Orange TV - o co w tym chodzi?

Data: 2009-04-17 02:01:27
Autor: sympatyczny
Orange TV - o co w tym chodzi?
Witam,

moze ja jestem malo inteligentny. Czytalem o tym pare razy ze jest taka usluga.
Wlasnie probowalem znalezc konkretne informacje na stronie Orange, ale mi sie
nie udalo. Nie znalazlem opisu uslugi. Znalazlem regulamin z ktorego wynika ze
po wykupieniu mam 1200 minut. Ale na co? Przez jaki APN. Jakie programy sa
dostepne? Jak sie je wybiera? Czy to prawda ze jest m.in. TVN24? Czy to kosztuje
19zl/mc? Nie koliduje z innymi pakietami data? Jest dostepne we wszystkich
ofertach Oragne, rowniez prepaid?

Przepraszam, tak duzo pytan, ale nie potrafie znalezc zadnej odpowiedzi na
stronie Orange. :(

Pytanie do uzytkujacych, rozumiem ze na komorkach nawet z wiekszym ekranem
wyglada niezle, a gdy korzystam z tego apn z laptopa? Obraz wciaz w miare
wyrazny czy pikseloza?

Dziekuje bardzo i pozdrawiam,

Orange TV - o co w tym chodzi?