Orange a kwestie bezpieczeństwa [dlugie]

Data: 2011-12-03 11:47:21
Autor: Wojtek
Orange a kwestie bezpieczeństwa [dlugie]
Maciej Muran wystukał, co następuje:

Bezpieczeństwo - poważna sprawa...
Dział Bezpieczeństwa Orange podszedł jakiś czas temu do tematu w sposób
niezwykle profesjonalny i wymógł wprowadzenie obowiązkowej blokady
kodem PIN wszystkich kart SIM w ofertach abonamentowych. Po ludzku to
będzie, że z poziomu użytkownika nie da się wyłączyć blokady pinem ->
PIN być musi. Gdzieś, kiedyś, od kogoś_tam doszło do mnie, że kartę bez
blokady można otrzymać w salonie. Bo jak zgubisz fona i ktoś go
znajdzie, to wydzwoni na twoje konto niewiadomoilepieniędzy...
[ciach]

patent z wysłaniem podpisanego oświadczenia do BOK orange że jesteś świadom blablabla (gotowa formułka po napisaniu wstępnego zgłoszenia), z dołączonym skanem DO nie działa?

w.

Data: 2011-12-03 14:38:49
Autor: Maciej Muran
Orange a kwestie bezpieczeństwa [dlugie]
Użytkownik "Wojtek" <cos@za.cos> napisał
patent z wysłaniem podpisanego oświadczenia do BOK orange że jesteś
świadom  blablabla (gotowa formułka po napisaniu wstępnego zgłoszenia),
z dołączonym  skanem DO nie działa?

Ale czego mam być świadom? Jeżeli idę z dowodem tożsamości i wyrażam wolę (tudzież oświadczam, że nie prowadzę DG) to czego nie jestem świadom? Mam się jeszcze zastanowić czy aby na pewno tej działalności nie prowadzę?

Tak naprawdę dziewucha zaczęła się stawiać po tym jak użyłem słów "podstawa do rozwiązania umowy".
I pewnie tak to się zakończy. Dochodzę do wniosku, że prościej będzie wypłacić to, co zapisane w umowie niż się jeszcze rok z nimi bujać.

Ale najpierw spróbuję recepty Macieja B. To nie może być tak, że tylko klient traci nerwy...

--
M.

Data: 2011-12-05 08:13:09
Autor: Wojtek
[...]

widzimy co zacytowałem? czy było tam coś o DG? A może o wyłączaniu żądania pin? Uzupełniając "świadom niebezpieczeństwa, że jak zgubisz kartę to ktoś ci może konto ogolocic"

w.

Orange a kwestie bezpieczeństwa [dlugie]