Orange, aneks do umowy

Data: 2010-11-04 15:29:32
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
Witam!
Posiadam w orange telefon w planie Oferta dla firm 125,latem kończy mi się umowa, obecnie (na ten numer) płace 61 brutto + 25 zł za usługę BIS.
Nie zamierzam przedłużac umowy z telefonem poniewaz z innym numerem nabylem niedawno nowy.

Zadzwonił do mnie konsultant i zaproponował mi obnizenie kosztow poprzez aneks do umowy z rownoczesnym jej przedluzeniem - z tym ze dla odmiany - tak by zmiany weszly w zycie nie po zakonczeniu poprzedniej umowy a z nowym cyklem rozliczeniowym ktory nastepuje po podpisaniu aneksu. (czyli bez wałku jaki ma miejsce przy przedluzaniu umowy w ofercie dla indywidualnych)

Nasze ustalenia zakonczyly sie na zmianie planu na optymalny 100 (czyli 25 minut mniej do orange w stosunku do tego co obecnie mam) stawka do W3 podobne do fresh, do pozostałych sieci coś koło 40 groszy. Abonament za brutto 36 zł umowa na 12 miesięcy i do tego gratis usługa BlackBerry BIS - dla mnie rewelacja bo skoro wchodzi to z dniem od nastepnego okresu rozliczeniowego oznacza to dla mnie obnizenie na ten numer abonamentu brutto o około 60 zł. (nie wiem jaki interes ma w tym orange, ale mi sie podoba).

No i teraz sie przygladam umowie i nie jest do konca jasny dla mnie jeden punkt:
Z rozpoczęciem najblizszego okresu rozliczeniowego PTK blabla aktywuje na kontrakcie klienta usluge Blackberry BIS. Miesięczny abonament za usługę wynosi 19,90 (24,28 z vat). Dodatkowo w pierwszym miesiącu korzystania z uslugi PTK blabla przyznaje klientowi rabat na opłatę abonamentową, ktora po zrabatowaniu bedzie wynosic 1 zł (1,22 z vat). W pozostałych warunkach usluga jest swiadczona zgodnie z regulaminem blackberry blabla.

No i jak sie przyjrzec temu zapisowi to jakis cwaniak moze wywnioskowac ze mam rabat na 1 miesiac a za pozostale place. No i pytanie jest proste czy oni tak pokretnie pisza zawsze i nie mam sie czym przejmowac, czy mam sie wk. i wypowiedziec te umowe lub po prostu zglosic oszustwo ?

Niepokoi mnie to rowniez dlatego ze kwota przyznanej ulgi wynosi 22,20 :)

http://nowedopalacze.eu/
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/

Data: 2010-11-04 18:47:04
Autor: ArturW
Orange, aneks do umowy
Nowe warunki umowy wejdą ci w życie od najbliższego okresu ale umowa przedłuża się o 12 mc licząc od zakonczenia starej umowy czyli od lata jak napisałeś 12 mc -BBis raczej rabat na 1 miesiąc. A mogłeś jeszcze dostać np przez 3 mc abonament po 1 zł

Data: 2010-11-04 19:03:23
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-04 18:47, ArturW pisze:
[...]

z tym przedluzeniem wiem. Chodzi mi o BIS, jezeli BIS ma rabat na 1 miesiac to ewidentne oszustwo . Chce miec wiec pewnosc zanim podejme kroki .

Data: 2010-11-04 19:09:22
Autor: ArturW
Orange, aneks do umowy
zadzwoń na *600 i się dowiedz

Data: 2010-11-04 19:23:54
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-04 19:09, ArturW pisze:
zadzwoń na *600 i się dowiedz

tak też jutro zrobie. Gdyby w tak bezczelny sposob zrobil wałek to było by to zwykle umyslowe prostactwo -nie wiem na co by liczyc- jak w przypadku goscia ktory zalozyl
legalna firme i dokonywal oszustw podpisujac na swoje dane umowy ktorych nie mial zamiaru wykonac.

Data: 2010-11-04 21:20:18
Autor: Przemek R.
Orange, aneks do umowy
tak wiêc zgodnie z wskazówk± zadzwoni³em na 600 i Pani potwierdzi³a moje obawy. Po moim stwierdzeniu ze to oszustwo skonsultowala sprawê z dzia³em reklamacyjnym
i przyjê³a reklamacje, na moje pytanie czego oczekuje otrzyma³a odpowiedz ze
tego co mi bylo obiecane czyli bb  BIS gratis przez caly okres umowy.

I teraz sa 3 wyjscia (rozpatrzenie reklamacji) 1. stwierdza ze nie dostane BIS i zaproponuja cofniecie aneksu  - aneks cofne, zglosze na policje usilowanie oszustwa
2. stwierdza ze nie dostane BIS i nie cofna aneksu  - zglosze oszustwo
3. dadza mi BIS , przeprosza i doplaca do interesu a ja bede zachwyconym
klientem :-)

w przypadku 1 i 2 naturalnie pojdzie info do mediow, wiec nie s±dze by by³o to
op³acalne wyjscie. --

Data: 2010-11-04 22:01:54
Autor: cpt. Nemo
Orange, aneks do umowy

U¿ytkownik "Przemek R." <przemek.rokickiWYTNIJTO@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:0ef8.00000222.4cd31582newsgate.onet.pl...

w przypadku 1 i 2 naturalnie pojdzie info do mediow, wiec nie s±dze by by³o to
op³acalne wyjscie.

Oni maja w dupie Twoje media.
Obstawiam, ze dostaniesz opcje 2.

Nemo

Data: 2010-11-04 22:24:50
Autor: przemek.rokickiWYTNIJTO
Orange, aneks do umowy

> [...]
> >
> w przypadku 1 i 2 naturalnie pojdzie info do mediow, wiec nie s±dze by > by³o to

w polaczeniu z zawiadomieniem o przestepstwie chyba nie dokonca

Data: 2010-11-06 12:28:45
Autor: cpt. Nemo
Orange, aneks do umowy

U¿ytkownik <przemek.rokickiWYTNIJTO@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:0ef8.0000022b.4cd324a2newsgate.onet.pl...

> [...]
Oni maja w dupie Twoje media.
Obstawiam, ze dostaniesz opcje 2.

w polaczeniu z zawiadomieniem o przestepstwie chyba nie dokonca

Do konca :)
Bo to co Ty nazywasz "przestepstwem" jest niczym, sprawdz czy Cui sie uda to zglosic skutecznie prokuraturze, okazujac przy tym podpisany przez Ciebie aneks. Ja po kilka razy czytam umowy przed podpisaniem, a jak mam najdrobniejsze niejasnosci to nie podpisuje do czasu pelnego wyjasnienia. Ot taki mam zwyczaj.
A Ty niestety kompletnie nic nie wywalczysz i zrobisz z siebie pieniacza :)

Pozdrawiam, Nemo

Data: 2010-11-06 12:35:58
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-06 12:28, cpt. Nemo pisze:
U�ytkownik<przemek.rokickiWYTNIJTO@onet.pl>  napisa� w wiadomo�ci

U�ytkownik "Przemek R."<przemek.rokickiWYTNIJTO@onet.pl>  napisa� w
wiadomo�ci news:0ef8.00000222.4cd31582newsgate.onet.pl...

w przypadku 1 i 2 naturalnie pojdzie info do mediow, wiec nie s�dze
by
by�o to
op�acalne wyjscie.

[...]

:)

przeczytaj art 286 kk

Data: 2010-11-05 19:12:32
Autor: ArturW
Orange, aneks do umowy
[...]

Obstawiam opcjê 2 - aneks podpisany, a ¿e nie przeczytany ... standardowa odpowied¼ ka¿dego opa

Data: 2010-11-05 23:23:40
Autor: przemek.rokickiWYTNIJTO
Orange, aneks do umowy
> [...]
> klientem :-)

Obstawiam opcjê 2 - aneks podpisany, a ¿e nie przeczytany ... standardowa odpowied¼ ka¿dego opa

bedzie to skrajny debilizm, mam ulge 20 zl, wiec mowe w takim przypadku zerwe, a do tego dojdzie sprawa karna za oszustwo i te sprawe karna podesle do gazety
(.pl) oni to lubia, nie wiem czy tak bardzo pragna miec opinie oszustow, bo
kazda nastepna osoba ktora zapozna sie ze sprawa 5 razy pomysli zanim zechce w
ogole z osobami zcall center ktoremu orange zleca pozyskanie klienta rozmawiac

bo jezeli co innego sie mowi( i nagrywa rozmowe - rozbraja mnie debilizm tego
konsultanta, zakladajac ze mnie wydymal) i co innego wrzuca do umowy (gdzie
dwuznacznie mozna zreszta wyczytac) to ewidentniepodpada to podart 286 kk. --

Data: 2010-11-06 10:09:46
Autor: PN
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-05 23:23, przemek.rokickiWYTNIJTO@onet.pl pisze:

a do tego dojdzie sprawa karna za oszustwo i te sprawe karna podesle do gazety
(.pl) oni to lubia, nie wiem czy tak bardzo pragna miec opinie oszustow, bo
kazda nastepna osoba ktora zapozna sie ze sprawa 5 razy pomysli

Umorz± w 3 dni po zg³oszeniu, zak³adaj±c, ¿e w ogóle jakiekolwiek postêpowanie bêdzie wszczête.

Data: 2010-11-06 12:35:26
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-06 10:09, PN pisze:
[...]

a niby z jakiego powoda ma byc umorzenie? Tak dla sportu piszesz? rozmowa z konsultantem jest nagrana.

Data: 2010-11-06 15:30:23
Autor: ArturW
Orange, aneks do umowy
a niby z jakiego powoda ma byc umorzenie? Tak dla sportu piszesz? rozmowa z konsultantem jest nagrana.

a posiadasz to nagranie ?
;-)
raczej nie - nie masz pojêcia kto dzwoni³ - moze to by³ cz³ek ze zwyk³ego salonu gdzie dzwoni³ z normalnego telefonu a tam mozesz tylko pomarzyæ o nagrywaniu rozmów przez opa, chyba tylko s± nagrywane rozmowy przechodz±ce do opa na CRM (ale nie jestem pewien)
Powiem Ci tylko reklamacja, liczenie na dobry humor pracownika rozpatrujacego reklamacjê, no i nauczka ¿eby czytaæ na przysz³o¶æ - nie tylko umowy operatorów ale wszystkie umowy

Data: 2010-11-06 15:37:22
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-06 15:30, ArturW pisze:
a niby z jakiego powoda ma byc umorzenie? Tak dla sportu piszesz?
rozmowa z konsultantem jest nagrana.

a posiadasz to nagranie ?
;-)

szkopul w tym ze jezeli sie zglasza przestepstwo to policja zabezpiecza dowod (to nie sprawa cywilna ze ja mam przynosic to w zebach) a rozmowa odbywala sie przez call center mConnect z ktorymi wspolpracuje orange a przed ustaleniem warunkow zostalem poinformowany ze jestem nagrywany. Wiec nagranie sie znajdzie.

[...]

w umowie zapis mozna dwuznacznie zrozumiec, wiec nawet przeczytanie nic by nie dalo, zreszta jest 10 okres dniowy wedlug prawa, ale nie o to chodzi a o to ze w otwarty bezcelny i prymitywny sposob to zrobiono

http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl/
http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.pl/

Data: 2010-11-06 15:48:22
Autor: ArturW
Orange, aneks do umowy
w umowie zapis mozna dwuznacznie zrozumiec, wiec nawet przeczytanie nic by nie dalo, zreszta jest 10 okres dniowy wedlug prawa, ale nie o to chodzi a o to ze w otwarty bezcelny i prymitywny sposob to zrobiono

z okresu 10 dniowego chyba nie mo¿e skorzystaæ firma tylko konsument ale w sumie masz racjê umowa ustna by³a inna masz co¶ innego i to jest z³e, jednak nie stawia³bym tu na celowe dzia³anie opa tylko niedouczonego konsultanta, powiem walcz i napisz co i jak
pozdrawiam

Data: 2010-11-06 15:58:22
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-06 15:48, ArturW pisze:
[...]

ja tez stawiam na konsultanta, mysle ze jak zmeinil z 18 miesiecy na 12 to zmienily sie warunku umowy i promocja ktora proponowal, jednak nie zmienia to faktu ze na koncu widzial co oferuje i celowo poslal dalej wiec nie mozna mowic o nieumyslnym dzialaniu. Mysle ze orange rozpatrzy na moja korzysc, przynajmniej do tej pory zawsze tak bylo z reklamacjami.  Napisze jak to sie skonczy

Data: 2010-11-06 14:04:55
Autor: J.F.
Orange, aneks do umowy
On Thu, 04 Nov 2010 21:20:18 +0100,  Przemek R. wrote:
[...]

