Orange POP i Go poza sieć za 29 gr

Data: 2009-04-24 22:31:23
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Orange POP i Go poza sieć za 29 gr
Na karte:
Przy doładowaniu 50 PLN (co daje ok. 16 zł na miesiąc) czas na połączenia
wychodzące 3 miesiące i 29 gr/min do wszystkich sieci (z wyjątkiem Play i
Polsatu w POPie)
daje to ok. 57 min co miesiąc.
przy 50PLN dają chyba jakieś promocyjne złotówki tylko do Orange...

Na abonament
Przy abonamencie 25 PLN,
http://www.orange.pl/portal/map/map/postpaid_main?stamp=1240604754220
dają zaledwie 40 min do wszystkich sieci (bez Play), a minuta wychodzi
ponad dwukrotnie droższa.
Czyżby chodziło im o to, aby ludzie zrywali umowy abonamentowe i
przechodzili na przedpłacone ?
Nawet w abonamencie 200 zł minuta wychodzi 50gr...

innych operatorów nie analizowałem, czy jest podobnie ?

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
DTP 2006
http://foto.3mam.net/album2/DTP-2006/index.php

Data: 2009-04-24 22:48:12
Autor: X
Użytkownik Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał:

[...]

Jest podobnie, analizowalem taryfy syberyjskie, nawet w najdroższej taryfie za 200zł chyba prawie 7000minut do wszystkich sieci w ciagu 24m-cy, czyli koszt minuty ponad 41 groszy brutto. Ja kupiłem prawie 2 lata temu Nokie N73 na allegro za 1200zł z kartą pamięci 2GB i do dziś korzystam z niej w simplusie (super pakiety internetowe, pakiety minut do Plusa po 5-6gr/min., wybrane stacjonanre za 5gr/min.). O wiele bardzij opłacało mi się kupić na wolnym rynku telefon niż wiązać się droższym abonamentem przez 2 lata.Różnica 500zł na droższym telefonie kupionym na allegro już dawno mi się zwróciła...Powiem krótko: Abonament umarł. Jedyna reaktywacja to darmowe rozmowy do całej sieci dla abonamentu. Wtedy będzie on czymś lepszym od prepaida.

Data: 2009-04-25 14:00:03
Autor: Valdi.Pavlack
Orange POP i Go poza sieć za 29 gr
"X" news:gst8ig$br$1217.76.112.12

Powiem krótko: Abonament
umarł. Jedyna reaktywacja to darmowe rozmowy do całej sieci dla
abonamentu. Wtedy będzie on czymś lepszym od prepaida.

Mądrego to i przyjemnie poczytać :)

Data: 2009-04-24 23:01:39
Autor: GiZmo
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

Czyżby chodziło im o to, aby ludzie zrywali umowy abonamentowe i
przechodzili na przedpłacone ?
Nawet w abonamencie 200 zł minuta wychodzi 50gr...

innych operatorów nie analizowałem, czy jest podobnie ?

Naprawdę nie wpadłeś na to, że przy abonamencie dostajesz telefon do którego sporo dopłaca operator?

Data: 2009-04-24 23:27:34
Autor: ToMasz
GiZmo pisze:
[...]

to prawda, ale w tym przypadku niewiele wnosi.
Play fresch namieszał i tyle. PAmietam płacze abonamentowców 25zł era,
kiedy wszedł na rynek heyah. Teraz nikt nie płacze, ale efekt jest ten
sam. Niskie abonamenty nie opłacają sie od czasu "zetafona" i podobnych
ofert pozostałych operatorów. Wyższe, po odliczeniu kosztów telefonu -
staną sie opłacalne, ale teraz "sprawa frescha" przechyliła szale w
strone prepaidów. Abonamenty dogonią stawiki w pół roku. Pamietaj ze
biorąć kilka telefonów na abonament firmowy, mozesz dostać fajniejsze
promocje niż w cennkiu, a biorąc kilka prepaidów... upust 2% na karty
zdrapki w pobliskim kiosku...
ToMasz

Data: 2009-04-25 11:10:48
Autor: tl
Orange POP i Go poza sieć za 29 gr

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomości news:gst9u1$h4k$1news.interia.pl...

