Orange POP - sprawdzanie konta

Data: 2010-07-16 17:12:23
Autor: poznanchyk
Orange POP - sprawdzanie konta
Orange wprowadza opłatę 50gr za połączenie z numerem *500
To jakieś zdzierstwo, ale ok, nie muszę tam dzwonić, jest przecież kod *124*#
tylko że tam nie ma informacji o ważności numeru! Jak to sprawdzić poza *500 i stroną orange.pl po zalogowaniu?
Przy okazji, dlaczego to nie podaje tak jak kiedyś że np "wciąż możesz odbierać rozmowy do 12 grudnia", zamiast "przez 129 dni" które nic mi nie mówią... wole datę.

Data: 2010-07-16 20:59:40
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2010-07-16 17:12, poznanchyk pisze:
Orange wprowadza opłatę 50gr za połączenie z numerem *500

(...)

"wprowadzenie opłaty w wysokości 0,50 zł z VAT za zarządzanie usługami pod numerem *500 - Orange Automatyczne Biuro Obsługi Klienta. Za połączenie z numerem *500, sprawdzenie stanu konta oraz za doładowanie konta nie jest pobierana dodatkowa opłata"

pokażesz mi palcem gdzie?

Data: 2010-07-17 13:09:37
Autor: poznanchyk
Użytkownik "Wojciech Nawara" <usenet@nawara.info> napisał w wiadomości news:i1qa6c$fvo$1kushnir.sileman...
[...]

Dostałem smsa z taką informacją, na stronach GSM podają to samo, nigdzie nie widziałem tej informacji o której piszesz.
Więc jak to będzie wyglądać? Dzwonię za darmo, sprawdzam stan konta, ale jak zagłębię się w jakieś menu zarządzanie usługami, to nagle mnie skasują 50gr?

Orange POP - sprawdzanie konta