Orange Profit - co z billingiem?

Data: 2009-04-07 15:23:17
Autor: Jacek Osiecki
Orange Profit - co z billingiem?
Witam,

Orange coś popsuł z billingiem profit :(
Od dłuższego czasu wyświetla "brak połączenia z systemem" albo przekierowuje
na jakąś "sorry page"...

Ktoś ma jakiś pomysł na obejrzenie billingu inny niż mail do boku? :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-04-07 17:36:26
Autor: Bebe

Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości news:slrngtmrv5.5ig.joshuatau.ceti.pl...
[...]

kiedyś można było sprawdzić smsem - nie wiem jak jest teraz - swoją drogą dzisiaj dostałem odpowiedź z BOK - swoją drogą to ostatnie zdanie wygląda jak odpowiedx automatu który nie umie odmieniac wyrazów

Witam,

Serdecznie przepraszamy za brak możliwości sprawdzenia na stronie internetowej historii punktów profit.

Nadmieniam, iż powyższa sytuacja jest wynikiem rekonfiguracji systemu.

Brak informacji o terminie zakończenia prac.

Z poważaniem,

Bożena Bxxxxxxxxx.

Data: 2009-04-07 13:09:57
Autor: mucher
On Apr 7, 5:36 pm, "Bebe" <ebiel...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Jacek Osiecki" <jos...@ceti.pl> napisał w wiadomościnews:slrngtmrv5.5ig.joshuatau.ceti.pl...

> [...]

dzisiaj dostałem odpowiedź z BOK - swoją drogą to ostatnie zdanie wygląda
jak odpowiedx automatu który nie umie odmieniac wyrazów

Ilość punktów można sprawdzić - ale tego ,czy poprawnie naliczone już
nie. A niestety Orange trzeba pilnować, bo zdarzają się im różne
potknięcia.

Za to ostatnio widzę trend przysyłania SMS-ów w stylu "Konsultant BOK
Orange Xxxx Yyyyy dziękuje za rozmowę".

mucher

Data: 2009-04-08 19:50:56
Autor: lukasz
mucher@gmail.com napisał(a):
Ilość punktów można sprawdzić - ale tego ,czy poprawnie naliczone już
nie. A niestety Orange trzeba pilnować, bo zdarzają się im różne
potknięcia.

U mnie odkad podpisalem nowa umowe dziwnym trafem zapominaja doliczac 100pkt za polecenie zaplaty. Z powodu problemu z przegladaniem histori punktow, ktory trwa juz dobre 3 miesiac, kontrola nad Profit troche trudniejsza. Jednak przez ostatnie 3msc stan konta mi sie wogole nie zmienil, wiec std email do BOKu i standardowo przeprosiny i konto zaktualizowane

Nie wspomne juz o taryfikowaniu wszystkich polaczen do Orange z wlaczana usluga taniej w siecie po 65gr zamiast 40gr. Reklamacja zlozona, sms zwrotny reklamacja rozpatrzona, skontaktujemy sie w tej sprawie. 2 tyg od SMSa i echo.

Byle wytrzymac do konca umowy :)

Data: 2009-04-07 19:16:59
Autor: anluk
Dnia Tue, 7 Apr 2009 15:23:17 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

[...]
Od 1 kwietnia mam nowy aneks do umowy, który nie jest realizowany przez
Orange. Wysłałem reklamację 2 kwietnia, przyjęli i uznali ją i do dziś 7
kwietnia nie są wstanie wywiązać się z aneksu do umowy. Czas na uznaną
reklamację 48 godzin. Wygląda na większe przemeblowanie lub problem z
oprogramowaniem. Zawsze po 1 dniu miesiąca dostawałem SMS'a z wielkościa
rachunku za poprzedni miesiąc. Do teraz nic takiego nie dostałem. Nie wiem
czy to tylko mój pechowy przypadek, czy inni abonenci Orange też to
potwierdzają.
Pozdrowienia
Andrzej

Data: 2009-04-07 22:43:20
Autor: elmer radi radisson
Orange Profit - co z billingiem?
anluk wrote:

Od 1 kwietnia mam nowy aneks do umowy, ktĂłry nie jest realizowany przez
[...]
czy to tylko mĂłj pechowy przypadek, czy inni abonenci Orange teĹź to
potwierdzają.