No a prestiż ? Prestiż zdecydowanie jest połączony z ceną. Zależy od jej wysokości.
No i obsługa- jest na wyższym poziomie i też swoje kosztuje.
Wszak od dawna wiadomo, że taki pryszczaty jak ja ma byle tani prepaid, a abonamentowiec
powinien emanować drogim prestiżem wokół ;-DDD

tl

Data: 2009-04-25 14:23:36
Autor: qwerty
Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:gsuk2q$kfb$1@news.onet.pl...
[...]

Głupoty pleciesz. Znam osobę, która ma firmę (nie jest to jednoosobowa) i dyrektor (>40lat) używał heyah.

Data: 2009-04-25 20:41:19
Autor: tl

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gsuvcc$h7q$1achot.icm.edu.pl...
[...]

Jak to głupoty, przecież co chwilę czytam, że mając prepaida i do tego fresza
jestem pryszczatym dzieciakiem któremu rodzice dają 5 pln na rok. ;-DDD
Już, już mam nadzieję, że tak jest i jak glupi pędzę do lustra ... i dupa blada.
I jak tu wierzyć w pisane słowo? Ludzie to złośliwe bestie, zrobią człowiekowi
nadzieję i ... ech ;-(

tl

Data: 2009-04-27 18:16:34
Autor: J.F.
On Sat, 25 Apr 2009 20:41:19 +0200,  tl wrote:
[...]

No oczywiscie ze nie jestes dyrektorem oddzialu ktory kupil sobie i
pracownikom stosowne abonamenty firmowe zeby miec z nimi kontakt :-)

No chyba ze zatrudniasz pryszczatych dzieciakow i dajesz im co miesiac
25zl zdrapke a reszta cie nie obchodzi :-)

J.

Data: 2009-04-25 11:33:10
Autor: Akarm
Orange POP i Go poza sieć za 29 gr
ToMasz napisał(a)
Niskie abonamenty nie opłacają sie od czasu "zetafona" i podobnych
ofert pozostałych operatorów.

Czy mógłbyś w związku z tym podpowiedzieć mi coś?
Dostałem właśnie propozycję przedłużenia umowy: za ok. 25 zł brutto - 40 minut do wszystkich plus 40 wewnątrz sieci i na stacjonarne, dodatkowo 5 numerów w sieci i stacjonarnych do gadania bez limitu. Gdzie powinienem poszukać korzystniejszej oferty?

--
      Akarm
Dialog - na pohybel! OE - wiwat!

Data: 2009-04-25 13:54:39
Autor: ToMasz
Orange POP i Go poza sieć za 29 gr
Akarm pisze:
ToMasz napisał(a)
[...]

nie znajdziesz. Niestety nikt "z drogi" nie znajdzie podobnej oferty jak
Ty masz. Podpadasz tym samym pod trola, albo nie napisałeś wszystkiego...
ToMasz

Data: 2009-04-25 22:46:50
Autor: Akarm
Orange POP i Go poza sieć za 29 gr
ToMasz napisał(a)
Akarm pisze:
ToMasz napisał(a)
[...]

Mógłbyś rozwinąć? Nie bardzo łapię powiązanie tak wnikliwej oceny mojego postępowania z ofertą przedłużenia umowy dla mnie.

albo nie napisałeś wszystkiego...

Co powinienem jeszcze dodać?

--
      Akarm
Dialog - na pohybel! OE - wiwat!

Data: 2009-04-25 23:19:30
Autor: Tony
Dnia Sat, 25 Apr 2009 22:46:50 +0200, Akarm napisał(a):

albo nie napisałeś wszystkiego...

Co powinienem jeszcze dodać?

Gdzie można taką ofertę dostać. Konkretnie, np. adres salonu ;p

Data: 2009-04-26 07:58:15
Autor: Akarm
Orange POP i Go poza sieć za 29 gr
Tony napisał(a)
Dnia Sat, 25 Apr 2009 22:46:50 +0200, Akarm napisał(a):
albo nie napisałeś wszystkiego...
Co powinienem jeszcze dodać?
Gdzie można taką ofertę dostać. Konkretnie, np. adres salonu ;p

Telefon od konsultanta.