A ich to myslisz akurat duzo obchodzi, znajdzie sie pare milionow
ktorzy gazet nie czytaja, i kolejnych pare co powiedza ze wszyscy
oszukuja :-)
Podobnie jak to oszustwo - pan zle zrozumial, pan nie ma nagrania.

Ty chlopie patrz na daty, i wyslij im w terminie rezygnacje z umowy
zawartej na odleglosc. Chyba ze jakos sprytnie polaczysz wypowiedzenie
z reklamacja w jednym pismie - zeby wyniklo z tego ze albo
potwierdzaja ustne warunki umowy, albo rezygnujesz z aneksu.

J.

Data: 2010-11-06 15:34:26
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-06 14:04, J.F. pisze:
[...]

wiesz przestepstwo ma to do siebie ze dowody zabezpiecza policja a nie ja, rozmowy przez call center (bo to call center bylo na zlecenie orange) sa nagrywane wiec nawet prymitywne skasowanie nic nie da

[...]

przedewszystkim nie pozwole na to by poczuli sie bezkarnie, wypowiedzeni to jedno sciganie za walek to drugie, kara umowna tu wynosi 20 zl, wiec nie mam cisnienia by zmiescic sie w 10 dniach,

Data: 2010-11-06 15:44:16
Autor: J.F.
Orange, aneks do umowy
On Sat, 06 Nov 2010 15:34:26 +0100,  Kotlet wrote:
[...]

I myslisz ze policji sie bedzie chcialo wkroczyc i szukac nie wiadomo
czego. Pismo napisza, okaze sie ze rozmowa sie nie nagrala, albo
zostala juz skasowana, albo nie mozna odnalezc.

Albo nawet znajda i sie potwierdzi, a wtedy sprawe umorza bo pracownik
zle zrozumial szkolenie :-)

przedewszystkim nie pozwole na to by poczuli sie bezkarnie, wypowiedzeni to jedno sciganie za walek to drugie, kara umowna tu wynosi 20 zl, wiec nie mam cisnienia by zmiescic sie w 10 dniach,

I jeszcze im zaplacisz za oszustwo ?

Lec od razu na policje, Ty nic nie wskorasz, ale jak bedziesz drazyl
dalej to moze ktos dostanie nagane ze niewlasciwe przeprowadzenie
czynnosci i przy nastepnych zabezpiecza dowody :-)

J.

Data: 2010-11-06 16:03:08
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-06 15:44, J.F. pisze:
[...]

wiadomo czego, po za tym sa osoby zglaszajace i 'osoby zglaszajace' jednych zbywaja inni nie dadza sie zbyc, moje zgloszenie bedzie zawieralo dokladnie sprecyzowani egdzie sie znajduje dowod, to nie jest kwestia chcenia. POlicja ma - z tego co mi jest wiadome - obowiazek zabezpieczenia takich rzeczy. A nagranie nawet jak zniknie to jest do odzyskania.

Pismo napisza, okaze sie ze rozmowa sie nie nagrala, albo
zostala juz skasowana, albo nie mozna odnalezc.

Albo nawet znajda i sie potwierdzi, a wtedy sprawe umorza bo pracownik
zle zrozumial szkolenie :-)

moze tak moze nie, nie zmeini to faktu ze ktos sie zestresuje i ta osoba nie bede ja :)

[...]

'zainwestuje'

Data: 2010-11-06 18:49:08
Autor: Skylla
Orange, aneks do umowy

[...]

Cierpisz kolego na manię wielkości, ale cię z niej szybko wyleczą. Przysłali ci umowę, nie akceptujesz jej, odsyłasz i tyle. Rozmowa była informacyjna, a ofertę dostałeś na piśmie i to ona podlega ocenie prawnej a nie rozmowa z konsultantem.
Mimo, że uważam takie praktyki za oszukańcze (ale tego konsultanta a nie firmy), nie daję ci żadnych szans.
Po prostu złóż rezygnację i ewentualnie przekonaj się, że mieliśmy tu rację w sprawie "przestępstwa", inaczej zostaniesz z tą umową i ewentualnym procesem ale cywilnym a nie karnym i to ty będziesz pozwanym. :-)
S.

Data: 2010-11-06 20:04:25
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-06 18:49, Skylla pisze:

[...]

tyk Ci sie tylko wydaje tak tym co organizuja konkursy i tlumacza sie regulaminem

Data: 2010-11-06 22:03:09
Autor: Skylla
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-06 20:04, Kotlet pisze:
[...]

W sklepie odzieżowym pytasz ekspediantki "Czy te skarpetki są z bawelny?". Ona potwierdza. Patrzysz na metkę, a tam poliester. Wzywasz gliny i idzie siedzieć :-).

Data: 2010-11-06 22:29:29
Autor: przemek.rokicki
Orange, aneks do umowy

> tyk Ci sie tylko wydaje tak tym co organizuja konkursy i tlumacza sie > regulaminem

W sklepie odzieżowym pytasz ekspediantki "Czy te skarpetki sÄ&#65533; z bawelny?". Ona potwierdza. Patrzysz na metkÄ&#65533;, a tam poliester. Wzywasz gliny i idzie siedzieÄ&#65533; :-).

sraty taty do tego bardziej pasuje sprawa sklepow , gdzie oferowano plaskie
monitory a przysylano normalne kineskopy tlumaczac sie zapisami umownymi i tym
ze chodzilo o splaszczony ekran , jakos nie przeszkadzalo to w sciganiu ich za
oszustwo --

Data: 2010-11-06 22:01:00
Autor: J.F.
Orange, aneks do umowy
On Sat, 06 Nov 2010 16:03:08 +0100,  Kotlet wrote:
W dniu 2010-11-06 15:44, J.F. pisze:
I myslisz ze policji sie bedzie chcialo wkroczyc i szukac nie wiadomo
czego.

wiadomo czego,

Wiadomo czego to bylo 15 lat temu. Szafki z tasmami.

A dzis - najpierw trzeba znalezc serwer, potem go zabrac.
A potem firma upadnie z powodu 25 zl miesiecznie - i ciekawe kto za to
w koncu zaplaci.

A nagranie nawet jak zniknie to jest do odzyskania.

Przy odrobinie wiedzy ze strony admina praktycznie juz nie jest.\

J.

Data: 2010-11-06 22:09:00
Autor: Skylla
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-06 22:01, J.F. pisze:
A nagranie nawet jak zniknie to jest do odzyskania.
Przy odrobinie wiedzy ze strony admina praktycznie juz nie jest.\

Chodzi o to, że oni nie muszą niczego kasować. To co mu przysłali na piśmie i co ewentualnie podpisze, będą realizować. A to jest właśnie umowa prawna. Rozmowa z konsultantem to informacja, gdzie każdy może czegoś nie zrozumieć, albo się zwyczajnie pomylić. Nie zeznaje przecież pod przysięgą. Po to się właśnie po rozmowach podpisuje umowy.

Data: 2010-11-06 22:27:39
Autor: przemek.rokicki
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-06 22:01, J.F. pisze:
> A nagranie nawet jak zniknie to jest do odzyskania.
> Przy odrobinie wiedzy ze strony admina praktycznie juz nie jest.\

Chodzi o to, że oni nie muszÄ&#65533; niczego kasowaÄ&#65533;. To co mu przysÅ&#65533;ali na piÅ&#65533;mie i co ewentualnie podpisze, bÄ&#65533;dÄ&#65533; realizowaÄ&#65533;. A to jest wÅ&#65533;aÅ&#65533;nie umowa prawna. Rozmowa z konsultantem to informacja, gdzie każdy może czegoÅ&#65533; nie zrozumieÄ&#65533;, albo siÄ&#65533; zwyczajnie pomyliÄ&#65533;. Nie zeznaje przecież pod przysiÄ&#65533;gÄ&#65533;. Po to siÄ&#65533; wÅ&#65533;aÅ&#65533;nie po rozmowach podpisuje umowy.

czyzbys byl tym konsultantem?

Rozmowa dotyczyla warunkow przedluzenia umowy, na koniec facet powiedzial
rozmowa zostanie nagrana powtowrze warunki jakie ustalilismy i zostanie wyslana
umowa.

Przypominasz mi pewnego goscia ktory umowe ustna o wykonanie dziela nazywal
'luznymi dywagacjami' zapominajac ze istnieje cos takiego w prawie jak umowa
ustna , szybko zaczal sie z tego wycofywac

Data: 2010-11-07 10:49:31
Autor: J.F.
Orange, aneks do umowy
On Sat, 06 Nov 2010 22:09:00 +0100,  Skylla wrote:
Chodzi o to, ¿e oni nie musz± niczego kasowaæ. To co mu przys³ali na pi¶mie i co ewentualnie podpisze, bêd± realizowaæ. A to jest w³a¶nie umowa prawna. Rozmowa z konsultantem to informacja, gdzie ka¿dy mo¿e czego¶ nie zrozumieæ, albo siê zwyczajnie pomyliæ. Nie zeznaje przecie¿ pod przysiêg±. Po to siê w³a¶nie po rozmowach podpisuje umowy.

Masz i nie masz racji. Po pierwsze sa umowy ustne, po drugie - taka
rozmowe mozna traktowac jako wiazaca oferte.

No i w zasadzie nadal pozostaje zarzut karny - obiecywali ci jedno,
przyslana propozycja umowy zawiera cos innego - usilowanie wyludzenia.

J.

Data: 2010-11-07 11:55:05
Autor: Liwiusz
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-07 10:49, J.F. pisze:

No i w zasadzie nadal pozostaje zarzut karny - obiecywali ci jedno,
przyslana propozycja umowy zawiera cos innego - usilowanie wyludzenia.

   Co¶ takiego jak "wy³udzenie" nie istnieje w kodeksie karnym.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-07 12:35:30
Autor: przemek.rokicki
Orange, aneks do umowy
> [...]

> przyslana propozycja umowy zawiera cos innego - usilowanie wyludzenia.

   Co¶ takiego jak "wy³udzenie" nie istnieje w kodeksie karnym.

ale zarzut usilowania oszustwa jak najbardziej :) --

Data: 2010-11-07 13:15:23
Autor: Liwiusz
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-07 12:35, przemek.rokicki@onet.pl pisze:
[...]

   W praktyce sprawy o wiele bardziej oczywiste s± umarzane, wiêc na sprawê karn± w tym przypadku na 100% nie ma co liczyæ.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-07 15:33:34
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-07 13:15, Liwiusz pisze:
[...]

bywaja umarzane ale nie swiadczy to o fakcie braku przestepstwa

Data: 2010-11-07 15:57:04
Autor: Liwiusz
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-07 15:33, Kotlet pisze:

bywaja umarzane ale nie swiadczy to o fakcie braku przestepstwa

   ¦wiadczy to o tym, ¿e linia orzecznictwa jest taka, ¿e nie wszystko co siê wydaje byæ przestêpstwem, jest nim.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-07 18:30:49
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-07 15:57, Liwiusz pisze:

bywaja umarzane ale nie swiadczy to o fakcie braku przestepstwa

   ¦wiadczy to o tym, ¿e linia orzecznictwa jest taka, ¿e nie wszystko
co siê wydaje byæ przest

no na pewno nie znajdziesz orzecnictwa ze to co zrobil w stosunku do mnie konsultant to nie oszustwo - zakladajac wciaz ze oszukal, bo zapis w umowie jest dwuznaczny.

Data: 2010-11-07 13:03:26
Autor: J.F.
Orange, aneks do umowy
On Sun, 07 Nov 2010 11:55:05 +0100,  Liwiusz wrote:
[...]

