Orange POP i przekierowanie rozmów

Data: 2012-03-31 14:08:02
Autor: osiek
Orange POP i przekierowanie rozmów
Witam,
Niedługo wyjeżdżam do Azji, gdzie koszt rozmów powoduje podwyższone ci¶nienie. Chciałbym przekierować będ±c jeszcze w kraju wszystkie rozmowy przychodz±ce na pocztę głosow± lub usługę "Kto dzwonił". Dzięki temu byłbym w kontakcie SMSowym a poł±czenia przychodz±ce nie rujnowałyby mojego budżetu. Na razie ustawiłem sobie, że przychodz± mi powiadomienia mailowe o nagraniu na pocztę, więc do pełni szczę¶cia potrzebuję przekierować wszystkie poł±czenia na ni±. Próbowałem doszukać się na Orange.pl ale poległem, konsultanci w salonach nie bardzo wiedz± nawet co¶ takiego istnieje jak przekierowanie.

Jakiego kodu należy użyć by osiagn±ć przekierowanie na pocztę głosow± lub Kto Dzwonił
Numer jest w ofercie prepaidowej Orange POP.

pozdrawiam
P.

Data: 2012-03-31 18:23:34
Autor: SDD
osiek pisze:

Jakiego kodu należy użyć by osiagn±ć przekierowanie na pocztę głosow±
lub Kto Dzwonił
Numer jest w ofercie prepaidowej Orange POP.

No to przeniesc do Play lub T-Mobile, a nastepnie **21*numer_jaki_tam_chcesz# (numerem_jakim_tam_chcesz moze byc numer do poczty glosowej - inny w Play i inny w T-Mobile)

Orange nie udostepnia w prepaidach uslugi przekazywania wywolan.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2012-04-01 21:48:43
Autor: osiek
SDD pisze:
osiek pisze:

[...]

Przeniesienie nie wchodzi w grę z kilku powodów (główny powód to jaki¶ tam stan konta, karta niezarejestrowana a do wylotu kruca bomba malo casu) aczkolwiek chyba to byłoby najprostsze ;)
Byłem przekonany, że co¶ takiego jest w POPie, żeby wszystkie poł±czenia z automatu kierowane były na pocztę. Sto lat temu a dokładniej z 12 miałem przez jaki¶ czas takie ustawienie telefonu, że wszystkie poł±czenia szły na pocztę a była to Idea POP.

tak czy inaczej dzięki

Data: 2012-03-31 18:31:04
Autor: SP4OLN

"osiek" <osiek@gazeta.pl> wrote in message news:jl6s59$jcg$1mx1.internetia.pl...
[...]

To może być nierozs±dne z uwagi na SMSy które o poczcie informuj± :
http://www.orange.pl/kid,4001003765,id,4000377407,title,Nowa-Poczta-Glosowa,article.html
Ja bym zmienił operatora i skorzystał z możliwo¶ci odbierania i
wykonywania poł±czeń poprzez Internet .

--
SP4OLN

Data: 2012-04-01 21:51:51
Autor: osiek
SP4OLN pisze:

[...]

Nie bardzo wiem o jakich SMS piszesz i czemu miałoby to byc nierozs±dne. SMS przychodz±cy jest bezpłatny, a skoro poł±czenie przychodz±ce byłoby przekierowywane z poziomu centrali to nawet by "nie opuszczało" kraju.

Połaczenia wychodz±ce to zupełnie inna sprawa i z tym nie ma problemu. W końcu wystarczy jakikolwiek VoIP/Skype i dostep do netu/WiFi.

Zmiana operatora z kilku powodów w tym przypadku nie wchodzi w grę.

Data: 2012-04-01 02:43:38
Autor: Animka
Orange POP i przekierowanie rozmĂłw
W dniu 2012-03-31 14:08, osiek pisze:
Witam,
Niedługo wyjeżdżam do Azji, gdzie koszt rozmów powoduje podwyższone
ciśnienie. Chciałbym przekierować będąc jeszcze w kraju wszystkie
rozmowy przychodzące na pocztę głosową lub usługę "Kto dzwonił". Dzięki
temu byłbym w kontakcie SMSowym a połączenia przychodzące nie
rujnowałyby mojego budżetu. Na razie ustawiłem sobie, że przychodzą mi
powiadomienia mailowe o nagraniu na pocztę, więc do pełni szczęścia
potrzebuję przekierować wszystkie połączenia na nią. Próbowałem doszukać
się na Orange.pl ale poległem, konsultanci w salonach nie bardzo wiedzą
nawet coĹ› takiego istnieje jak przekierowanie.

