Orange - Zabrali mi pieniądze.

Data: 2010-04-17 22:45:58
Autor: Animka
Orange - Zabrali mi pieniądze.
Zaczął się nowy okres rozliczeniowy i zajrzałam na Orange-Online sprawdzić czy "forsy" jest tyle samo co dzień wcześniej, czyli w ostatnim dniu rozliczeniowym. Było 104 zł, a na nowy miesiąc przenieśli mi tylko 75 zł (do tego doszło 75 zł na ten okres rozliczeniowy). No i sprawdziły się moje obawy, że mi coś zginie. Zginęło mi 29 zł.
Zadzwoniłam do konsultanta i on mi wytłumaczył, że już 2 miesiące minęły, po 2-ch m-cach pieniądze przepadają. Jakie to chamskie ze strony Orange. Najpierw zamieniłam punkty Profit na pieniądze, nie szalałam z rozmowami, a oni sobie odebrali i mają gdzieś, że to były pieniądze za moje punkty Profit.

--
animka

Data: 2010-04-17 22:52:36
Autor: mostlycloudy
On 2010-04-17 22:45:58 +0200, Animka said:

[...]

No i?

Jakie to chamskie ze strony Orange.

Jakie to bezmyślne ze strony abonentów, że regulaminów nie czytają.

Data: 2010-04-17 21:10:16
Autor: Olgierd
Dnia Sat, 17 Apr 2010 22:52:36 +0200, mostlycloudy napisał(a):

Jakie to chamskie ze strony Orange.

Jakie to bezmyślne ze strony abonentów, że regulaminów nie czytają.

Cała Animka ;-)
Dodam, że telefon w tej sieci to ona ma od ładnych paru lat pewnie.

--
:) Olgierd || Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl
[reklama] fotograf+Wrocław? tylko http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-04-17 23:31:09
Autor: Animka
W dniu 2010-04-17 23:10, Olgierd pisze:

Cała Animka ;-)
Dodam, że telefon w tej sieci to ona ma od ładnych paru lat pewnie.

Od 2000 roku, czyli 10 lat!
Ale sytuację z zakończeniem Profitu i zamianę punktów na pieniądze to pierwszy raz.

Chyba ucieknę do Playa po zakończeniu umowy.

Już do mnie dzwonili jakiś m-c temu z Orange i w nagrodę "za dobre sprawowanie" i zaproponowali mi drugi telefon - Viewty z bardzo korzystną ofertą!  Słucham i słucham co ta pani gada i wiedziałam, że za chwilę ta bajka może się okazać faktem...no i tak się stało! Chcieli mi wlepić drugi telefon z drugim abonamentam do płacenia.
Powiedziałam jej ze śmiechem, że to już szczyt szczytów i podziękowałam.

--
animka

Data: 2010-04-17 23:14:45
Autor: Animka
W dniu 2010-04-17 22:52, mostlycloudy pisze:

Jakie to bezmyślne ze strony abonentów, że regulaminów nie czytają.

Może masz rację, ale czy pieniądze za punkty Profit mają prawo zabierać?

--
animka

Data: 2010-04-17 23:17:04
Autor: fs

Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:hqd8dc$hod$1news.onet.pl...
W dniu 2010-04-17 22:52, mostlycloudy pisze:

Jakie to bezmyślne ze strony abonentów, że regulaminów nie czytają.

Może masz rację, ale czy pieniądze za punkty Profit mają prawo zabierać?

Mają.
Czy Pani masz prawo zmienić operatora na lepszego ?

Data: 2010-04-17 23:36:34
Autor: Animka
W dniu 2010-04-17 23:17, fs pisze:

Może masz rację, ale czy pieniądze za punkty Profit mają prawo zabierać?

Mają.
Czy Pani masz prawo zmienić operatora na lepszego ?

Mam i to zrobię jak mi się 2,5 roczna umowa skończy. Musze jeszcze sprawdzić ile mi zostało do końca, bo nie pamiętam.
Czy w Play-u będzie lepiej?

--
animka

Data: 2010-04-18 07:39:09
Autor: Olgierd
Dnia Sat, 17 Apr 2010 23:36:34 +0200, Animka napisał(a):

[...]

Tego nikt nie wie, ale spodziewamy się dalszych interesujących tematów na grupie ;-)

Data: 2010-04-18 13:54:14
Autor: Animka
W dniu 2010-04-18 09:39, Olgierd pisze:

Tego nikt nie wie, ale spodziewamy się dalszych interesujących tematów na
grupie ;-)

Moje to nieistotne dla nauki, ale za to Twoje jakie twórcze :-)

--
animka

Data: 2010-04-18 11:09:42
Autor: qwerty
Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hqda2p$na3$1@news.onet.pl...
Mam i to zrobię jak mi się 2,5 roczna umowa skończy. Musze jeszcze sprawdzić ile mi zostało do końca, bo nie pamiętam.
Czy w Play-u będzie lepiej?

Lepiej to może nie, ale na pewno ciekawiej dla nas. :)

Data: 2010-04-18 13:55:00
Autor: Animka
W dniu 2010-04-18 11:09, qwerty pisze:

Lepiej to może nie, ale na pewno ciekawiej dla nas. :)

LOL

--
animka

Data: 2010-04-17 23:47:11
Autor: mostlycloudy
On 2010-04-17 23:14:45 +0200, Animka said:

Może masz rację, ale czy pieniądze za punkty Profit mają prawo zabierać?

Przeczytaj regulaminy usług, z których korzystasz, a dowiesz się.

Orange - Zabrali mi pieniądze.