Ale jest "Kto, w celu osi±gniêcia korzy¶ci maj±tkowej, doprowadza inn±
osobê do niekorzystnego rozporz±dzenia w³asnym lub cudzym mieniem za
pomoc± wprowadzenia jej w b³±d albo wyzyskania b³êdu lub niezdolno¶ci
do nale¿ytego pojmowania przedsiêbranego dzia³ania,
podlega karze pozbawienia wolno¶ci od 6 miesiêcy do lat 8."

J.

Data: 2010-11-07 13:12:16
Autor: Liwiusz
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-07 13:03, J.F. pisze:
[...]

   Zatem do rozporz±dzenia niekorzystnego nie dosz³o - jest umowa na pi¶mie, klient czyta, i nie podpisuje, albo wypowiada.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-07 13:26:52
Autor: przemek.rokicki
Orange, aneks do umowy

> [...]

   Zatem do rozporz±dzenia niekorzystnego nie dosz³o - jest umowa na pi¶mie, klient czyta, i nie podpisuje, albo wypowiada.

jest usilowanie, w celu osiagniecia korzysci (mam na mysli tyoa ktory zyskal
prowizje za umowe po wprowadzeniu mnie w blad, sam fakt wyslania umowy
zawierajacej co innego niz sie umowilismy) Fakt bywaja umarzane, ale od tego trzeba sie odwolac a pozniej wystapic z
oskarzenia prywatnego a tego juz mnostwo osob nie wie

Data: 2010-11-07 13:38:50
Autor: Liwiusz
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-07 13:26, przemek.rokicki@onet.pl pisze:

jest usilowanie, w celu osiagniecia korzysci (mam na mysli tyoa ktory zyskal
prowizje za umowe po wprowadzeniu mnie w blad, sam fakt wyslania umowy
zawierajacej co innego niz sie umowilismy)

   Nawet nie  wiesz, czy za umowê ma korzy¶æ maj±tkow±, czy nie.

Fakt bywaja umarzane, ale od tego trzeba sie odwolac a pozniej wystapic z
oskarzenia prywatnego a tego juz mnostwo osob nie wie

   W teorii masz racjê, ale w praktyce nic siê nie ugra. To ju¿ nawet nie pieniactwo, to jest ¶mieszne.

   Swoj± drog± jestem ciekaw, czy jak przeklnie przy Tobie kolega, to donosisz na niego na policjê (art. 141kw). Albo jak wracacie z pubu i kolega siê wysika przy murku - art. 140 kw. itp. itd. ;)

   Po to w³a¶nie wysy³a siê umowy pisemne, aby takie rozbie¿no¶ci wychwyciæ i aby do oszustw nie dochodzi³o.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-07 14:28:39
Autor: J.F.
Orange, aneks do umowy
On Sun, 07 Nov 2010 13:38:50 +0100,  Liwiusz wrote:
  Po to w³a¶nie wysy³a siê umowy pisemne, aby takie rozbie¿no¶ci wychwyciæ i aby do oszustw nie dochodzi³o.

Nie znasz ostatniej mody.
Kurier przywiezie, pan podpisze i kurier odwiezie. A umowa ma pare stron.

W imie zasad trzeba byc chyba twardym - kurierowi - prosze zostawic i
wpasc jutro, a do BOK: umowe prosze mi wczesniej przyslac e-mailem.

J.

Data: 2010-11-07 14:42:42
Autor: Liwiusz
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-07 14:28, J.F. pisze:
[...]

   Od tego jest 10 dni na wypowiedzenie.

W imie zasad trzeba byc chyba twardym - kurierowi - prosze zostawic i
wpasc jutro,

   Kurier nie mo¿e zostawiæ przesy³ki i "wpa¶æ jutro".

a do BOK: umowe prosze mi wczesniej przyslac e-mailem.

   Ale to przed zgod± na wys³anie jej kurierem, a nie po.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-07 15:37:59
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-07 14:42, Liwiusz pisze:
[...]

nie dla firm ponoc no i cwaniacza ze przy aneksach to nie podpisanie umowy a jej przedluzenie i rzekomo nie obowiazuje ten przepis

Data: 2010-11-07 15:39:32
Autor: J.F.
Orange, aneks do umowy
On Sun, 07 Nov 2010 14:42:42 +0100,  Liwiusz wrote:
[...]

Dotyczy tylko konsumentow ?
W imie zasad trzeba byc chyba twardym - kurierowi - prosze zostawic i
wpasc jutro,
Kurier nie mo¿e zostawiæ przesy³ki i "wpa¶æ jutro".

Nie to nie, bez laski :-)
Przysla jeszcze dwa razy, albo przysle inny operator :-)

J.

Data: 2010-11-07 15:56:15
Autor: Liwiusz
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-07 15:39, J.F. pisze:

Od tego jest 10 dni na wypowiedzenie.

Dotyczy tylko konsumentow ?

   Ustawowo tak, ale podejrzewam, ¿e operatorzy rozszerzaj± to na firmy.

[...]

   Co z tego, ¿e przy¶le znów - i tak nie bêdzie czasu na przeczytanie.
Bez ³aski - jak klient taki boja¼liwy - to mo¿e zawrzeæ umowê w salonie i tam czytaæ przez godzinê umowê i regulamin.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-07 17:35:26
Autor: J.F.
Orange, aneks do umowy
On Sun, 07 Nov 2010 15:56:15 +0100,  Liwiusz wrote:
W dniu 2010-11-07 15:39, J.F. pisze:
Od tego jest 10 dni na wypowiedzenie.
Dotyczy tylko konsumentow ?
Ustawowo tak, ale podejrzewam, ¿e operatorzy rozszerzaj± to na firmy.

A to jest punkt pierwszy umowy, czy gdzies na srodku trzeciej strony ?
:-)

[...]

Tym bardziej trzeba pietnowac takie naciaganie.

J.

Data: 2010-11-22 16:17:52
Autor: niusy.pl
Orange, aneks do umowy

U¿ytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>

[...]

W salonie ... u siebie w domu ROTFL

Data: 2010-11-22 16:57:42
Autor: Liwiusz
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-22 16:13, niusy.pl pisze:
[...]

   Bo mu dwa razy za to nie zap³ac±, a i tak ma g³odowe stawki. Zreszt± co zrobi, jak nastêpnego dnia ju¿ Ciê nie zastanie?

--
Liwiusz

Data: 2010-11-23 10:34:25
Autor: niusy.pl
Orange, aneks do umowy

[...]

To mo¿e tylko nie chce.

Zreszt± co zrobi, jak nastêpnego dnia ju¿ Ciê nie zastanie?

Nic ?

Data: 2010-11-24 10:15:50
Autor: Liwiusz
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-23 10:34, niusy.pl pisze:

[...]

   Jasne, ¿e nie chce, przecie¿ mu za to nie p³ac± i nie na tym polega zamówiona przez nadawcê us³uga.

Zreszt± co zrobi, jak nastêpnego dnia ju¿ Ciê nie zastanie?

Nic ?

  Jak nic? Zgubi³ przesy³kê.

  Równie nieskutecznie móg³by¶ powiedzieæ listonoszowi, aby zostawi³ Ci ten list polecony i przyszed³ po jego odbiór albo po pokwitowanie jutro.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-24 16:13:51
Autor: niusy.pl
Orange, aneks do umowy

[...]

To mo¿e nadawca nie chce. Tak czy siak, z drugiej strony kto¶ nie chce a nie nie mo¿e.

[...]

Czy kto¶ tutaj nie chce podpisaæ otrzymania umowy ? Umowy nie chce podpisaæ bez czytania ! Nie powinno dziwiæ.

Data: 2010-11-23 18:40:02
Autor: animka
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-22 16:13, niusy.pl pisze:
Użytkownik "Liwiusz"<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>

W imie zasad trzeba byc chyba twardym - kurierowi - prosze zostawic i
wpasc jutro,

   Kurier nie może zostawić przesyÅ‚ki i "wpaść jutro".

Czemu ???

Zawsze kurier dzwoni i umawia siÄ™.

--
animka

Data: 2010-11-23 23:36:45
Autor: niusy.pl
Orange, aneks do umowy

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl>

[...]

Ze mną się nie umawia. Może jakby kurierki zatrudniali ... :-)

Data: 2010-11-24 22:48:29
Autor: animka
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-23 23:36, niusy.pl pisze:

[...]

Do mnie zawsze przychodzi ten sam kurier z umowami i telefonami od Orange. Zawsze dzwoni. Zresztą każdy zadzwoni w sprawie umówienia się jeśli się o to wcześniej poprosi. W Orange nie trzeba prosić.

--
animka

Data: 2010-11-07 15:36:54
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-07 13:38, Liwiusz pisze:
[...]

przeciez to oczywiste ze jest na prowizji jak nie on to call center (uzyskanie korzysci dla innej osoby jest traktowane na rowni jak uzyskanie dla siebie samego w swietle kk, masz to w slowniczkach na w czesci ogolnej)

[...]

tez masz porownanie, ciekawe czy dalej bys tak twierdzil gdyby Ciebie w tak bezcelny sposob oszukal

Po to w³a¶nie wysy³a siê umowy pisemne, aby takie rozbie¿no¶ci wychwyciæ
i aby do oszustw nie dochodzi³o.

ja wciaz podkreslam, nie mowie o oszustwie ornge wobec mnie tylko konsultanta wobec mnie. Zreszta w umowie tekst o rabacie jest tak sformulowanyt ze mozna go dwuznacznie zrozumiec przyjmujac wykladnie konsultanta.

Data: 2010-11-07 15:58:00
Autor: Liwiusz
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-07 15:36, Kotlet pisze:

Nawet nie wiesz, czy za umowê ma korzy¶æ maj±tkow±, czy nie.

przeciez to oczywiste ze jest na prowizji jak nie on to call center

   Nie jest oczywiste, nie ma takiego domniemania w przepisach.

Temat ciekawy do roztrz±sania teoretycznego, ale zupe³nie niepraktyczny.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-22 16:12:27
Autor: niusy.pl
Orange, aneks do umowy

[...]

Czytasz te wszystkie umowy a potem kolejne zmiany regulaminu, ¿e tak piszesz ?

Data: 2010-11-22 16:57:08
Autor: Liwiusz
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-22 16:12, niusy.pl pisze:

[...]

   Jak kupujê przez telefon - tak.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-23 10:31:57
Autor: niusy.pl
Orange, aneks do umowy

[...]

Nie wiem ju¿ o co dok³adnie chodzi³o, ale nie wierzê by choæ 1% klientów czyta³o ka¿d± umowê i regulamin do us³ug z których korzysta. Nie chodzi o to, ¿e nie chc± tylko nie mog± po¶wiêciæ tyle czasu. Chodzi o tysi±ce umów, nie jeden telefon.

Data: 2010-11-07 14:32:41
Autor: J.F.
Orange, aneks do umowy
On Sun, 07 Nov 2010 13:26:52 +0100,  przemek.rokicki@onet.pl wrote:
Fakt bywaja umarzane, ale od tego trzeba sie odwolac a pozniej wystapic z
oskarzenia prywatnego a tego juz mnostwo osob nie wie

Z oskarzenia prywatnego nie wystapisz, bo nie masz o co - usilowanie
sie nie liczy, a na sprawe cywilna nie masz dowodow :-P

Tak naprawde to powinienes napisac do UKE. A UKE moze nawet nie musi na jedna skarge reagowac, ale jak sie
uzbiera wiecej to nalozy drobna kare - powiedzmy 100 tys :-)

Moze tez przeprowadzic kontrole i nalozyc kare za sam brak nagrania
rozmowy.

J.

Data: 2010-11-07 15:43:07
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-07 14:32, J.F. pisze:
[...]

kodeks karny

Art. 13. § 1. Odpowiada za usiłowanie, kto w zamiarze popełnienia czynu zabronionego swoim zachowaniem bezpośrednio zmierza do jego dokonania, które jednak nie następuje.