Jakiego kodu należy użyć by osiagnąć przekierowanie na pocztę głosową
lub Kto Dzwonił
Numer jest w ofercie prepaidowej Orange POP.

Nie trzeba kodu. Zajrzyj na orange online w uslugi i sobie ustaw.

--
animka

Data: 2012-04-01 12:41:25
Autor: SDD
Animka pisze:

Nie trzeba kodu. Zajrzyj na orange online w uslugi i sobie ustaw.

W POPie?
Natychmiastowe?
Chyba waginalnie.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2012-04-01 22:03:15
Autor: osiek
SDD pisze:
Animka pisze:

[...]

Czasami mają jakiś błąd i się zdarza, że działa natychmiastowo. Ale zaraz naprawiają i nie działa.

Data: 2012-04-01 22:02:33
Autor: osiek
Animka pisze:
[...]

Animko droga  :)

Nie wspominając o tym, że Orange On line uparcie twierdzi, że poczte mam wyłaczoną a ludzie o tym nie wiedza i sie na nią nagrywają to może i tam bym coś znalazł jakby coś tam było. Niestety niewiele się stamtąd można dowiedzić. Stan usług dotyczących poczty głosowej i usługi Kto dzwonił jest kompletnie różny od tego co mam, i nie ma żadnej informacji o tym czego szukam.

Data: 2012-04-04 00:40:19
Autor: Animka
W dniu 2012-04-01 22:02, osiek pisze:
Animka pisze:
[...]

Nie wspominajÄ…c o tym, ĹĽe Orange On line uparcie twierdzi, ĹĽe poczte mam
[...]

No nie wiem, moĹĽe w tym POP-ie usĹ‚ugi sÄ… inne. Ja mam pocztÄ™ gĹ‚osowÄ… wyĹ‚Ä…czonÄ… i w UsĹ‚ugach na orange online to widzÄ™. Kto dzwoniĹ‚ teĹĽ mam wyĹ‚Ä…czone bo i tak  widzÄ™  w telefonie kto i o ktĂłrej godzinie dzwoniĹ‚. No i jeszcze komunikaty "ZadzwoĹ„ teraz" wyĹ‚Ä…czyĹ‚am w diabĹ‚y.

--
animka

Data: 2012-04-01 14:38:18
Autor: tl

Ja bym użył tej usługi http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/uslugi/poczta-glosowa/#poczta-glosowa-na-email   i nie zabierał tego sima w podróż. Je¶li będziesz miał tam dostęp do internetu to weĽ ze sob± bramkę sip i ustaw stacjonarny z Halonetu z polskim numerem. Zrób na niego przekierowanie z komórki i to wszystko.

Data: 2012-04-01 21:57:24
Autor: osiek
tl pisze:
[...]

primo usługa jest w playu, a ja mam SIMa w Orangu. Niby przenie¶c można, ale nie w tym przypadku. Nagrania z poczty głosowej przychodz± mi na maila w Orangu (przynajmniej w teorii bo różnie z tym bywa więc z odsłuchem nagranych wiadomo¶ci nie ma bede miał problemu) Bramki SIP nie będę targał ze sob± po całym kraju (robię sobie co¶ w rodzaju objazdówki). Potrzebuje miec kontakt SMSowy z moim numerem telefonu będac tam i chce być spokojny, że żadne poł±czenie mi nie przyjdzie tylko trafi na pocztę. Dzwonić za bardzo nie potrzebuje, w ostateczno¶ci użyje do tego Skype/Voip z telefonu(słuchawki)/tabletu/lapka.

Data: 2012-04-02 11:56:28
Autor: Maciek
Orange POP i przekierowanie rozmów
Użytkownik "osiek" <osiek@gazeta.pl> napisał
[...]

Nie da się. Nawet nie da się zmienić czasu, po którym nast±pi przekierowanie gdy nie odbierasz.

