Orange a Blekitna Linia TP

1 Data: Lipiec 06 2010 12:06:35
Autor:
Orange a Blekitna Linia TP
Czy z komorki Orange mozna dzwonic za free na Blekitna Linie TP?

--
ThinkXtra

2 Data: Lipiec 06 2010 17:35:24
Autor: ztomasz
Re: Orange a Blekitna Linia TP
W dniu 2010-07-06 12:06, adresss@poczta.pl pisze:
Czy z komorki Orange mozna dzwonic za free na Blekitna Linie TP?

nie

--

Tomasz

Zarejestruj si臋 i odbierz 2 z艂 na do艂adowanie oraz 3% zwrotu za ka偶d膮 transakcj臋:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

3 Data: Lipiec 07 2010 00:59:03
Autor: Marcin Szumilas
Re: Orange a Blekitna Linia TP
Quoted:
ztomasz (ztomasz@onet.eu)
in news:i0vifo$vog$1news.onet.pl

Czy z komorki Orange mozna dzwonic za free na Blekitna Linie TP?

nie

Nawet z Orange Stacjonarnego chyba nie mo偶na.

MSz

4 Data: Lipiec 07 2010 01:02:58
Autor: Animka
W dniu 2010-07-07 00:59, Marcin Szumilas pisze:
[...]

To dziwne, bo ja kiedy艣 z Tlenofonu dzwoni艂am. Trzeba by艂o tylko doda膰 na pocz膮tku 22.
Mo偶e i z kom贸rki w ten spos贸b by si臋 uda艂o.

--
animka

5 Data: Lipiec 07 2010 12:05:55
Autor: Marcin Szumilas
Re: Orange a Blekitna Linia TP
Quoted:
Animka (animka@to.nieja.wp.pl)
in news:i10cnd$n4e$1node1.news.atman.pl

To dziwne, bo ja kiedy艣 z Tlenofonu dzwoni艂am. Trzeba by艂o tylko doda膰 na pocz膮tku 22.
Mo偶e i z kom贸rki w ten spos贸b by si臋 uda艂o.

Chodzi o to, czy takie po艂膮czenie jest bezp艂atne.

MSz

6 Data: Lipiec 07 2010 12:50:19
Autor: Animka
W dniu 2010-07-07 12:05, Marcin Szumilas pisze:
[...]

Z kom贸rki pewnie nie, tak jak kiedy艣 mia艂am w Tlenofonie.
Zadzwo艅 na t膮 niebiesk膮 lini臋 z jakiego艣 stacjonarnego i niech Ci powiedz膮 co i jak.
B臋dziesz pewny na 100 %.

--
animka

Orange a Blekitna Linia TP