§ 2. Usiłowanie zachodzi także wtedy, gdy sprawca nie uświadamia sobie, że dokonanie jest niemożliwe ze względu na brak przedmiotu nadającego się do popełnienia na nim czynu zabronionego lub ze względu na użycie środka nie nadającego się do popełnienia czynu zabronionego.

kodeks postępowania karnego

Art. 55. § 1. W razie powtórnego wydania przez prokuratora postanowienia o odmowie wszczęcia lub o umorzeniu postępowania w wypadku, o którym mowa w art. 330 § 2, pokrzywdzony może w terminie miesiąca od doręczenia mu zawiadomienia o postanowieniu wnieść akt oskarżenia do sądu, dołączając po jednym odpisie dla każdego oskarżonego oraz dla prokuratora. Przepis art. 488 § 2 stosuje się odpowiednio. Przepisów art. 339 § 3 pkt 4 i art. 397 nie stosuje się.
§ 2. Akt oskarżenia wniesiony przez pokrzywdzonego powinien być sporządzony i podpisany przez adwokata, z zachowaniem warunków określonych w art. 332 i 333 § 1; jeżeli pokrzywdzonym jest instytucja państwowa, samorządowa lub społeczna, akt oskarżenia może sporządzić także radca prawny.
§ 3. Inny pokrzywdzony tym samym czynem może aż do rozpoczęcia przewodu sądowego na rozprawie głównej przyłączyć się do postępowania.
§ 4. W sprawie wszczętej na podstawie aktu oskarżenia wniesionego przez oskarżyciela posiłkowego może brać udział również prokurator.

Postępowanie w sprawach z oskarżenia prywatnego

Art. 485. W sprawach z oskarżenia prywatnego stosuje się przepisy o postępowaniu uproszczonym, z zachowaniem przepisów niniejszego rozdziału. Przepisu art. 470 nie stosuje się.

Art. 487. Akt oskarżenia może ograniczyć się do oznaczenia osoby oskarżonego, zarzucanego mu czynu oraz wskazania dowodów, na których opiera się oskarżenie.

Art. 488. § 1. Policja na żądanie pokrzywdzonego przyjmuje ustną lub pisemną skargę i w razie potrzeby zabezpiecza dowody, po czym przesyła skargę do właściwego sądu.
§ 2. Na polecenie sądu Policja dokonuje określonych przez sąd czynności dowodowych, po czym ich wyniki przekazuje sądowi. Przepis art. 308 stosuje się odpowiednio.

i tyle w tym temacie, przepisy sÄ… tylko trzeba je stosowac.

Data: 2010-11-22 16:19:25
Autor: niusy.pl
Orange, aneks do umowy

Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

Tak naprawde to powinienes napisac do UKE. A UKE moze nawet nie musi na jedna skarge reagowac, ale jak sie
uzbiera wiecej to nalozy drobna kare - powiedzmy 100 tys :-)

Na co te kary ida ???

Data: 2010-11-06 22:32:04
Autor: przemek.rokicki
Orange, aneks do umowy

Wiadomo czego to bylo 15 lat temu. Szafki z tasmami.

A dzis - najpierw trzeba znalezc serwer, potem go zabrac.
A potem firma upadnie z powodu 25 zl miesiecznie - i ciekawe kto za to
w koncu zaplaci.

i wlasnie przez takie myslenie dajecie sie masowo dymac

>A nagranie nawet jak zniknie to jest do odzyskania.

Przy odrobinie wiedzy ze strony admina praktycznie juz nie jest.\

przykro mi ale akurat tego jednego nagrania nie ma, bardzo bedzie wiarygodne,
zreszta musza miec jakis dowod chociaz by wstosunku do orange na zlecenie
ktorych pracuja (call center) po to na koncu powtarzaja warunki i nagrywaja

Data: 2010-11-06 22:41:28
Autor: Liwiusz
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-06 22:32, przemek.rokicki@onet.pl pisze:

[...]

   Podejrzany nie ma ¿adnego obowi±zku dostarczania na siebie dowodów winy, wiec takie spuszczenie policji na drzewo jest jak najbardziej zasadne.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-06 23:19:21
Autor: przemek.rokicki
Orange, aneks do umowy

> [...]

   Podejrzany nie ma ¿adnego obowi±zku dostarczania na siebie dowodów winy, wiec takie spuszczenie policji na drzewo jest jak najbardziej zasadne.

przyznaje Ci racje co nie zmienia faktu ze straca wtedy kompy na jakis czas, i
jak pisalem nie bardzo mnie to martwi z powodu 20 zl/miesiac bo to bylby ich
wybor, zreszta wierze jednak ze wszystko sie dobrze zakonczy (reklamacja)

Data: 2010-11-06 23:39:56
Autor: Skylla
Orange, aneks do umowy

przyznaje Ci racje co nie zmienia faktu ze straca wtedy kompy na jakis czas
Coraz zabawniej :-). Napisz nam tu koniecznie, kiedy ju¿ Policja wejdzie do ich Call Center i skonfiskuje im te komputery ...

Data: 2010-11-07 10:13:53
Autor: Jingiel
Orange, aneks do umowy

Jingiel
U¿ytkownik "Skylla"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ib4lfq$596$1@news.onet.pl...

przyznaje Ci racje co nie zmienia faktu ze straca wtedy kompy na jakis czas
Coraz zabawniej :-). Napisz nam tu koniecznie, kiedy ju¿ Policja wejdzie do ich Call Center i skonfiskuje im te komputery ...

Dok³adnie, hehehe. Wpadn± w kominiarkach i zabior±. Cz³owieku chyba nigdy nie mia³e¶ do czynienia z takimi sprawami, a robisz za pieniacza. A nawet gdyby wziêli im 100 kompów to takie firmy s± na to ubezpieczone. Mo¿esz im nadnmuchaæ, no ale widzê, ¿e jak sie o tym sam nie przekonasz to nie zrozumiesz. Szybko zostaniesz sprowadzony na ziemiê, ¿yczê powodzenia.

Jingiel

Data: 2010-11-07 15:45:58
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-06 23:39, Skylla pisze:

[...]

juz pisalem w innym poscie wkleje Ci moze odpowiednie przepisy, nie ma znaczeniu kto ile ma kasy stosuje sie to do wszystkich

kodeks karny

Art. 13. § 1. Odpowiada za usi³owanie, kto w zamiarze pope³nienia czynu zabronionego swoim zachowaniem bezpo¶rednio zmierza do jego dokonania, które jednak nie nastêpuje.

§ 2. Usi³owanie zachodzi tak¿e wtedy, gdy sprawca nie u¶wiadamia sobie, ¿e dokonanie jest niemo¿liwe ze wzglêdu na brak przedmiotu nadaj±cego siê do pope³nienia na nim czynu zabronionego lub ze wzglêdu na u¿ycie ¶rodka nie nadaj±cego siê do pope³nienia czynu zabronionego.

kodeks postêpowania karnego

Art. 55. § 1. W razie powtórnego wydania przez prokuratora postanowienia o odmowie wszczêcia lub o umorzeniu postêpowania w wypadku, o którym mowa w art. 330 § 2, pokrzywdzony mo¿e w terminie miesi±ca od dorêczenia mu zawiadomienia o postanowieniu wnie¶æ akt oskar¿enia do s±du, do³±czaj±c po jednym odpisie dla ka¿dego oskar¿onego oraz dla prokuratora. Przepis art. 488 § 2 stosuje siê odpowiednio. Przepisów art. 339 § 3 pkt 4 i art. 397 nie stosuje siê.
§ 2. Akt oskar¿enia wniesiony przez pokrzywdzonego powinien byæ sporz±dzony i podpisany przez adwokata, z zachowaniem warunków okre¶lonych w art. 332 i 333 § 1; je¿eli pokrzywdzonym jest instytucja pañstwowa, samorz±dowa lub spo³eczna, akt oskar¿enia mo¿e sporz±dziæ tak¿e radca prawny.
§ 3. Inny pokrzywdzony tym samym czynem mo¿e a¿ do rozpoczêcia przewodu s±dowego na rozprawie g³ównej przy³±czyæ siê do postêpowania.
§ 4. W sprawie wszczêtej na podstawie aktu oskar¿enia wniesionego przez oskar¿yciela posi³kowego mo¿e braæ udzia³ równie¿ prokurator.

Postêpowanie w sprawach z oskar¿enia prywatnego

Art. 485. W sprawach z oskar¿enia prywatnego stosuje siê przepisy o postêpowaniu uproszczonym, z zachowaniem przepisów niniejszego rozdzia³u. Przepisu art. 470 nie stosuje siê.

Art. 487. Akt oskar¿enia mo¿e ograniczyæ siê do oznaczenia osoby oskar¿onego, zarzucanego mu czynu oraz wskazania dowodów, na których opiera siê oskar¿enie.

Art. 488. § 1. Policja na ¿±danie pokrzywdzonego przyjmuje ustn± lub pisemn± skargê i w razie potrzeby zabezpiecza dowody, po czym przesy³a skargê do w³a¶ciwego s±du.
§ 2. Na polecenie s±du Policja dokonuje okre¶lonych przez s±d czynno¶ci dowodowych, po czym ich wyniki przekazuje s±dowi. Przepis art. 308 stosuje siê odpowiednio.

Data: 2010-11-07 15:58:56
Autor: Jingiel
Orange, aneks do umowy

kodeks karny

-- -
A jakie dowody s± w jego posiadaniu, ¿eby udowodniæ przestêpstwo lub dzia³anie w z³ej wierze?

Jingiel

Data: 2010-11-07 16:08:08
Autor: przemek.rokicki
Orange, aneks do umowy

>kodeks karny

-- -
A jakie dowody s± w jego posiadaniu, ¿eby udowodniæ przestêpstwo lub dzia³anie w z³ej wierze?

to nie srawa cywilna zeby oceniac czy ktos dzialal w dobrej wierze, liczy sie ze
mial zamiar lub skutek taki przewidywal mimo to doprowadzil do tego. Konsultant NAWET gdyby przyjmujac ze myslal iz promocja dotyczy uslugi BB bis
gratis przez caly okres umowy -co mnie zapewnial rzez cala praktycznie rozmowe -
widzial na koncu jak wyglada umowa i zamiast skontaktowac sie doprowadzil sprawe
do konca. A dia³a³ by osiagnac prowizje albo dla siebie albo dla call center (bo
to bylo call center z ktorym orange wspolpracuje) A dowody jak raczyles przeczytac do konca przepisy ktore wkleilem policja
zabezpiecza w takim przypadku a nie zglaszjacy

Data: 2010-11-07 10:43:44
Autor: J.F.
Orange, aneks do umowy
On Sat, 06 Nov 2010 22:32:04 +0100,  przemek.rokicki@onet.pl wrote:
[...]

Dajemy sie, albo i sie nie dajemy.
Takie czasy - trzeba dokladnie czytac umowy. A te umowy coraz dluzsze.

Ostatnio bank musialem op* - prosta operacja przewalutowania.
A umowa do tego na 10 stron.
>A nagranie nawet jak zniknie to jest do odzyskania.
Przy odrobinie wiedzy ze strony admina praktycznie juz nie jest.\
przykro mi ale akurat tego jednego nagrania nie ma, bardzo bedzie wiarygodne,

A kto powiedzial ze jednego ? Moze nie ma polowy.
zreszta musza miec jakis dowod chociaz by wstosunku do orange na zlecenie
ktorych pracuja (call center) po to na koncu powtarzaja warunki i nagrywaja

No to ktos odpowiedzialny skasuje, a potem z czystym sumieniem odpisze
sie ze nie ma w systemie nagrania tej rozmowy.

J.

Data: 2010-11-07 19:49:25
Autor: scream
Orange, aneks do umowy
Dnia Thu, 04 Nov 2010 15:29:32 +0100, Kotlet napisa³(a):

Nasze ustalenia zakonczyly sie na zmianie planu na optymalny 100 (czyli 25 minut mniej do orange w stosunku do tego co obecnie mam) stawka do W3 podobne do fresh,

To jak w tym dowcipie o rozdawaniu rowerów na pl. Czerwonym. Ta podobna
stawka to 37 gr zamiast 29 gr.

do pozosta³ych sieci co¶ ko³o 40 groszy.

A dok³adniej 73 gr.

Abonament za brutto 36 z³ umowa na 12 miesiêcy i do tego gratis us³uga BlackBerry BIS - dla mnie rewelacja (...)

A BIS jest potrzebny do czego? ¯eby pocztê sprawdzaæ? Serio siê pytam. A
mo¿e nie umiesz liczyæ, i dlatego rewelacja? :)

Dla przyk³adu w Play za 30,50 z³ brutto mia³by¶ 170 minut do wszystkich
sieci, 2000 minut do Play i na stacjonarne i 25 MB internetu w abonamencie.
Umowa na rok. Jak wygadasz te 3 godziny, to dalej p³acisz 29 gr z vat.
Umowa na rok.

Orange nie oferuje Ci nawet po³owy tego za cenê o 20% wy¿sz± i Ty nazywasz
to rewelacj±. LOL.

--
best regards, scream Samobójcy s± arystokracj± w¶ród umar³ych.

Data: 2010-11-07 21:16:33
Autor: przemek.rokicki
Orange, aneks do umowy

To jak w tym dowcipie o rozdawaniu rowerów na pl. Czerwonym. Ta podobna
stawka to 37 gr zamiast 29 gr.

zgadza sie pomerdalem taryfy przy sprawdzaniu, niemniejjednak w innej mam kolo
20 groszy , ale to nie wazne bo to nie bylo itota problemu
> Abonament za > brutto 36 z³ umowa na 12 miesiêcy i do tego gratis us³uga BlackBerry BIS > - dla mnie rewelacja (...)

A BIS jest potrzebny do czego? ¯eby pocztê sprawdzaæ? Serio siê pytam.

glownei do poczty, szalenie przydatne jak handlujesz przez net. Dziala jak sms w
blackberry, w momencie jak klikasz na wyslij poczte ja za sekunde otrzymuje ja w
telefonie jak smsa, dodatkowow w ramach bis mge korzystac z facebook,
przegladarki internetowej i google maps.  A
[...]

play to wiocha, zeby miec dzialajacy internet w calym kraju musialbym kupic dwa
osobne pakiety jeden do roamingu plus jeden do play, no i na dzien dzisiejszy
nie maja uslugi blackberry co totalnie ich dyskwalifikuj. Duzo nie dzwonie, wiec
cena za minute ilosc tych minut nie jest da mnie kluczowa sprawa, do wybranych
osob mam w orange prywatny telefon i tam odpowiednie pakiety
Orange nie oferuje Ci nawet po³owy tego za cenê o 20% wy¿sz± i Ty nazywasz
to rewelacj±. LOL.

jw.

rewelacja bylo dokdlaniej to ze obecny abonament z ktorym jestem zwiazany do
konca wakacji zostal by od nastenego okresu obnizony o polowe i dodatkowo
dostalbym usluge bis czyli na okres od nasteonego miesica do wakacji co miesiac
sprezentowano by mi 60 zl brutto. Jezeli mialbym podpisywac umowe gdzie takei warunki by obowiazywaly od momentu zakonczenia obecnej umowy to
rzeczywiscie rewelacji by nie bylo, wiec polecam czytac ze zrozueminiem. pozdrawiam
ps.
sorry za literowki

Data: 2010-11-08 17:11:46
Autor: scream
Orange, aneks do umowy
Dnia Sun, 07 Nov 2010 21:16:33 +0100, przemek.rokicki@onet.pl napisa³(a):

[...]

Taka funkcje ma kazdy porzadny smartfon, a jesli nie realizuje tego
wbudowane oprogramowanie to jest od groma programow podobnie dzialajacych
na iPhone, WM czy Symbiana.

play to wiocha, zeby miec dzialajacy internet w calym kraju musialbym kupic dwa
osobne pakiety jeden do roamingu plus jeden do play

Bzdura, wystarczy jeden pakiet. No, ale jak wolisz.

--
best regards, scream Samobójcy s± arystokracj± w¶ród umar³ych.

Data: 2010-11-08 19:32:46
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-08 17:11, scream pisze:
[...]

BUAHAHAHAHAHA.

prawie robi duza roznice, tak sie sklada ze korzystalem z poczty na symbianie oraz androidzie wiec mam porownanie.

poza tym znajdz mi pakiet w play ktory mi daje niograniczona ilosc megabajtow przy korzystaniu z poczty, facebook, gadu, opery mini, i google maps (i pewnie wielu aplikacji korzystajacych z tego apn, z pominieciem streamingu)

Data: 2010-11-08 22:48:45
Autor: przemek.rokicki
Orange, aneks do umowy
no i podaj mi nazwe tego pakietu netu z ktorego moge korzystac w calym kraju bo
jak masz na mysli pakiet tylko w roamingu i korzystanie z sieci plus to jestes w
wielkim bledzie, w miastach gdzie zasieg play ma dobry , siec nie pozwala na
zalogowanie sie do plusa, dopiero jak sie gdzies do lasu pojedzie gdzie play ma
zasieg slaby mozna sie przelacyc do plusa i w nim zostac, ale przy
utraciezasiegu (garaz podziemny, wylaczenie telefonu) siec sie traci. --

Data: 2010-11-09 01:05:56
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Orange, aneks do umowy
On 11/08/2010 07:32 PM, Kotlet wrote:
W dniu 2010-11-08 17:11, scream pisze:
Dnia Sun, 07 Nov 2010 21:16:33 +0100, przemek.rokicki@onet.pl napisał(a):

A BIS jest potrzebny do czego? Żeby pocztę sprawdzać? Serio się pytam.
[...]

No i? Może opowiesz mi co mi nie działało w push-mailu na P1i?
I co nie działa teraz na androidzie?

M.

Data: 2010-11-09 12:45:22
Autor: przemek.rokicki
Orange, aneks do umowy

> BUAHAHAHAHAHA.
>
> prawie robi duza roznice, tak sie sklada ze korzystalem z poczty na
> symbianie oraz androidzie wiec mam porownanie.

No i? Może opowiesz mi co mi nie dziaÅ&#65533;aÅ&#65533;o w push-mailu na P1i?
I co nie dziaÅ&#65533;a teraz na androidzie?

w ktorym miejscu napisa³em ze nie dzia³a? Roznica pomiedzy push mailem przy
korzystaniu z bb a takim przy korzystaniu z czytnika z imap polega na tym ze bb
ma swoj serwer ktorym nasluchuje poczte i dopiero wysyla pobrany mail do
uzytkownika, w przypadku tradycyjnego czytnika  imap Twoj telefon musi caly czas
byc podlaczony do serwera pocztowego co przy play np jest totalnie nierealne i
nieoplacalne

Data: 2010-11-09 12:51:15
Autor: przemek.rokicki
Orange, aneks do umowy

> [...]
No i? Może opowiesz mi co mi nie dziaÅ&#65533;aÅ&#65533;o w push-mailu na P1i?
I co nie dziaÅ&#65533;a teraz na androidzie?

tu ktos roznice opisal:

http://forum.android.com.pl/f31/jak-dziaa-a-push-mail-w-androidzie-i-ile-kosztuje-15857/index3.html

"nie trzeba mieæ 'serwera  BlackBerry' - wystarczy us³uga BIS (BlackBerry
Internet Service), dostêpna zarówno dla klientów prywatnych jak i korporacyjnych
u wszystkich polskich operatorów, z wyj±tkiem Play. Wykupuj±c j±, ma siê dostêp
do maksymalnie 10 skrzynek mailowych i nielimitowany dostêp do internetu, z
wy³±czeniem streamingu A/V.

Druga opcja to BES (BlackBerry Enterprise Server) i w tym przypadku ju¿ trzeba
mieæ serwer - jest to typowe rozwi±zanie dla du¿ych korporacji.

Napisa³ te¿ kto¶, ¿e Push Email to informowanie o poczcie - nie do koñca -
przynajmniej w BlackBerry. W tym przypadku wiadomo¶ci s± 'wpychane' do skrzynki
i po zauwa¿eniu nowego maila - mamy go od razu w terminalu. Oczywi¶cie
obowi±zuj± ograniczenia wielko¶ci za³±czników, ale to ju¿ temat nie na to forum.

¯eby nie pogr±¿yæ siê w OT - napiszê jak ja poradzi³em sobie z 'mailem na
bie¿±co' w moim Galaxy S - otó¿ trochê na oko³o, ale te¿ banalnie prosto.
Poniewa¿ swoj± przygodê z Androidem dopiero zaczynam, a mnogo¶æ aplikacji w
Markecie jest przyt³aczaj±ca, nie korzysta³em z ¿adnego dodatkowego klienta
email - podpi±³em sobie kilka zewnêtrznych kont to konta w Google i mam
namiastkê tego, czym rozpieszcza mnie BlackBerry, je¶li chodzi o push-email. "

Data: 2010-11-09 14:34:29
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
napisał(a):

[...]

wiesz co z ciekawosci ponownie skorzyastalem z maila na androidzie, w tradycyjnej skrzynce mozna zdefiniowac mail korzystajacy z pop lub imap ale w o u przypadkach sprawdzanie maila co pewien czas,
wyslalem wiec maila na konto gmail ktore mam podpiete do lg gt 540 i jest ten mail widoczny w programie gmail, i po sekundzie doszlo na blackberry po klikniecu na wyslij w outlooku a w androdzie dopiero jak nacisnalem na odswiez, pewnie po kilku minutach by wkoncu doszlo na skrzynke , ale takie rozwiazanie mnie nie rajcuje. Jest inaczej dla dodatkowych kont ktore sie podepnie pod konto gmail ?

Data: 2010-11-09 13:37:01
Autor: Waldek Godel
Orange, aneks do umowy
Dnia Tue, 09 Nov 2010 14:34:29 +0100, Kotlet napisa³(a):

[...]

A co ciê rajcuje? trzy- lub nawet czterokrotnie wiêksze zu¿ycie pr±du?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Pawe³ "robbo" Kamiñski

Data: 2010-11-09 14:57:55
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-09 14:37, Waldek Godel pisze:
[...]

w przeciwienstwie do tel z adnroidem black berry laduje co kilka dni codziennie uzywajac facebook, maila, rozmow mmsow, smsow i aparatu.

cos jescze madrego napiszesz?

Data: 2010-11-09 14:04:34
Autor: Waldek Godel
Orange, aneks do umowy
Dnia Tue, 09 Nov 2010 14:57:55 +0100, Kotlet napisa³(a):

w przeciwienstwie do tel z adnroidem black berry laduje co kilka dni codziennie uzywajac facebook, maila, rozmow mmsow, smsow i aparatu.

jakby siê w BB da³o wy³±czyæ push jak w innych urz±dzeniach, ³adowa³by¶ raz
na tydzieñ.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

Data: 2010-11-09 15:38:09
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-09 15:04, Waldek Godel pisze:
[...]

i sprawdzal co kilkanascie minut poczte , nie dziekuje.
to tak jak wybrac malucha zamiast mercedesa bo dalej na jednym baku zajedziesz

Data: 2010-11-09 15:15:23
Autor: Waldek Godel
Orange, aneks do umowy
Dnia Tue, 09 Nov 2010 15:38:09 +0100, Kotlet napisa³(a):

i sprawdzal co kilkanascie minut poczte , nie dziekuje.
to tak jak wybrac malucha zamiast mercedesa bo dalej na jednym baku zajedziesz

nie, tak jak braæ normalne auto z dieslem a nie ferrari, bo mieszkaj±c w
Polsce i tak nie ma gdzie je¼dziæ Ferrari, a w korkach wygodniej siê
podró¿uje normalnym autem. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Pawe³ "robbo" Kamiñski aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-11-09 18:02:56
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-09 16:15, Waldek Godel pisze:
[...]

to tkj jak jezdzic diislem majac miejsce do jezdzenia ferrari

Data: 2010-11-11 23:39:08
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Orange, aneks do umowy
On 11/09/2010 02:34 PM, Kotlet wrote:

[...]

ciekawe dlaczego ja nie czekam 'kilku minut' ani ze starym p1i ani z androidem. I nie, nie sprawdzam skrzynki periodycznie.

M.

Data: 2010-11-12 16:14:55
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-11 23:39, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:
[...]

no to ile czekasz, konkretnie

Data: 2010-11-12 19:39:05
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Orange, aneks do umowy
On 11/12/2010 04:14 PM, Kotlet wrote:
[...]

Jakieś naście sekund.

M.

Data: 2010-11-12 20:04:48
Autor: scream
Orange, aneks do umowy
Dnia Fri, 12 Nov 2010 19:39:05 +0100,
michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch@think.a.bit.before.replying napisa³(a):

Jakie¶ na¶cie sekund.

A on na blekbery pewnie 1/100 tego.
Moda to moda.

Powiadomienia (sensowne) o mailach i przegladarke www ma nawet lekko
podstarza³y srajfon, ale to blackberry jest trendy :]

--
best regards, scream Samobójcy s± arystokracj± w¶ród umar³ych.

Data: 2010-11-13 08:24:32
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Orange, aneks do umowy
On 11/12/2010 08:04 PM, scream wrote:
Dnia Fri, 12 Nov 2010 19:39:05 +0100,
michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch@think.a.bit.before.replying napisał(a):

Jakieś naście sekund.

A on na blekbery pewnie 1/100 tego.

Jasne. Zwłaszcza że większość mojego oczekiwania to czas na _wyjście_ maila ode mnie (żebym miał szansę spojrzeć na pomylone i wycofać się :>) :>

M.

Data: 2010-11-13 12:27:20
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-13 08:24, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:
[...]

napisz moze jak w takim razie skonfigurowac androida (2.1) by zadzialal push mail na koncie gmail ? krok po kroku, nie wmowiz mi czegos co ni eistnieje bo mam okazje to sprawdzic

Data: 2010-11-13 17:28:32
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Orange, aneks do umowy
On 11/13/2010 12:27 PM, Kotlet wrote:
W dniu 2010-11-13 08:24, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:
On 11/12/2010 08:04 PM, scream wrote:
Dnia Fri, 12 Nov 2010 19:39:05 +0100,
michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch@think.a.bit.before.replying
napisał(a):

Jakieś naście sekund.

A on na blekbery pewnie 1/100 tego.

Jasne. Zwłaszcza że większość mojego oczekiwania to czas na _wyjście_
maila ode mnie (żebym miał szansę spojrzeć na pomylone i wycofać się
:>) :>

napisz moze jak w takim razie skonfigurowac androida (2.1) by zadzialal
push mail na koncie gmail ? krok po kroku, nie wmowiz mi czegos co ni
eistnieje bo mam okazje to sprawdzic

To sprawdź. Nikt Ci nie broni.

M.

Data: 2010-11-13 17:39:14
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Orange, aneks do umowy
On 11/13/2010 05:28 PM, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" wrote:
[...]
napisał(a):

Jakieś naście sekund.

[...]

Sprawdziłem. 7 sekund od wyjścia z outboxa gmaila do powiadomienia na telefonie.

M.

Data: 2010-11-13 19:53:18
Autor: przemek.rokicki
Orange, aneks do umowy
zi&#197;&#8218;em. 7 sekund od wyj&#197;&#8250;cia z outboxa gmaila do powiadomienia na
telefonie.

juro wrzuce filmik na youtube jak to w blackberry wyglada, wtedy Tytez sie pochwalisz zobaczymy co lepiej chodzi. Zalozenie telefon nie moze byc w stanie aktywnosci, czyli wygaszony ekran , wlaczony ekran glowny a nie program pocztowy.

Data: 2010-11-15 11:00:55
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Orange, aneks do umowy
On 11/13/2010 07:53 PM, przemek.rokicki@onet.pl wrote:
[...]

No tak to działa. Telefon mam w kieszeni, wygaszony, a maile przychodzą. Zupełnie jak n lat temu działały bez proszenia operatorów
'dacie blackberry dla prywatnych userów, please, please?'.

M.

PS:rozwala mnie ta wiara w to że push email działa tylko na BB...

Data: 2010-11-16 15:37:10
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy

[...]

zebysmy mieli jasnosc czym jest Push Mail, na przykladzie mojego blackberry, jakosc filmu marna bo mialem ustawione na mms:

http://www.youtube.com/watch?v=E8zfgZ0YZ6M

a teraz Ty pochwal sie jak to dziala push mail na androidzie.

Data: 2010-11-16 19:00:46
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Orange, aneks do umowy
On 11/16/2010 03:37 PM, Kotlet wrote:

[...]

Działa tak, że nie muszę ręcznie budzić telefonu żeby tę wiadomość zobaczyć, jak Twoje BB :>

M.

Data: 2010-11-16 19:13:38
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-16 19:00, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:
[...]

mozesz rozwinac? I pokaz moze te predkosc otrzymania wiadomosci na filmie. Jak widac calosc nie trwa nawet sekundy.

Data: 2010-11-16 19:15:44
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Orange, aneks do umowy
On 11/16/2010 07:13 PM, Kotlet wrote:
W dniu 2010-11-16 19:00, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:
On 11/16/2010 03:37 PM, Kotlet wrote:

No tak to działa. Telefon mam w kieszeni, wygaszony, a maile
przychodzÄ….
[...]

Ja już powiedziałem że u mnie trwa to przerażające 7 sekund. I tak też działało wtedy kiedy BISa nie mogłem w Polsce nawet KUPIĆ.

M.

Data: 2010-11-16 19:22:35
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-16 19:15, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:
[...]

no wiesz zamaist slac i odbierac smsy mozna skorzystac z komputera i wyslac zwykla poczte

Data: 2010-11-16 19:23:16
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
[...]

no i trzeba przy Twoim rozwiazaniu miec aktywne polaczenie internetowe i utrzymywac polaczenie z serwerem pocztowym, tu sie to odbywa nieco inaczej.

Data: 2010-11-17 10:34:39
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Orange, aneks do umowy
On 11/16/2010 07:23 PM, Kotlet wrote:
[...]

Twierdzenie jakoby BB połączenia sieciowego nie potrzebowało jest zwykłym kłamstwem.

M.

Data: 2010-11-17 15:28:20
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-17 10:34, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:
[...]

nie nie, twierdzenie ze te polaczeni nastepuje tylko po to by pobrac wiadomosc  jak w przypadku MMS. Czyli wymaga wspolpracy operatora i dostepu do internetu, stad wiadomosc dochodzi w niecala sekunde.

Data: 2010-11-17 15:33:34
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Orange, aneks do umowy
On 11/17/2010 03:28 PM, Kotlet wrote:

[...]

Już pędzę wierzyć że _każda_ wiadomość w mniej niż sekundę :>

M.

Data: 2010-11-17 15:35:12
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-17 15:33, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:
[...]

dodam ze mam telefon obslugujacy edge, bez 3G.
Z reguly idzie tak jak widac na filmie. Wszystko zalezy od serwera pocztowego z ktorego korzystam.

Data: 2010-11-17 15:29:13
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
[...]

i widzisz, Ty nie posiadasz emaila dzialajacego na zasadzie PushUp jak twierdzisz od poczatku a jedynie czytnik wiadomosci korzystajacy z protokolu IMAP wymagajacy stale polaczenie z internetem, dziekuje za cos takiego.

Data: 2010-11-17 15:34:30
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Orange, aneks do umowy
On 11/17/2010 03:29 PM, Kotlet wrote:
[...]

Jednak mam. Doczytaj.
Możesz zacząć od trywialnej Wikipedii.

M.

Data: 2010-11-17 15:36:15
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-17 15:34, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:
[...]

jednak nie masz. Jakos za bardzo szczegolow nie chcesz podac.

Data: 2010-11-17 15:40:54
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Orange, aneks do umowy
On 11/17/2010 03:36 PM, Kotlet wrote:
[...]

Ależ nawet w wikipedii masz wszystko czego potrzeba do zrozumienia co kryje się pod hasłem push-email. Razem z listą implementacji, w których, tadam, jest nawet iphone i S60, nie wspominając o Androidzie i BB :>

M.

Data: 2010-11-17 16:02:53
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-17 15:40, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:
[...]

tadam, jest nawet iphone i S60, nie wspominajÄ…c o Androidzie i BB :>

no to mozemy wrocic do mojego posta po testach klienta gmail na androdzie,

[...]

dziekuje wiec za taki push up ktory jest pushem tylko z nazwy

Data: 2010-11-17 16:14:24
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Orange, aneks do umowy
On 11/17/2010 04:02 PM, Kotlet wrote:
[...]

Tobie to najwyraźniej nic nie działa.
Mnie działa, tabunom innych ludzi działa, jeden Kotlet jęczy jaki to Android zły i niedziałający z Gmailem. Nie wygląda to na problem Androida...

M.

Data: 2010-11-17 16:57:47
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-17 16:14, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:
[...]

nigdy nie plulem na androida, stwierdzilem tylko ze blackberry jest lepszy w porownaniu do kazdej innej poczty z ktorej korzystalem a byla to poczta wlasnie na adnroid, na symbianie jak i systemach zwyczajnych dedykowanych dla aparatow, Ty zes wtedy wyjechal z pushupem na androidzie stad porownuje do BB, i jak widac dosc cienko to wtedy wychodzi.(na Twoim aparacie) Niby 7 sekund to zbedny luskus ale idac tym tokiem zbednym lusksuem jest nawet samakomorka bo mozna isc do budki telefonicznej czy sms bo mozna wyslac w kafejce maila itd itd.

Mnie bardzo odpowiada poczta w BB wlasnie ze wzgledu na te predkosc wrzucania maili, szalenie jest to fajne gdy sie handluje w sieci i nie widze powodu dla ktorego mialbym przechodzic do play ze szwankujacym netem w calym kraju tylko po to by obnizyc koszty rozmow jednoczesnie pozbawiajac sie istotnej dla mnie uslugi. Tylko dlatego wspomnialem o androdizie, jakbys przeczytal kilkadziesiat moich innych postow na grupie wychwalajacych android i lg gt 540 to bys zrozumial jak bardzo sie mylisz, dla mnie eot

Data: 2010-11-17 17:01:04
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Orange, aneks do umowy
On 11/17/2010 04:57 PM, Kotlet wrote:
[...]

Erm, 'pushup' nie ma nic wspólnego z pocztą. No, może czasem przychodzi w paczce, albo przesyłka kurierską.

M.

Data: 2010-11-17 17:15:20
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-17 17:01, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:
[...]

pushup, push mail jak zwal tak zwal wiadomo o co mi chodzi

Data: 2010-11-18 12:35:11
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Orange, aneks do umowy
On 11/17/2010 05:15 PM, Kotlet wrote:

[...]

Cóż, wolność słowa zawiera w sobie wolność nazywania much 'bepty'...

M.

Data: 2010-11-13 12:34:02
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
[...]

i jeszcze jedno zeby na androdzie korzystac z poczty musi byc caly czas net wlaczony a wtedy bateria starcza maxymalnie na jedna dobe, chyba ze sie wiele innych rzeczy robi to jeden dzien moze

Data: 2010-11-13 17:30:55
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Orange, aneks do umowy
On 11/13/2010 12:34 PM, Kotlet wrote:
W dniu 2010-11-13 08:24, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:
On 11/12/2010 08:04 PM, scream wrote:
Dnia Fri, 12 Nov 2010 19:39:05 +0100,
michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch@think.a.bit.before.replying
napisał(a):

Jakieś naście sekund.

[...]

W odróżnieniu od Blackberry, który do połączenia nie potrzebuje połączenia :>

M.

Data: 2010-11-13 19:57:03
Autor: przemek.rokicki
Orange, aneks do umowy

> i jeszcze jedno zeby na androdzie korzystac z poczty musi byc caly czas
> net wlaczony a wtedy bateria starcza maxymalnie na jedna dobe, chyba ze
> sie wiele innych rzeczy robi to jeden dzien moze

W odr&#195;&#179;&#197;&#188;nieniu od Blackberry, kt&#195;&#179;ry do po&#197;&#8218;Ä&#8230;czenia nie potrzebuje po&#197;&#8218;Ä&#8230;czenia :>

no na pewno nie na takiej zasadzie, http://www.nokia.pl/produkty/technologie/mobilna-poczta-elektroniczna/jak-to-dziala

(looknij na samym dole).

Data: 2010-11-15 11:01:42
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Orange, aneks do umowy
On 11/13/2010 07:57 PM, przemek.rokicki@onet.pl wrote:
[...]

Wybacz, bardziej wierzę ludziom którzy potrafią cytować poprawnie zadeklarowane polskie literki.

M.

Data: 2010-11-16 15:36:06
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
bardziej wierzysz zaslepionemu wplay screamerowi niz konkurencji BlackBery ? Ja podalem adres do oficjalnej strony nokii

Data: 2010-11-16 18:31:03
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-16 15:36, Kotlet pisze:
bardziej wierzysz zaslepionemu wplay screamerowi niz konkurencji
BlackBery ? Ja podalem adres do oficjalnej strony nokii

a tam jest mowa o tym ze usluga wymaga operatora, wiec na moj rozum dziala to podobnie do mmsa, zreszta zamiescilem juz film na youtube w innej galezi

Data: 2010-11-16 19:03:06
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Orange, aneks do umowy
On 11/16/2010 03:36 PM, Kotlet wrote:
bardziej wierzysz zaslepionemu wplay screamerowi niz konkurencji
BlackBery ? Ja podalem adres do oficjalnej strony nokii

Zasadniczo nie wierzę nikomu z Play mówiącemu że tam działa cokolwiek poza rozmowami głosowymi i smsami...

