Orange Profit

Data: 2009-09-11 18:44:31
Autor: J.F.
Orange Profit
Użytkownik "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h8dsqa$hdu$1news.dialog.net.pl...
Chyba Orange cienko przędzie bo likwidując program Profit zaoszczędzi kupe kasy u mnie ponad  3 stówy  licząc tak jak piszą 25 punktów = 1zł a biorąc pod uwage że nic konkretnego nie można kupić za te punkty to przepadną a Orangutan zaoszczędzi!

Znowu nie przesadzaj, cos tam kupic mozna, a w razie czego to mozesz sprzedac doladowania przez allegro i zamienic na zlotowki.

Doszłem do wniosku że mam dość okradania przez Orange i zmieniam operatora jak tylko wyjdzie mi lojalka.

A inny operator da lepsze warunki ?

J.

Orange Profit