--
      Akarm
Dialog - na pohybel! OE - wiwat!

Data: 2009-04-26 21:58:05
Autor: ToMasz
Orange POP i Go poza sieć za 29 gr
Akarm pisze:
Tony napisał(a)
[...]
Przeczytaj to swojej mamie, i zapytaj czy coś z tego rozumie.

Fresh/noweGO czy cotam chcesz to jest usługa dla ludności. Ty masz jakąś
magiczną taryfe, i puki nie jest to usługa dla każdego polaka to nie
bierze udziału w grze. Rozumiesz?

ToMasz

Data: 2009-04-27 23:07:57
Autor: Akarm
Orange POP i Go poza sieć za 29 gr
ToMasz napisał(a)
Akarm pisze:
Tony napisał(a)
[...]

Nie, nie rozumiem. Dlaczego niski (jak mi sie wydaje) abonament nie bierze udziału w grze?
Przypomnę, że moje pytanie wynikało z tego co napisałeś:
"Niskie abonamenty nie opłacają sie od czasu "zetafona" i podobnych ofert pozostałych operatorów".
I teraz: "Fresh/noweGO czy cotam chcesz" - możesz przybliżyć jaki to jest abonament? Bo chyba nie chcesz powiedzieć, że pisząc o niskich abonamentach, prepaid miałeś na myśli? A mój abonament nie jest dostępny dla każdego polaka, tylko raczej dla *Polaka* przedłużajacego umowę, chyba wyraźnie to zaznaczyłem. Jeżeli tego nie zrozumiałeś, to nie masz się czym cieszyć. Nawet dla mojej mamy, emerytki, (mimo że kompletnie nie ma pojęcia o taryfach) tekst jest przejrzysty.
Swoją drogą masz dziwną hierarchię - Fresh czy GO z szacunkiem wielką literą, a naród zdecydowanie niżej.

--
      Akarm
Dialog - na pohybel! OE - wiwat!

Data: 2009-04-25 15:03:35
Autor: X
Orange POP i Go poza sieć za 29 gr
Użytkownik Akarm napisał:

ToMasz napisał(a)

[...]

Wziąłbym taki abonament za 25zł brutto gdyby rozmowy w sieci były całkowicie za darmo, do tego pakiety internetowe 100,250,500,1000MB za 10,18,30,60zł. W żadnym innym przypadku nie wezmę abonamentu. Wolę kupić na allegro telefon i jechać na simplusie z pakietem 500min.do Plusa za 24zł, wybranymi 5 numerami stacjonarnymi za 5gr/min. i pakietami internetowymi 20,50MB

Data: 2009-04-27 18:13:51
Autor: J.F.
On Fri, 24 Apr 2009 23:27:34 +0200,  ToMasz wrote:
GiZmo pisze:
Naprawdę nie wpadłeś na to, że przy abonamencie dostajesz telefon do
którego sporo dopłaca operator?
to prawda, ale w tym przypadku niewiele wnosi.
Play fresch namieszał i tyle.

Akurat dawniej bylo podobnie.

PAmietam płacze abonamentowców 25zł era,
kiedy wszedł na rynek heyah.

Wtedy na prepaidach tez mozna bylo poplakac, ino krocej.

Niskie abonamenty nie opłacają sie od czasu "zetafona" i podobnych
ofert pozostałych operatorów.

Troche bym polemizowal.
Wszystko zalezy od punktu siedzenia - ile gada, na ile regularnie, jaki telefon mu sie podoba ...

J.

Data: 2009-04-25 14:40:42
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Fri, 24 Apr 2009 23:01:39 +0200, GiZmo napisał(a):

Naprawdę nie wpadłeś na to, że przy abonamencie dostajesz telefon do którego sporo dopłaca operator?

Gdy kupujesz bez promocji i bez telefonu, stawki są takie same, a nawet
płaci się opłatę aktywacyjną (nie sprawdzałem w cenniku)

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
http://foto.3mam.net/ areszt śledczy Białołęka w galerii

Data: 2009-04-25 22:28:22
Autor: PlaMa
W dniu 2009-04-24 23:01, GiZmo pisze:

Naprawdę nie wpadłeś na to, że przy abonamencie dostajesz telefon do
którego sporo dopłaca operator?

