Orange Profit - co z billingiem?

Data: 2009-04-07 17:36:26
Autor: Bebe
Orange Profit - co z billingiem?

Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości news:slrngtmrv5.5ig.joshuatau.ceti.pl...
Witam,

Orange coś popsuł z billingiem profit :(
Od dłuższego czasu wyświetla "brak połączenia z systemem" albo przekierowuje
na jakąś "sorry page"...

Ktoś ma jakiś pomysł na obejrzenie billingu inny niż mail do boku? :)

kiedyś można było sprawdzić smsem - nie wiem jak jest teraz - swoją drogą dzisiaj dostałem odpowiedź z BOK - swoją drogą to ostatnie zdanie wygląda jak odpowiedx automatu który nie umie odmieniac wyrazów

Witam,

Serdecznie przepraszamy za brak możliwości sprawdzenia na stronie internetowej historii punktów profit.

Nadmieniam, iż powyższa sytuacja jest wynikiem rekonfiguracji systemu.

Brak informacji o terminie zakończenia prac.

Z poważaniem,

Bożena Bxxxxxxxxx.

Data: 2009-04-07 13:09:57
Autor: mucher
On Apr 7, 5:36 pm, "Bebe" <ebiel...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Jacek Osiecki" <jos...@ceti.pl> napisał w wiadomościnews:slrngtmrv5.5ig.joshuatau.ceti.pl...

> [...]

dzisiaj dostałem odpowiedź z BOK - swoją drogą to ostatnie zdanie wygląda
jak odpowiedx automatu który nie umie odmieniac wyrazów

Ilość punktów można sprawdzić - ale tego ,czy poprawnie naliczone już
nie. A niestety Orange trzeba pilnować, bo zdarzają się im różne
potknięcia.

Za to ostatnio widzę trend przysyłania SMS-ów w stylu "Konsultant BOK
Orange Xxxx Yyyyy dziękuje za rozmowę".

mucher

Data: 2009-04-08 19:50:56
Autor: lukasz
mucher@gmail.com napisał(a):
Ilość punktów można sprawdzić - ale tego ,czy poprawnie naliczone już
nie. A niestety Orange trzeba pilnować, bo zdarzają się im różne
potknięcia.

U mnie odkad podpisalem nowa umowe dziwnym trafem zapominaja doliczac 100pkt za polecenie zaplaty. Z powodu problemu z przegladaniem histori punktow, ktory trwa juz dobre 3 miesiac, kontrola nad Profit troche trudniejsza. Jednak przez ostatnie 3msc stan konta mi sie wogole nie zmienil, wiec std email do BOKu i standardowo przeprosiny i konto zaktualizowane

Nie wspomne juz o taryfikowaniu wszystkich polaczen do Orange z wlaczana usluga taniej w siecie po 65gr zamiast 40gr. Reklamacja zlozona, sms zwrotny reklamacja rozpatrzona, skontaktujemy sie w tej sprawie. 2 tyg od SMSa i echo.

Byle wytrzymac do konca umowy :)

Orange Profit - co z billingiem?