Orange chyba ma ten bajzel z systemem od dobrych paru miesiecy,
przynajmniej mialem 'przyjemnosc' na cos takiego wpasc juz w styczniu
gdy chcialem zmienic abonament na jednym numerze na nizszy. Zlozona w
teleboku dyspozycja (z jakimi hecami, to pomine, bo post by spuchl
conajmniej 3x). Dwa albo 3 razy reklamowane juz praktycznie od razu, bo
zaraz sie rozpoczynal nowy okres rozliczeniowy a po sprawdzeniu, zmiany
brak.

Reklamacje na sluchawie koncza sie informacja - "mamy problemy w
systemie, nie przyjmuje zmiany, przekazuje to dalej zeby zmienili..
recznie". W koncu z bolami udaje im sie.  Kolejny miesiac jest ok, ale..
juz w nastepnym przychodzi SMS z informacja o wystawionej fakturze ze
stara wysokoscia abonamentu. Znowu - reklamacja, kompletna strata
czasu na infolinii, brak kompetencji i wiedzy, kretynskie przelaczanie
do losowych pracownikow, "nikt nie wie o co chodzi", i finalnie
po paru tygodniach korekta.

Nie sposob po takim czyms nie odniesc wrazenia, ze podstawy
funkcjonowania operatora, proste, zasadnicze sprawy, leza na deskach.
Utwierdzilem sie dodatkowo w tym przekonaniu odwiedzajac dzisiaj ich
salon celem aktualizacji danych przed przeniesieniem numeru. Przed
godzina 17 caly ich system lezal i kwiczal (moze to ma zwiazek
z tym o czym napisal autor pierwszego posta), dookola blakali sie
"konsultanci" narzekajac sie ze nie moga sie do niczego zalogowac, a
ja finalnie zostawilem aktualne dane na kartce :) . Pora uciekac.

--

na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA'

Data: 2009-04-08 00:45:11
Autor: animka
elmer radi radisson pisze:

[...]

Uciekłam z TPSA a teraz znowu jestem w TPSA, (tzn. w Orange). Jeszcze 2 lata będę się męczyć.
Wkrótce TPSA będzie się  już naprawdę nazywało Orange.

--
animka

Data: 2009-04-08 22:23:49
Autor: Ofka
Orange Profit - co z billingiem?
Dnia Tue, 7 Apr 2009 15:23:17 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

Ktoś ma jakiś pomysł na obejrzenie billingu inny niż mail do boku? :)

Chyba lepszego pomysłu póki co - brak.
Przedwczoraj napisałam do nich prośbę, bo jakoś mi tak tych punktów maławo
było, dzisiaj odpowiedź następująca:

"...w odpowiedzi pragnę poinformować, że problem z korzystaniem z zakładki
historii punktów Profit jest nam znany. Dział Techniczny pracuje już nad
jego rozwiązaniem, dokładając wszelkich starań, by dokonać tego jak
najszybciej. Rozumiem, że poruszona kwestia jest istotna, tym bardziej
dążymy do trwałego i skutecznego wyeliminowania jakichkolwiek
niedogodności. Niestety na chwilę obecną dokładny czas usunięcia usterki
nie jest jeszcze bliżej znany. Dlatego też gorąco proszę o cierpliwość.
Stan konta w programie profit na dzień ... wynosi ..... pkt.

W załączeniu przesyłam wykaz pozyskanych punktów profit od 08/2008r.."

i faktycznie dołączyli.
Brakowało dwóch naliczeń za płatność faktury.

--
- ofka -

Orange Profit - co z billingiem?