Orange: Pakiety roamingowe data

Data: 2009-10-15 04:05:07
Autor: Munhitsu
Orange: Pakiety roamingowe data
Witam,

Czy orientujecie się może gdzie można znaleźć/otrzymać umowę na
starszą/wygasłą usługę w Orange?

Jestem po pierwszej reklamacji rachunku dla którego aktywowałem pakiet
roamingowy 100MB UE w sierpniu tego roku.
Obecnie na stronie Orange znajduje się umowa obowiązująca od 22
września.
http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/3275/3354547.pdf

Nie ukrywam, że bardzo mnie ciekawi jej treść z czasu kiedy
użytkowałem pakiet.

Pozdrawiam,
Mateusz

Data: 2009-10-15 04:16:05
Autor: Stachna
On 15 Paź, 13:05, Munhitsu <munhi...@gmail.com> wrote:
[...]

np. google
Nie wiem czy ten ale i tak szukaj do skutku
http://telepolis.pl/grafika/newsy/2008-11/orange_pakiety_roamingowe_data_regulamin.pdf

Data: 2009-10-20 15:48:26
Autor: Munhitsu
On 15 Paź, 13:16, Stachna <stac...@gmail.com> wrote:
> [...]

> września.http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/3275/3354547.pdf

> Nie ukrywam, że bardzo mnie ciekawi jej treść z czasu kiedy

Link ktory podales wskazuje pdf'a waznego do lutego.
Wyglada jakby google nie zindeksowal tej umowy z zakresu sierpien 2009

Nie ukrywam, ze potrzebuje tej umowy by miec do czego sie odwolac
reklamujac rachunek.

Orange: Pakiety roamingowe data