Co? OP dopłaca? Skąd się urwałeś, że myślisz, że któryś z naszych kochanych by dopłacał do interesu by Cię uszczęśliwić?! :D Błagam Cię :)
Nic nie dopłacasz tylko "ratalnie" spłacasz :)

Data: 2009-04-26 00:36:38
Autor: JoteR
"PlaMa" napisał:

Co? OP dopłaca? Skąd się urwałeś, że myślisz, że któryś z naszych kochanych by dopłacał do interesu by Cię uszczęśliwić?! :D Błagam Cię :)
Nic nie dopłacasz tylko "ratalnie" spłacasz :)

Oj tam, 166 groszy miesięcznie, żaden handlarz GSM nie sprzeda nowego aparatu w takiej cenie i to w dodatku na nieoprocentowane raty ;-)

JoteR

Data: 2009-04-25 11:01:47
Autor: Zdzislaw

Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <adres.na@mojej.www.pl> napisał w wiadomości news:gst7j4$3ir$1inews.gazeta.pl...
[...]

Abonament Orange 25 (NTP) - minuta do wszystkich (takze do Play) 24 gr.
Do tego darmowe kilkaset minut do Orange. To sa plusy "mania" abonamentu.
Ww. warunki oczywiscie pod warunkiem, iz nie pobierasz telefonu "na raty" w Orange :)

Z.

Data: 2009-04-25 08:56:29
Autor: mucher
On Apr 25, 11:01 am, "Zdzislaw" <kreno...@interia.eu> wrote:

Abonament Orange 25 (NTP) - minuta do wszystkich (takze do Play) 24 gr.

Czekaj czekaj - skąd się ta stawka 24 grosze bierze? NTP były w
czasach stawek 75gr/minuta,  więc w jaki sposób ta stawka spada nagle
trzykrotnie? Chyba że w ramach tego masz jeszcze jakiś pakiet
darmowych minut.

Do tego darmowe kilkaset minut do Orange. To sa plusy "mania" abonamentu.
Ww. warunki oczywiscie pod warunkiem, iz nie pobierasz telefonu "na raty" w
Orange :)

....no i że masz jakąś mocno niszową ofertę - na normalnych warukach to
mocno trudne do osiągnięcia. A w obecnym przypadku oferty 'Tylko SIM'
w Orange przegrywają z prepaidami (pomijam przypadki, kiedy komuś
udaje się dostać pakiet minut do Orange).

mucher

Data: 2009-04-25 14:25:33
Autor: Janusz
[...]

podaj link !!! jakos tego nie moge znalesć

Data: 2009-04-25 14:58:07
Autor: X
[...]

Ojej, Orange obniżyło ceny!! No poprostu szok. Mój prestiż z korzystania z tej sieci się załamał... Jeśli do sierpnia nie wprowadzą:
-ważności konta na poł.wychodzące 12 miesięcy po doładowaniu 100zł
-pakietów do Orange i stacjonarnych po 6-8 gr/min.max.

to żegnam rodziców i siostrę z tą siecią (po 9 latach korzystania;) i udaję się do Fresha;)

Data: 2009-04-25 21:26:23
Autor: ToMasz
Orange POP i Go poza sieć za 29 gr

to żegnam rodziców i siostrę z tą siecią (po 9 latach korzystania;) i
udaję się do Fresha;)

Blady strach pojawił się na twarzach francuskich właścicieli Orange.
Noce będą zarywać zeby dostosować się do Twoich żądań...
:) :) :)

Nawet fresh ma pakiety sciemniające. Bo to nie są firmy nie caritas. Oni
wszyscy zbierają cięgi od swoich użytkowników, a mimo to kalkulują jak
pokerzyści...

ToMasz

Data: 2009-04-25 22:33:13
Autor: PlaMa
W dniu 2009-04-25 21:26, ToMasz pisze:

Nawet fresh ma pakiety sciemniające. Bo to nie są firmy nie caritas. Oni
wszyscy zbierają cięgi od swoich użytkowników, a mimo to kalkulują jak
pokerzyści...

Zdziwiłbyś się :D Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy z... "kulis" Caritasu :)

Orange POP i Go poza sieć za 29 gr