Orange abonament 10

Data: 2009-07-18 14:14:35
Autor: Imiennika
Orange abonament 10
Jest w cenniku Orange abonament 10, ale w żadnym salonie czy przez net nie da
się przejść na ten abonament posiadając już Nowy Twój Plan 10.
Nie mam żadnych zobowiązań wobec Orange, umowy 24-miesięczne (załączniki) dawno
się skończyły.

Data: 2009-07-18 14:29:48
Autor: ToMasz
Orange abonament 10
Imiennika pisze:
[...]

wiej z abo czym prędzej. PRzejdź na kartę!

ToMasz

Data: 2009-07-18 13:04:50
Autor: Olgierd
Orange abonament 10
Dnia Sat, 18 Jul 2009 14:29:48 +0200, ToMasz napisał(a):

[...]

Ale być może jej ten abonament się do czegoś przydaje? Ja np. gdybym miał "nakartę" to z torbami bym poszedł.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-07-18 15:20:10
Autor: J.F.
Orange abonament 10
On Sat, 18 Jul 2009 13:04:50 +0000 (UTC),  Olgierd wrote:
[...]

I wybierasz abo za 10 zl ? :-)

Na karte moze sie okazac drozej, bo to jednak 50zl/3m kosztuje.

J.

Data: 2009-07-18 13:55:47
Autor: Olgierd
Orange abonament 10
Dnia Sat, 18 Jul 2009 15:20:10 +0200, J.F. napisał(a):

Ale być może jej ten abonament się do czegoś przydaje? Ja np. gdybym
miał "nakartę" to z torbami bym poszedł.

I wybierasz abo za 10 zl ?

Bardzo chętnie bym taki wybrał, gdyby z taką opcją Orąż przedłużał umowy na warunkach promocyjnych. Teraz mam abonament za 25, dopłacam dodatkowe 12,50, za co mam łącznie przeszło 1 godzinę dziennie na rozmowy. Deczko za dużo, ale żadne 29 groszy mnie by i tak nie urządzało.

Data: 2009-07-18 18:28:48
Autor: J.F.
Orange abonament 10
On Sat, 18 Jul 2009 13:55:47 +0000 (UTC),  Olgierd wrote:
[...]

A coz to za promocja ? teraz chyba nie oferuja ?
Deczko za dużo, ale żadne 29 groszy mnie by i tak nie urządzało.

Powyzsze to do wszystkich ? Bo jesli to jeden numer .. przeanalizuj billingi :-)

J.

Data: 2009-07-18 18:41:50
Autor: Olgierd
Orange abonament 10
Dnia Sat, 18 Jul 2009 18:28:48 +0200, J.F. napisał(a):

Teraz mam abonament za 25, dopłacam dodatkowe 12,50, za co mam łącznie
przeszło 1 godzinę dziennie na rozmowy.

A coz to za promocja ? teraz chyba nie oferuja ?

Promocja dla przedłużających.

Deczko za dużo, ale żadne 29 groszy mnie by i tak nie urządzało.

Powyzsze to do wszystkich ?
Bo jesli to jeden numer .. przeanalizuj billingi

Analizuję. 1000 minut w sieci i na stacjonarne, 1000 minut z jednym numerem, 1000 esemesów (w sieci) i coś tam jeszcze.

Tak, na dzwonienie gdzie popadnie mam inny telefon. Na kartę ;o)

Data: 2009-07-18 17:00:05
Autor: Animka
Orange abonament 10
J.F. pisze:
[...]

No proszę. Ty na 3 m-ce, a co ja mam powiedzieć jak muszę płacić 55 zł. co miesiąc?

--
animka

Data: 2009-07-18 17:22:35
Autor: JoteR
Orange abonament 10
"Animka" napisała:

a co ja mam powiedzieć jak muszę płacić 55 zł. co miesiąc?

Że spłacasz raty za swojego SE W580i?

JoteR

Data: 2009-07-18 17:36:35
Autor: Animka
Orange abonament 10
JoteR pisze:
"Animka" napisała:

a co ja mam powiedzieć jak muszę płacić 55 zł. co miesiąc?

Że spłacasz raty za swojego SE W580i?

Ja za niego przecież zapłaciłam ponad 100 zł (dokładnej kwoty nie pamiętam, ale mam na papierku) + punkty PROFIT, więc  ...nie rozumiem. 50 zł mam do przegadania co m-c oraz 5 zł na internet (co mi przepada, bo sporadycznie korzystam).
Czyli jak ktoś płaci 50 na 3 m-ce to rat nie płaci?
Ja mam niestety abonament i jeszcze ponad rok się tak będę męczyć.
Te doładowania z kolei to nie za bardzo wygodne są, bo trzeba pamiętać chyba o jakichś terminach doładowywania, żeby telefonu nie wyłączyli, ale ja się na tym jednak nie znam.

Mój starszy SE leży sobie w szufladzie, a lepszy jest do gadania (i zawsze ma zasięg) od tego W580i, ma 3G, tylko zdjęcia brzydkie robi.
W 580i robi pięknie zdjęcia. Jest tylko problem ze słoneczkiem, bo na słoneczku nie widzi się co mamy sfotografować :D

--
animka

Data: 2009-07-18 17:57:45
Autor: JoteR
Orange abonament 10
"Animka" napisała:

a co ja mam powiedzieć jak muszę płacić 55 zł. co miesiąc?

Że spłacasz raty za swojego SE W580i?

Ja za niego przecież zapłaciłam ponad 100 zł

No wybacz, ale 100 zł to nie była pełna wartość tego telefonu - resztę spłacasz w ratach w postaci abonamentu. Swoją drogą rok temu w abonamencie 55 zł taki telefon powinien być "za złotówkie" - no ale w Orange ceny aparatów zawsze były zaporowe.

Czyli jak ktoś płaci 50 na 3 m-ce to rat nie płaci?

W prepaidzie nie, przecież telefon musiał sobie kupić gdzie indziej ;-)

Ja mam niestety abonament i jeszcze ponad rok się tak będę męczyć.

Jak się będziesz męczyć? Przecież podpisałaś umowę dobrowolnie, ja mam pod nosem salon Orange i nigdy nie widziałem tam pracowników przystawiających broń do głowy klientów ani zakładających im "hiszpańskie buty" ;->

JoteR

Data: 2009-07-18 18:12:24
Autor: Animka
Orange abonament 10
JoteR pisze:

Czyli jak ktoś płaci 50 na 3 m-ce to rat nie płaci?

W prepaidzie nie, przecież telefon musiał sobie kupić gdzie indziej ;-)

Aha, ale ja ciemnota jestem :-)

[...]

Otumanili mnie naciągacze. Zawsze miałam abonament i tak jest dzisiaj.Teraz już będę się twardo trzymała swojej decyzji o rozwiązaniu umowy za rok, przed wrześniem. Oczywiście będę Was tutaj "męczyła" co najkorzystniejszego wybrać, bo do tego czasu to jeszcze wiele się może zmienić.

--
animka

Data: 2009-07-18 21:03:27
Autor: JoteR
Orange abonament 10
"Animka" napisała:

[...]

Otóż to. Przez ten czas analizuj billingi pod kątem, ile i do jakich sieci dzwonisz. Na tej podstawie będziesz mogła podjąć racjonalną decyzję, do jakiej sieci się przenieść czy może zostać w Orange. Konsultantów wydzwaniających pół roku przed wygaśnięciem cyrografu konsekwentnie odsyłać na drzewo.

JoteR

Data: 2009-07-18 22:22:48
Autor: Animka
Orange abonament 10
JoteR pisze:
"Animka" napisała:

[...]

  No właśnie. To konsultanci zyskali nie ja. Ja musiałam czekać jeszcze 3 miesiące na włączenie tego co mi wpisali w umowie.
Niech to wszystko szlag...

--
animka

Data: 2009-07-18 17:59:03
Autor: ToMasz
Orange abonament 10
Animka pisze:
Autor chyba ma (chce) najtańszy abo+darmowe rozmowy z 1 numeram za
dyche. Tu sie zgadzam, prepaidem tego nie załatwi.

Czyli jak ktoś płaci 50 na 3 m-ce to rat nie płaci?
50zł na 3miesiace to najkorzystniejsze doładowanie w POPie. można też za
1zł wziać telefon, ale podpisując zobowiązanie ze numer będzie aktywny
prez 2 lata. Dla niektórych to norma. Taniej jednak jest zasilać numer
kupując pakiety, za przelewy sms. wtedy dzwonimy po 20gr do sieci i
stacjonarne(teraz promocja: 10gr.) i kosztuje nas to 6złmiesiać, 4.5
allegro.
[...]
W każdym telefonie (prawie)mozna ustawić powiadomienie o terminie
doładowania. Również przy końcu okresu atakowani jesteśmy smsami
przypominającymi...
Można też kupić doładowanie na kwote 200zł starcza na 10miesiecy.
Dostajemy 230zł, a na allegro mozna to to kupic za 180zł. Tak wiec
rozmowa na stacjonarne i sieć, z wszystkimi bonusami wychodzi poniżej 8
groszy. 5 lat temu nawet w sieci stacjonarnej był by to hicior!

ToMasz

Data: 2009-07-18 18:23:48
Autor: Animka
Orange abonament 10
ToMasz pisze:

50zł na 3miesiace to najkorzystniejsze doładowanie w POPie.

Ten POP to w Orange? Raczej zmienię sieć, bo mnie okradają z minut, a nawet próbowali przez 3 m-ce mnie okradać na punktach Profit, ale podniosłam larum i punkty dopisali. Wpisywali: Nieterminowa zapłata za fakturę - 0 punktów. I tak przez 3 m-ce. Jka to zobaczyłam to mało apopleksji nie dostałam bo zawsze płacę dziadom o ponad tydzień przed terminem zapłaty!
Wiem, że tą grupę czyta paru wycwancykowanych pracowników tej sieci i zaraz będą się wymądrzać.

[...]

No to rzeczywiście hicior. Za rok co nieco się zmieni. Pożyjemy, zobaczymy.

--
animka

Data: 2009-07-22 22:59:47
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Orange abonament 10
Dnia Sat, 18 Jul 2009 14:29:48 +0200, ToMasz napisał(a):

wiej z abo czym prędzej. PRzejdź na kartę!

ToMasz

w ofertach na karte nie ma kilku osług które są tylko w abonamencie

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
DTP 2006
http://foto.3mam.net/album2/DTP-2006/index.php

Data: 2009-07-22 22:59:56
Autor: imiennika
Orange abonament 10
Imiennika pisze:
> [...]
dawno
> się skończyły.
> wiej z abo czym prędzej. PRzejdź na kartę!

Ale w karcie nie mam MultiBox Platinium

Data: 2009-07-22 23:56:03
Autor: JoteR
Orange abonament 10
<imiennika@vp.pl> napisał(a):

wiej z abo czym prędzej. PRzejdź na kartę!

Ale w karcie nie mam MultiBox Platinium

Ale to jest absolutnie nieistotne. Abonament jest passe i kropka, Prawdziwy Komórkowiec używa tylko prepaida i telefonu z drugiej ręki, w ostateczności "nówki nie śmiganej" z (za przeproszeniem) Allegro. Każdy abonamenciarz jest z definicji nieumiejącym do trzech zliczyć przygłupem o mentalności niewolnika. Tako rzecze grupa (a przynajmniej jej "zdrowa większość") i na każde pytanie odnośnie abonamentu zawsze odezwie któryś z dyżurnych apostołów Jedynie Słusznego Prepaida.
I tak szczęście, że akurat dyżur miał jeden z trzeźwiej myślących ;-)
Ale swoją mantrę i tak musiał wygłosić.

JoteR

Data: 2009-07-23 07:22:32
Autor: Dominik & Co
Orange abonament 10
JoteR napisał(a):

Ale to jest absolutnie nieistotne. Abonament jest passe i kropka, Prawdziwy Komórkowiec używa tylko prepaida i telefonu z drugiej ręki, w ostateczności "nówki nie śmiganej" z (za przeproszeniem) Allegro. Każdy

Chłopie, co za uraz masz do tego Allegro?

Poza tym, nie można sobie komórki kupić w jakimś Selgrosie, Euro czy innym
sklepie dla idiotów (sklepy internetowe litościwie pominę)?
A nie, zapomniałem, że każdy potrzebuje GPS, Symbiana, mp3, karciochy
pamięciochy i 10 megapikselowego "aparatu", w które to akcesoria wyposażone
telefony tylko operator może Ci (oczywiście ze stratą) sprzedać...

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-07-23 18:20:34
Autor: PWK
Orange abonament 10
Użytkownik "Imiennika" <imiennika@vp.pl> napisał w wiadomości news:12d2.0000014a.4a61bcabnewsgate.onet.pl...
[...]

To chyba im się nie chce zmienić Ci taryfy, albo są niedouczeni. Mam dwa abo bez cyrografu w wersji Jedna Idea z Rachunkiem 10. Wg konsultantów z BOK (mam to gdzies w mailu) mogę przejść na Orange Abonament 10, tylko taka zmiana kosztuje 50 PLN, wiec akurat nie widzę jej sensu. Czytaj regulamin promocji Orange Abonament 10. Oczywiście marketing Orange dokłada wszelkich starań, żeby zmusiść mnie do podpisania lojalki i zmiany taryfy na Orange Abonament minimum 25 PLN, czego nie planuję.
BTW W tej chwili w abonamentach chyba jedynie w Orange jest z kwotą 10 PLN. W Plusie Superkarta kosztuje juz 15 PLN, Era chyba juz nie ma taryfy zero.
Jeśli ktoś potrzebuje utrzymać numer (z pewnych względów w sieci innej niż Play) oraz mieć zawsze aktywne połączenia wychodzące, mieć możliwość przekazów połączeń, roaming bez kodów, to takie abo ma mimo wszystko sens.
--
pwk

Data: 2009-07-23 18:01:45
Autor: Olgierd
Orange abonament 10
Dnia Thu, 23 Jul 2009 18:20:34 +0200, PWK napisał(a):

[...]

W Orąż taki telefon może też być bardzo tanim substytutem stacjonarnego (na wychodzące).

Data: 2009-07-23 11:21:07
Autor: tomekjot
Orange abonament 10
Nie może być, z tego względu że ze stacjonarnego sa tańsze rozmowy -

Data: 2009-07-23 18:33:57
Autor: Olgierd
Orange abonament 10
Dnia Thu, 23 Jul 2009 11:21:07 -0700, tomekjot napisał(a):

Nie może być, z tego względu że ze stacjonarnego sa tańsze rozmowy -

Tak? A to ciekawe, bo ja za minutę rozmowy płacę jakieś 0,5 grosza teraz.