|
Data: 2010-10-21 14:14:03 |
Autor: Marx |
Orange POP - brak obslugi on-line |
On 20.10.2010 13:36, adresss@poczta.pl wrote:
Czesc,
tydzien temu aktywowalem karte w Orange POP i zarejestrowalem konto na
www.orange.pl i moglem sprawdzic stan srodkow, wykaz polaczen. Dzis po
poprawnym zalogowaniu pojawia sie komunikat, ze do mojej taryfy brak
jest obslugi on-line. Cos sie zmienilo, czy to jakis "wyglup" systemu
obslugi? Czy tez zmieniono warunki?
system www orange bardzo często nie działa - po prostu się przyzwyczaj
Marx
|
|
|
Data: 2010-10-21 17:16:01 |
Autor: Barnaba |
Orange POP - brak obslugi on-line |
Użytkownik "Marx" <Marx@nospam.com> napisał w wiadomości news:dcn5p7-qbb.ln1wuwek.kopernik.gliwice.pl...
On 20.10.2010 13:36, adresss@poczta.pl wrote:
Czesc,
tydzien temu aktywowalem karte w Orange POP i zarejestrowalem konto na
www.orange.pl i moglem sprawdzic stan srodkow, wykaz polaczen. Dzis po
poprawnym zalogowaniu pojawia sie komunikat, ze do mojej taryfy brak
jest obslugi on-line. Cos sie zmienilo, czy to jakis "wyglup" systemu
obslugi? Czy tez zmieniono warunki?
system www orange bardzo często nie działa - po prostu się przyzwyczaj
Marx
Ja mam abonament i też to samo. Otrzymałem od nich informację, że to chwilowe kłopoty.
Barnaba
|
|