Jakiego kodu należy użyć by osiagn±ć przekierowanie na pocztę głosow± lub Kto Dzwonił
Numer jest w ofercie prepaidowej Orange POP.

Jeżeli wył±czysz pocztę głosow±, to wtedy dopiero będzie działać usługa "Kto¶ dzwonił".
Jeżeli pojedziesz z wł±czon± poczt±, to dostaniesz sms o nagraniu nowej wiadomo¶ci. Je¶li wył±czysz pg, to dostaniesz sms "kto¶ dzwonił".

Ja bym chyba nagrał powitanie "Proszę się nie nagrywać ale wysłać mi wiadomo¶ć sms gdyż tu gdzie jestem działaj± tylko esy" i zabrał telefon ze sob±. Jeżeli nie potrafisz się powstrzymać od odebrania poł±czenia, to wł±czaj telefon na chwilę, kwadrans po nieparzystej a dodatkowo zaoszczędzisz na baterii.

A jeżeli pod tym niezarejestrowanym numerem prowadzisz biznes, to nie rób cyrku i przenie¶ go do abo "tylko sim" na rok aby uzyskać dostęp do wszystkich normalnie działaj±cych usług. Bezpieczeństwo (szeroko pojęte) kosztuje.

--
M.

Data: 2012-04-02 12:01:48
Autor: J.F
Orange POP i przekierowanie rozmów
Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomo¶ci grup
[...]

Powstrzymywanie od odebrania chyba nic nie da - przekieruje na poczte i zaplacisz ... podwojnie. Tak to dawniej dzialalo, moze sie cos zmienilo, albo w prepaidach jest inaczej.

Tylko wylaczenie, a i to nie jestem pewien jak szybko siec macierzysta to uwzgledni.
No i czy po wlaczeniu nie bedzie chciala nachalnie sie polaczyc w celu odsluchania wiadomosci.

J.

Data: 2012-04-02 12:29:32
Autor: Maciek
Orange POP i przekierowanie rozmów
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał
[...]

No to karta zostaje w kraju. Wcisn±ć j± w słuchawkę z Androidem i programem SMS Forwarding. Je¶li kto¶ się nagra, to przyjdzie sms. Program może przesłać tre¶ć esów także mailem. No tak... Tylko kto będzie pilnował ładowania baterii? :P

Pozostaje więc wył±czenie poczty i kwadrans po nieparzystej w celu odczytania czy "kto¶ dzwonił".
--
M.

Data: 2012-04-02 10:53:16
Autor: Dominik & Co
Orange POP i przekierowanie rozmĂłw
Dnia 02.04.2012 Maciek <mmuran@gmail.com> napisał/a:

No to karta zostaje w kraju. Wcisnąć ją w słuchawkę z Androidem i programem SMS Forwarding. Jeśli ktoś się nagra, to przyjdzie sms. Program może

Może być też jakiś staroć z Symbianem, można też komórkę do kompa przypiąć (albo sim w modem wsadzić).

przesłać treść esów także mailem. No tak... Tylko kto będzie pilnował ładowania baterii? :P

To ładowarka tak tandetnie wykonana, że strach w gniazdku zostawić? ;-)

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)

Data: 2012-04-02 13:10:52
Autor: Maciek
Orange POP i przekierowanie rozmĂłw
Użytkownik "Dominik & Co" <Dominik.Alaszewski@nagmailu.com> napisał
Może być też jakiś staroć z Symbianem, można też komórkę do kompa
przypiąć (albo sim w modem wsadzić).

Spoko. StosujÄ™ z NokiÄ… E50.

przesłać treść esów także mailem. No tak... Tylko kto będzie pilnował
Ĺ‚adowania baterii? :P
To ładowarka tak tandetnie wykonana, że strach w gniazdku zostawić? ;-)

A czort go tam wie. Pozostawianie ładowarki na dłużej niż tydzień jest uznawane za szkodliwe, więc może nie narażajmy wątkotwórcy na zakup nowej baterii zaraz po powrocie z drugiego końca świata.
Nie wiemy nawet jakiej ilości połączeń przychodzących się spodziewa, na jak długo wyjeżdża. Wiemy tylko, że ma być za darmo i anonimowo.

--
M.

