Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Orange Profit - co z billingiem?

Orange Profit - co z billingiem?

Data: 2009-04-07 19:16:59
Autor: anluk
Orange Profit - co z billingiem?
Dnia Tue, 7 Apr 2009 15:23:17 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

Orange co¶ popsuł z billingiem profit :(
Od dłuższego czasu wy¶wietla "brak poł±czenia z systemem" albo przekierowuje
na jak±¶ "sorry page"...
Kto¶ ma jaki¶ pomysł na obejrzenie billingu inny niż mail do boku? :)
Od 1 kwietnia mam nowy aneks do umowy, który nie jest realizowany przez
Orange. Wysłałem reklamację 2 kwietnia, przyjęli i uznali j± i do dzi¶ 7
kwietnia nie s± wstanie wywi±zać się z aneksu do umowy. Czas na uznan±
reklamację 48 godzin. Wygl±da na większe przemeblowanie lub problem z
oprogramowaniem. Zawsze po 1 dniu miesi±ca dostawałem SMS'a z wielko¶cia
rachunku za poprzedni miesi±c. Do teraz nic takiego nie dostałem. Nie wiem
czy to tylko mój pechowy przypadek, czy inni abonenci Orange też to
potwierdzaj±.
Pozdrowienia
Andrzej

Data: 2009-04-07 22:43:20
Autor: elmer radi radisson
Orange Profit - co z billingiem?
anluk wrote:

Od 1 kwietnia mam nowy aneks do umowy, ktĂłry nie jest realizowany przez
Orange. Wysłałem reklamację 2 kwietnia, przyjęli i uznali ją i do dziś 7
kwietnia nie są wstanie wywiązać się z aneksu do umowy. Czas na uznaną
reklamację 48 godzin. Wygląda na większe przemeblowanie lub problem z
oprogramowaniem. Zawsze po 1 dniu miesiąca dostawałem SMS'a z wielkościa
rachunku za poprzedni miesiąc. Do teraz nic takiego nie dostałem. Nie wiem
czy to tylko mĂłj pechowy przypadek, czy inni abonenci Orange teĹĽ to
potwierdzajÄ….

Orange chyba ma ten bajzel z systemem od dobrych paru miesiecy,
przynajmniej mialem 'przyjemnosc' na cos takiego wpasc juz w styczniu
gdy chcialem zmienic abonament na jednym numerze na nizszy. Zlozona w
teleboku dyspozycja (z jakimi hecami, to pomine, bo post by spuchl
conajmniej 3x). Dwa albo 3 razy reklamowane juz praktycznie od razu, bo
zaraz sie rozpoczynal nowy okres rozliczeniowy a po sprawdzeniu, zmiany
brak.

Reklamacje na sluchawie koncza sie informacja - "mamy problemy w
systemie, nie przyjmuje zmiany, przekazuje to dalej zeby zmienili..
recznie". W koncu z bolami udaje im sie.  Kolejny miesiac jest ok, ale..
juz w nastepnym przychodzi SMS z informacja o wystawionej fakturze ze
stara wysokoscia abonamentu. Znowu - reklamacja, kompletna strata
czasu na infolinii, brak kompetencji i wiedzy, kretynskie przelaczanie
do losowych pracownikow, "nikt nie wie o co chodzi", i finalnie
po paru tygodniach korekta.

Nie sposob po takim czyms nie odniesc wrazenia, ze podstawy
funkcjonowania operatora, proste, zasadnicze sprawy, leza na deskach.
Utwierdzilem sie dodatkowo w tym przekonaniu odwiedzajac dzisiaj ich
salon celem aktualizacji danych przed przeniesieniem numeru. Przed
godzina 17 caly ich system lezal i kwiczal (moze to ma zwiazek
z tym o czym napisal autor pierwszego posta), dookola blakali sie
"konsultanci" narzekajac sie ze nie moga sie do niczego zalogowac, a
ja finalnie zostawilem aktualne dane na kartce :) . Pora uciekac.


--

na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA'

Data: 2009-04-08 00:45:11
Autor: animka
Orange Profit - co z billingiem?
elmer radi radisson pisze:

Nie sposob po takim czyms nie odniesc wrazenia, ze podstawy
funkcjonowania operatora, proste, zasadnicze sprawy, leza na deskach.
Utwierdzilem sie dodatkowo w tym przekonaniu odwiedzajac dzisiaj ich
salon celem aktualizacji danych przed przeniesieniem numeru. Przed
godzina 17 caly ich system lezal i kwiczal (moze to ma zwiazek
z tym o czym napisal autor pierwszego posta), dookola blakali sie
"konsultanci" narzekajac sie ze nie moga sie do niczego zalogowac, a
ja finalnie zostawilem aktualne dane na kartce :) . Pora uciekac.

Uciekłam z TPSA a teraz znowu jestem w TPSA, (tzn. w Orange). Jeszcze 2 lata będę się męczyć.
Wkrótce TPSA będzie się  już naprawdę nazywało Orange.


--
animka

Orange Profit - co z billingiem?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona