Orange POP i przekierowanie rozmów

Data: 2012-04-03 09:42:48
Autor: osiek
Orange POP i przekierowanie rozmów
A takie pytanie z innej beczki, choć podobne:
Poczta głosowa włączona, stan konta na prepaidzie 0 złotych, telefon właczony za granicą.
Zaloguje się do obcej sieci i SMSy będą przychodzić a połączenia z braku środków na roaming będą kierowane na pocztę czy tylko mi się tak wydaje?

W ostateczności na pocztę nagram, że jestem poza granicami kraju, telefon wyłącze/tryb samolotowy. Nagrania z poczty będą mi schodzić na maila i będzie ok. Problem jest tylko z SMSami, które w takim wariancie nie będą do mnie dochodziły.

Orange POP i przekierowanie rozmów