Data: 2012-04-04 00:44:55
Autor: Animka
W dniu 2012-04-02 12:53, Dominik & Co pisze:
Dnia 02.04.2012 Maciek<mmuran@gmail.com>  napisaĹ‚/a:

[...]

Może mu chodzi o oszczędność energii.

--
animka

Data: 2012-04-04 03:05:04
Autor: Krystek
Dnia 02.04.2012 Maciek napisał/a:

przesłać treść esów także mailem. No tak... Tylko kto będzie pilnował
Ĺ‚adowania baterii? :P

To ładowarka tak tandetnie wykonana, że strach w gniazdku zostawić? ;-)

Może mu chodzi o oszczędność energii.

Raczej o oszczędność akumulatora baterii.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-04-02 13:59:38
Autor: SDD
Maciek pisze:

wszystkich normalnie działaj±cych usług. Bezpieczeństwo (szeroko pojęte)
kosztuje.

Prepaid to tez bezpieczenstwo. Bezpieczenstwo, ze nie otrzymasz astronomicznego rachunku - z takiego, czy innego powodu.

Mozna tez zmienic siec - na Play, czy T-Mobile, gdzie w prepaidzie dzialaja wszystkie uslugi dodatkowe.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2012-04-02 14:53:07
Autor: J.F
Orange POP i przekierowanie rozmów
Użytkownik "SDD"  napisał w wiadomo¶ci grup
[...]

Jestes pewien ze kiedys nie dostaniesz informacji "Szanowny Uzytkowniku, stwierdzilismy ze wykonal pan duzo uslug dodatkowych i pana konto zeszlo na
minus 500zl. Prosimy o szybkie doladowanie w celu uregulowania w terminie 7 dni, lub bedziemy zmuszeni do wypowiedzenia umowy".
Bez przeniesienia numeru :-)

Mozna tez zmienic siec - na Play, czy T-Mobile, gdzie w prepaidzie dzialaja wszystkie uslugi dodatkowe.

Z przekierowaniami w roamingu tez ?

J.

Data: 2012-04-02 16:27:04
Autor: SDD
J.F pisze:

[...]

Byc moze - ale to lepsze niz rachunek na 5000 za transmisje danych w roamingu, za mobilnego "robaka" i inne wynalazki.
Wtedy tez albo szybko szykowac trzeba bedzie 5 tysiakow a potem si ebujac po sadach - bo jak nie, to zablokuja numer.

Poza tym nie wiem, czy opisana przez Ciebie sytuacja bylaby zgodna z prawem telekomunikacyjnym.

Mozna tez zmienic siec - na Play, czy T-Mobile, gdzie w prepaidzie
dzialaja wszystkie uslugi dodatkowe.

Z przekierowaniami w roamingu tez ?

Tez. Bedac za granica wielokrotnie korzystalem z natychmiastowego przekazywania wywolan z Play Fresha na VoIPa. W PF jest o tyle fajnie, ze koszt przekierowywanych polaczen idzie z pakietow - a i "zbieraj minuty" sie nabijaja i na biezaco rozliczaja.

Przykladowo - polaczenie z innej sieci trwa 3 minuty 10 sekund: pierwsze dwie minuty takiego przekierowanego na VoIPa polaczenia ida z pakietu 100 minut do Play i na stacjonarne a w miedzyczasie juz sie zbieraja minuty i trzecia minuta od razu idzie ze "zbieraj minuty" a potem ostatnie 10 sekund znow z paketu.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2012-04-03 09:42:48
Autor: osiek
Orange POP i przekierowanie rozmów
A takie pytanie z innej beczki, choć podobne:
Poczta głosowa wł±czona, stan konta na prepaidzie 0 złotych, telefon właczony za granic±.
Zaloguje się do obcej sieci i SMSy będ± przychodzić a poł±czenia z braku ¶rodków na roaming będ± kierowane na pocztę czy tylko mi się tak wydaje?

W ostateczno¶ci na pocztę nagram, że jestem poza granicami kraju, telefon wył±cze/tryb samolotowy. Nagrania z poczty będ± mi schodzić na maila i będzie ok. Problem jest tylko z SMSami, które w takim wariancie nie będ± do mnie dochodziły.

Orange POP i przekierowanie rozmów