Orange POP i przekierowanie rozmów

Data: 2012-04-01 14:38:18
Autor: tl
Orange POP i przekierowanie rozmów
W dniu 2012-03-31 14:08, osiek pisze:
Witam,
Niedługo wyjeżdżam do Azji, gdzie koszt rozmów powoduje podwyższone
ciśnienie. Chciałbym przekierować będąc jeszcze w kraju wszystkie
rozmowy przychodzące na pocztę głosową lub usługę "Kto dzwonił". Dzięki
temu byłbym w kontakcie SMSowym a połączenia przychodzące nie
rujnowałyby mojego budżetu. Na razie ustawiłem sobie, że przychodzą mi
powiadomienia mailowe o nagraniu na pocztę, więc do pełni szczęścia
potrzebuję przekierować wszystkie połączenia na nią. Próbowałem doszukać
się na Orange.pl ale poległem, konsultanci w salonach nie bardzo wiedzą
nawet coś takiego istnieje jak przekierowanie.

Ja bym użył tej usługi http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/uslugi/poczta-glosowa/#poczta-glosowa-na-email   i nie zabierał tego sima w podróż. Jeśli będziesz miał tam dostęp do internetu to weź ze sobą bramkę sip i ustaw stacjonarny z Halonetu z polskim numerem. Zrób na niego przekierowanie z komórki i to wszystko.

Data: 2012-04-01 21:57:24
Autor: osiek
tl pisze:
[...]

primo usługa jest w playu, a ja mam SIMa w Orangu. Niby przenieśc można, ale nie w tym przypadku. Nagrania z poczty głosowej przychodzą mi na maila w Orangu (przynajmniej w teorii bo różnie z tym bywa więc z odsłuchem nagranych wiadomości nie ma bede miał problemu) Bramki SIP nie będę targał ze sobą po całym kraju (robię sobie coś w rodzaju objazdówki). Potrzebuje miec kontakt SMSowy z moim numerem telefonu będac tam i chce być spokojny, że żadne połączenie mi nie przyjdzie tylko trafi na pocztę. Dzwonić za bardzo nie potrzebuje, w ostateczności użyje do tego Skype/Voip z telefonu(słuchawki)/tabletu/lapka.

Orange POP i przekierowanie rozmów