M.

Data: 2010-11-16 19:14:19
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-16 19:03, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:
[...]

alez ja nie jestem z play . Pisałem tylko czemu ja play bym nie wybral - wlasnie ze wzgledu na brak BB.

Data: 2010-11-17 10:35:27
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Orange, aneks do umowy
On 11/16/2010 07:14 PM, Kotlet wrote:
[...]

Zdecydowałbyś się o czym mówisz, bo w poprzednim poście wmawiałeś mi:

Data: 2010-11-17 15:29:47
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-17 10:35, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:
[...]

myslalem ze teraz do mnie pisales o mnie.

Data: 2010-11-17 15:36:03
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Orange, aneks do umowy
[...]

Pomogłoby zapewne gdybyś czytał na co odpowiadasz. W kontekście i ze zrozumieniem.

M.

Data: 2010-11-13 12:29:04
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-12 20:04, scream pisze:
[...]

rozumiem ze nie korzystasz z modnych smsow trylko slesz zwykle tradycyjne listy ?

Tak sie sklada ze jest to super rozwiazanie w 100% zastepujace powiadomienie gadu o sprzedazy na allegro, oczywiscie znajdziesz
100 innych powodow by wytlumaczyc u³omnosc swojej ulubionej sieci

zapomniales mi odpisac jaki pakiet da mi dostep do internetu w play w calym kraju

Data: 2010-11-13 22:52:46
Autor: scream
Orange, aneks do umowy
Dnia Sat, 13 Nov 2010 12:29:04 +0100, Kotlet napisa³(a):

zapomniales mi odpisac jaki pakiet da mi dostep do internetu w play w calym kraju

Pakiet "Internet w telefonie" w roamingu plusa.

--
best regards, scream Samobójcy s± arystokracj± w¶ród umar³ych.

Data: 2010-11-14 12:05:49
Autor: przemek.rokicki
Orange, aneks do umowy
Dnia Sat, 13 Nov 2010 12:29:04 +0100, Kotlet napisa&#179;(a):

> zapomniales mi odpisac jaki pakiet da mi dostep do internetu w play w > calym kraju

Pakiet "Internet w telefonie" w roamingu plusa.

mowilem Ci bys na sile nie tlumaczyl ulomnosci sieci.

Nie polaczysz sie z siecia plus tam gdzie jest dobry zasieg play, dopiero jak
wyjedziesz poza miasto play pozwoli na roaming, a nie musze chyba mowic ze
istnieje wiele sytuacji chwilowej utraty zasiegu (garaz podziemnny, wylaczenie
telefonu) co spowoduje ze nawet jak zlapiemy roaming to bedac w duzym miescie po
utracie zasiegu do niego nie powrocimy. I Twoj pakiecik wtedy si enie liczy i
leci juz kasa za internet w sieci play. Chyba ze masz DWA PAKIETY

Data: 2010-11-14 12:18:24
Autor: ALEX
Orange, aneks do umowy
W dniu N 14 11 2010 12:05, przemek.rokicki@onet.pl pisze:

[...]

G³upoty opowiadasz.

[...]

Bo Ty tak powiedzia³e¶?

I Twoj pakiecik wtedy si enie liczy i
leci juz kasa za internet w sieci play. Chyba ze masz DWA PAKIETY

Jak d³ugo i w jakim mie¶cie korzystasz z play?

--
ALEX CloneTrooper

Data: 2010-11-14 17:07:23
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-14 12:18, ALEX pisze:
[...]

G³upoty opowiadasz.'

to sproboj sie zalogowac do plusa z play w sopocie w centrum, robilem to wielokrotnie w play fresh, na poczatku przechodzilo pozniej zablokowali te mozliwosc, wpisz sobie zreszta temat w google zobaczysz ze setek osob to dotyczy

[...]

nie, bo ja tego doswiadczylem i jak bylem ciekawy powodu to po wpisaniu w google tematu wyszlo na to ze nie tylkko mnie problem dotyczy:
http://zrobieniwplaya.prv.pl/2010-03-23-Blog-PLAY.html

http://pdaclub.pl/forum/operatorzy-gsm/play-wybieranie-recznie-operatora-na-plus/

http://www.mojplay.pl/topic/8159-sies-playplus/

http://www.google.pl/#sclient=psy&hl=pl&q=play+nie+mog%C4%99+si%C4%99+zalogowa%C4%87+do+sieci+plus&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&pbx=1&fp=50fb086e263e247a

I Twoj pakiecik wtedy si enie liczy i
leci juz kasa za internet w sieci play. Chyba ze masz DWA PAKIETY

Jak d³ugo i w jakim mie¶cie korzystasz z play?

wystarczajaco by zauwazyc ten blad (celowe dzialanie?)

Data: 2010-11-15 20:22:13
Autor: ALEX
Orange, aneks do umowy
W dniu N 14 11 2010 17:07, Kotlet pisze:

[...]

W £odzi w centrum logujê siê do czego chcê: Play, Plus, 2G, 3G. Osobi¶cie preferujê Play, bo Plus to jedno wielkie nieporozumienie.

  robilem to
wielokrotnie w play fresh, na poczatku przechodzilo pozniej zablokowali
te mozliwosc,

SOA#1

  wpisz sobie zreszta temat w google zobaczysz ze setek osob
to dotyczy

I jak przeczytam te teksty to mi w £odzi nagle przestanie dzia³aæ Play?

[...]

A ja nie -> dobra rada zlej Plus ciep³ym. Play via Play jest nieporównanie sensowniejszy.

I Twoj pakiecik wtedy si enie liczy i
leci juz kasa za internet w sieci play. Chyba ze masz DWA PAKIETY

Jak d³ugo i w jakim mie¶cie korzystasz z play?

wystarczajaco by zauwazyc ten blad (celowe dzialanie?)

W Play jestem od pocz±tku i zero problemów. Widaæ w ró¿nych Playach jeste¶my

--
ALEX CloneTrooper

Data: 2010-11-16 15:35:17
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy

W £odzi w centrum logujê siê do czego chcê: Play, Plus, 2G, 3G.
Osobi¶cie preferujê Play, bo Plus to jedno wielkie nieporozumienie.

to moze ³ód¼ centrum nie ma blokady, co nie zmienia faktu ze w wielu miejscach jest, byc moze jestes w slabym zasiegu anteny playa, dlatego dopuszcza na polaczenie.

Zauwaz ze wypowiadasz sie w galezi w ktorej nie tyle wychwalam plus co pisze o problmeach z pakietem internetowym dzialajacym w roamingu plusa
ktory mi polecil przedmowca.
I problem polega na tym ze ten pakiet jest gowno warty bo nie zawsze da sie z roamingu skorzystac.

I jak przeczytam te teksty to mi w £odzi nagle przestanie dzia³aæ Play?

jw. Stan pod nadajniekiem plusa i zobaczymy, ja wlasnie teraz probuje siec zmienic i dupa, loguje sie do plusa i za chwile blad dostepu.
(na roznych telefonach) i podtrzymuje by uzywac internet w play w calym kraju trzeba miec dwa osobne pakiety internetowe co jest totalnym kretynstwem

A ja nie -> dobra rada zlej Plus ciep³ym. Play via Play jest
nieporównanie sensowniejszy.

jw. nie wiem czy wylapujesz tylko wiadomosci gdzie ktos mowi zle rzeczy o play czy nie, ale warto spojrzec w jakim kontekscie one padaja

wystarczajaco by zauwazyc ten blad (celowe dzialanie?)

W Play jestem od pocz±tku i zero problemów. Widaæ w ró¿nych Playach
jeste¶my

tak to sobie tlumacz.

Data: 2010-11-16 17:54:39
Autor: ALEX
Orange, aneks do umowy
W dniu Wt 16 11 2010 15:35, Kotlet pisze:

[...]

Mam Playa w ¶ródmie¶ciu i mia³em na Widzewie. Nie czajê o czym nawijasz.

Nie moja to wina ¿e mi *dzia³a*

--
ALEX CloneTrooper
Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

Data: 2010-11-16 18:30:05
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy

Nie moja to wina ¿e mi *dzia³a*

nie Twoja to wina ale nie wypada mowic o bredniach jezeli setkom innym nie dziala . Na 90% jestes na tyle daleko od ichniejszego nadajnika ze pozwalaja na roaming.

Data: 2010-11-16 19:00:31
Autor: ALEX
Orange, aneks do umowy
W dniu Wt 16 11 2010 18:30, Kotlet pisze:

Nie moja to wina ¿e mi *dzia³a*

nie Twoja to wina ale nie wypada mowic o bredniach jezeli setkom innym
nie dziala . Na 90% jestes na tyle daleko od ichniejszego nadajnika ze
pozwalaja na roaming.

Ale mi *dzia³a* To znaczy ¿e ten Play jest sensowny. A ¿e w twoim zadupiu nie dzia³a to masz problem.

Data: 2010-11-16 19:14:52
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-16 19:00, ALEX pisze:
[...]

moje zadupie nazywa sie sopot. W gdanskim lesie juz moge sie zalogowac do plusa.

Data: 2010-11-16 19:42:22
Autor: ALEX
Orange, aneks do umowy
W dniu Wt 16 11 2010 19:14, Kotlet pisze:

[...]

 Nie moja to wina ¿e w pierdziszewie dolnym, gdzie psy dupami szczekaj±, nie ma zasiêgu Play
U mnie jest od pocz±tku.

Data: 2010-11-17 15:31:40
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-16 19:42, ALEX pisze:
[...]

nie mowimy o zasiegu play, jaest zasieg i play i plus, z tym ze kiedy jest silny zasieg play to play nie pozwala na podlaczenie do plusa.

Data: 2010-11-17 18:59:01
Autor: ALEX
Orange, aneks do umowy
W dniu ¦r 17 11 2010 15:31, Kotlet pisze:

[...]

Dobrze ¿e mój smartfon o tym nie wie, bo loguje siê do czego chcê.

Data: 2010-11-17 19:22:27
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-17 18:59, ALEX pisze:
[...]

do czasu azbedzie dobry zasieg plusa. Moj telefon tez sie loguje do plusa, ale tylko kiedy pojade do lasu . Moze na Twoim zdaupiu jest taki zasieg play ze kazdy fonem sie do plusa podlaczasz .

Data: 2010-11-17 19:42:00
Autor: ALEX
Orange, aneks do umowy
W dniu ¦r 17 11 2010 19:22, Kotlet pisze:
[...]

Tak tak, oczywi¶cie.

  Moj telefon tez sie loguje do
plusa, ale tylko kiedy pojade do lasu . Moze na Twoim zdaupiu jest taki
zasieg play ze kazdy fonem sie do plusa podlaczasz .

£ód¼ to zadupie powiadasz? Nie wiem co bierzesz, ale odstaw to bo majaczysz.

Data: 2010-11-18 14:14:22
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-17 19:42, ALEX pisze:
[...]

mialo byc dobry zasiej play

[...]

to jeszcze sprawdz gdzie masz w okolicy nadajnik play

Data: 2010-11-18 14:23:33
Autor: ALEX
Orange, aneks do umowy
W dniu Cz 18 11 2010 14:14, Kotlet pisze:

mialo byc dobry zasiej play

Pewnie n97 mnie ok³amuje bo pokazuje sygna³ Play na maksa.

W celu?

Data: 2010-11-18 15:33:35
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-18 14:23, ALEX pisze:

mialo byc dobry zasiej play

Pewnie n97 mnie ok³amuje bo pokazuje sygna³ Play na maksa.

czlowieku ja nie mowie o kreseczkach na pulpicie telefonu tylko sile sygnalu  w cyferkach, zobaczysz to miedzy innymi poprzez modem gsm.
Zreszta nie chce mi sie juz z Toba gadac.

