Orange Profit - co z billingiem?

Data: 2009-04-08 22:23:49
Autor: Ofka
Orange Profit - co z billingiem?
Dnia Tue, 7 Apr 2009 15:23:17 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

Ktoś ma jakiś pomysł na obejrzenie billingu inny niż mail do boku? :)

Chyba lepszego pomysłu póki co - brak.
Przedwczoraj napisałam do nich prośbę, bo jakoś mi tak tych punktów maławo
było, dzisiaj odpowiedź następująca:

"...w odpowiedzi pragnę poinformować, że problem z korzystaniem z zakładki
historii punktów Profit jest nam znany. Dział Techniczny pracuje już nad
jego rozwiązaniem, dokładając wszelkich starań, by dokonać tego jak
najszybciej. Rozumiem, że poruszona kwestia jest istotna, tym bardziej
dążymy do trwałego i skutecznego wyeliminowania jakichkolwiek
niedogodności. Niestety na chwilę obecną dokładny czas usunięcia usterki
nie jest jeszcze bliżej znany. Dlatego też gorąco proszę o cierpliwość.
Stan konta w programie profit na dzień ... wynosi ..... pkt.

W załączeniu przesyłam wykaz pozyskanych punktów profit od 08/2008r.."

i faktycznie dołączyli.
Brakowało dwóch naliczeń za płatność faktury.

--
- ofka -

Orange Profit - co z billingiem?