange POP - brak obslugi on-line
Czesc,

tydzien temu aktywowalem karte w Orange POP i zarejestrowalem konto na
www.orange.pl i moglem sprawdzic stan srodkow, wykaz polaczen. Dzis po
poprawnym zalogowaniu pojawia sie komunikat, ze do mojej taryfy brak
jest obslugi on-line. Cos sie zmienilo, czy to jakis "wyglup" systemu
obslugi? Czy tez zmieniono warunki?

--
ThinkXtra

Data: 2010-10-21 14:14:03
Autor: Marx
On 20.10.2010 13:36, adresss@poczta.pl wrote:
[...]

system www orange bardzo często nie działa - po prostu się przyzwyczaj
Marx

Data: 2010-10-21 17:16:01
Autor: Barnaba

Użytkownik "Marx" <Marx@nospam.com> napisał w wiadomości news:dcn5p7-qbb.ln1wuwek.kopernik.gliwice.pl...
[...]

Ja mam abonament  i teĹĽ to samo. OtrzymaĹ‚em od nich informacjÄ™, ĹĽe to chwilowe kĹ‚opoty.
Barnaba

Orange POP - brak obslugi on-line