>W celu?

zaznajom sie z watkiem w ktorym bierzesz udzial to bedziesz wiedzial

Mi nie musisz wierzyc ale jezeli jestes choc troche myslacym czlowiekiem to po przejrzeniu kilkuset podobnych opisnii na google powinienes stwierdzic ze w wielu przypadkach cos jest na rzeczy.

dla mnie koniec tematu.

Data: 2010-11-18 15:45:55
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Orange, aneks do umowy
On 11/18/2010 03:33 PM, Kotlet wrote:

dla mnie koniec tematu.

Stary, przestań kłamać, skończ w końcu :>

M.

Data: 2010-11-18 14:54:56
Autor: Waldek Godel
Orange, aneks do umowy
Dnia Thu, 18 Nov 2010 15:45:55 +0100,
michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch@think.a.bit.before.replying napisa³(a):

dla mnie koniec tematu.

Stary, przestañ k³amaæ, skoñcz w koñcu :>

co tam k³amstwa, wa¿ne ¿e google spamerskie linki indeksuje...

Data: 2010-11-18 18:09:36
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-18 15:54, Waldek Godel pisze:
[...]

3 stopki w wiadomosci usenetowej sa dopuszczalne przez netykiete i cokolwiek by nie zawieraly nie stanowia spamu, co innego gdyby te adresy znajdowaly sie ponad znakiem sygnaturki.
a ze Cie to boli to inna sprawa...

Data: 2010-11-18 17:12:57
Autor: Waldek Godel
Orange, aneks do umowy
Dnia Thu, 18 Nov 2010 18:09:36 +0100, Kotlet napisa³(a):

3 stopki w wiadomosci usenetowej sa dopuszczalne przez netykiete i cokolwiek by nie zawieraly nie stanowia spamu, co innego gdyby te adresy znajdowaly sie ponad znakiem sygnaturki.
a ze Cie to boli to inna sprawa...

Oczywi¶cie, ¿e sa akceptowalne.
Problemem jest to, ¿e w tysi±cach postów nad t± sygnaturk± nie ma niczego
warto¶ciowego, co uzasadnia³oby pojawienie siê tego postu (z sygnaturk±)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

Data: 2010-11-18 16:09:10
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-18 15:45, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:
On 11/18/2010 03:33 PM, Kotlet wrote:

dla mnie koniec tematu.

Stary, przestań kłamać, skończ w końcu :>

M.

:) gdzie tu klamstwo?

Data: 2010-11-18 16:34:01
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Orange, aneks do umowy
On 11/18/2010 04:09 PM, Kotlet wrote:
W dniu 2010-11-18 15:45, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:
On 11/18/2010 03:33 PM, Kotlet wrote:

dla mnie koniec tematu.

Stary, przestań kłamać, skończ w końcu :>

:) gdzie tu klamstwo?

W n-tym zapewnieniu o końcu tematu.

M.

Data: 2010-11-18 16:44:12
Autor: ALEX
Orange, aneks do umowy
W dniu Cz 18 11 2010 15:33, Kotlet pisze:

[...]

I jak to sprawdzê to mi nagle przestanie dzia³aæ POnK, a mo¿e n97m zacznie mi logowaæ siê do Plusa?

 >W celu?

zaznajom sie z watkiem w ktorym bierzesz udzial to bedziesz wiedzial

Pisz po polsku to problemu ze zrozumieniem nie bêdzie.

I tower You.

Data: 2010-11-16 20:14:20
Autor: Grzegorz Jablonski
Orange, aneks do umowy
On 11/16/2010 07:14 PM, Kotlet wrote:
moje zadupie nazywa sie sopot. W gdanskim lesie juz moge sie zalogowac
do plusa.

A, uzdrowisko. To wiele wyjasnia.

http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,8219745,Uzdrowiska_wciaz_bez_masztow___zakaz_utrzymany.html

Pozdrawiam,
GWJ

Data: 2010-11-17 15:32:38
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-16 20:14, Grzegorz Jablonski pisze:
[...]

nie mowimy o BRAKU ZASIEGU zasiegu play, jest zasieg i play i plus oba dobre, mowa jest o tym ze kiedy jest silny zasieg play to play nie pozwala na podlaczenie do plusa. Co wlasnie dotyczy miedzy innymi mnie.

Data: 2010-11-17 15:33:06
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy

Ale mi *dzia³a* To znaczy ¿e ten Play jest sensowny. A ¿e w twoim
zadupiu nie dzia³a to masz problem.

bo masz slabszy zasieg play dlatego pozwlaa na podlaczenie do plusa.

Data: 2010-11-17 19:04:41
Autor: ALEX
Orange, aneks do umowy
W dniu ¦r 17 11 2010 15:33, Kotlet pisze:

Ale mi *dzia³a* To znaczy ¿e ten Play jest sensowny. A ¿e w twoim
zadupiu nie dzia³a to masz problem.

bo masz slabszy zasieg play dlatego pozwlaa na podlaczenie do plusa.

Mam zasiêg i Play i Plus. A loguje siê do czego chcê. Miej lito¶æ i przestañ opowiadaæ swoje m±dro¶ci.

Data: 2010-11-17 19:25:04
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-17 19:04, ALEX pisze:
[...]

KURWA czy ty rozrozniasz miec zasieg a miec zasieg (si³ê sygnalu danej sieci) na poziomie 10/99 czy 80/99 , czyli slabszy lub silniejszy ? Jak jest lepszy play, to nie pozwalaja na roaming do plusa bo to dla nich koszt, wpisz sobie haaslo na google to wyjdzie Ci kilkaset conajmniej takich przypadkow

dla mnie eot

Data: 2010-11-17 20:07:10
Autor: ALEX
Orange, aneks do umowy
W dniu ¦r 17 11 2010 19:25, Kotlet pisze:

[...]

Bredzisz. W £odzi mam sygna³ i Play i Plus i logujê siê do czego chcê. W³a¶nie zalogowa³em siê do Plusa, a teraz do Play. Znowu do Plusa i znowu do Play.
Dotar³o ? W *du¿ym* mie¶cie mogê logowaæ siê do czego chcê.
Gugli nie u¿ywam, bo to szpiegowski ¶mieæ.

dla mnie eot

Urzek³a mnie Twoja historia. Szkoda jedynie ¿e to brednie totalne.

--
ALEX CloneTrooper
212 Batalion Specjalny OSNAZ NKWD

Data: 2010-11-18 14:15:16
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy

[...]

to teraz podaj w cufrach sile sygnalo play (nie mow mi o kreskach, mozesz wsadzic modem gsm i dac na diagnostyke wyskoczy Ci ile na 99 bedziesz miec)

dla mnie eot

Urzek³a mnie Twoja historia. Szkoda jedynie ¿e to brednie totalne.

jak setek innych osob.

Data: 2010-11-18 14:26:39
Autor: ALEX
Orange, aneks do umowy
W dniu Cz 18 11 2010 14:15, Kotlet pisze:

[...]

I jak Ci go podam to nagle stracê dostêp do internetu? (Play Online)

dla mnie eot

Urzek³a mnie Twoja historia. Szkoda jedynie ¿e to brednie totalne.

jak setek innych osob.

Jestem jedynym szczê¶liwcem w £odzi, który nie ma problemów z Play?

Data: 2010-11-18 15:35:15
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy

I jak Ci go podam to nagle stracê dostêp do internetu? (Play Online)

a z g³owka wszystko ok ?

jak setek innych osob.

Jestem jedynym szczê¶liwcem w £odzi, który nie ma problemów z Play?

mozesz byc jednym ze szczesliwcow ktoremu nie blokuja dostepu do plusa lub tez przyczyna moze lezec w tym o czym pisalem, nie chce mi sie juz z Toba gadac, dla mnie koniec tematu.

Data: 2010-11-18 18:19:57
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
Data: 2010-11-16 19:04:20
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Orange, aneks do umowy
On 11/16/2010 05:54 PM, ALEX wrote:
jw. nie wiem czy wylapujesz tylko wiadomosci gdzie ktos mowi zle rzeczy
o play czy nie, ale warto spojrzec w jakim kontekscie one padaja

wystarczajaco by zauwazyc ten blad (celowe dzialanie?)

W Play jestem od początku i zero problemów. Widać w różnych Playach
jesteśmy

tak to sobie tlumacz.

Nie moja to wina że mi *działa*

Ba, mnie push-mail też działa od dawna bez blackberry, ale to wg anonimowych Kotletów niemożliwe...

M.

Data: 2010-11-16 19:15:41
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-16 19:04, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:
[...]

no pokaz pokaz na filmie youtube.
Tak swoja droga warto zobaczyc o co chodzi w wiadomosci na ktora sie odpisuje, on mowi o mozliwosci zalogowania do sieci plus

Data: 2010-11-17 10:36:09
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Orange, aneks do umowy
On 11/16/2010 07:15 PM, Kotlet wrote:
[...]

Tak, wiem o czym on mówi, dziękuję za tłumaczenie przez mówiące kulinaria.

M.

Data: 2010-11-23 21:26:43
Autor: niusy.pl
Orange, aneks do umowy

Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)"" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

tak to sobie tlumacz.

Nie moja to wina że mi *działa*

Ba, mnie push-mail też działa od dawna bez blackberry, ale to wg anonimowych Kotletów niemożliwe...

Chyba nie ogarniam. Trzeba mieć stałe połączenie z internetem czy nie ?

Data: 2010-11-24 12:44:54
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Orange, aneks do umowy
On 11/23/2010 09:26 PM, niusy.pl wrote:

[...]

Nie możesz doczytać chociażby cytowanej wikipedii ze spisem implementacji?
Tak, połączenie jest aktywne. Co nie znaczy bynajmniej że telefon co sekundę/10 sekund/cokolwiek odpytuje serwer 'masz coś dla mnie?'

M.

Data: 2010-11-24 16:20:46
Autor: niusy.pl
Orange, aneks do umowy

[...]

A ja czytam co TUTAJ wypisujecie.

Tak, połączenie jest aktywne. Co nie znaczy bynajmniej że telefon co sekundę/10 sekund/cokolwiek odpytuje serwer 'masz coś dla mnie?'

Ale to znaczy, że pobiera prąd a mógłby pobierać zdecydowanie mniej gdyby do informowania o pojawieniu się pchanej paczki wykorzystywał sms'y. Nie wiem czy czasem tak to nie jest w BB. Inaczej to wszystko nie ma za bardzo sensu.

Data: 2010-11-24 17:42:10
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Orange, aneks do umowy
On 11/24/2010 04:20 PM, niusy.pl wrote:

[...]

sekundÄ™/10 sekund/cokolwiek odpytuje serwer 'masz coÅ› dla mnie?'

[...]
Niesamowita nowość. Urządzenie zalogowane do sieci komórkowej pobiera prąd...

M.

PS:nie, nie rozumiem narzekania bez zrozumienia na czym mechanizm polega. Tak, i tak podtrzymuję połączenie telefonu z siecią cały czas.

Data: 2010-11-25 00:25:04
Autor: niusy.pl
Orange, aneks do umowy

[...]

Weź se załącz internet i zobacz ile Ci urządzenie pochodzi. Potem weź wyłącz ten internet i zobacz ile bez niego pochodzi.

Data: 2010-11-25 00:30:46
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Orange, aneks do umowy
On 11/25/2010 12:25 AM, niusy.pl wrote:

[...]

prÄ…d...

Weź se załącz internet i zobacz ile Ci urządzenie pochodzi. Potem weź
wyłącz ten internet i zobacz ile bez niego pochodzi.

I co, od tego że zobaczę że działa nieco krócej przestanie mi działać push-mail?

M.

Data: 2010-11-25 00:39:29
Autor: animka
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-25 00:30, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

I co, od tego że zobaczę że działa nieco krócej przestanie mi działać
push-mail?

Co to jest ten push email? Licznik połączeń leci, czy to jest bezpłatne?
Jeszcze z tego nie korzystalam (narazie mi niepotrzebne).

--
animka

Data: 2010-11-25 09:35:30
Autor: niusy.pl
Orange, aneks do umowy

[...]

Jak zdążyłem wywnioskować to metoda odbierania poczty polegająca na trwałym zestawieniu połączenia internetowego by otrzymywać natychmiastowe powiadomienia o przychodzącej korespondencji miast regularnego, siłą rzeczy sporadycznego, odpytywania o to. Z dyskusji nie wynika by urządzenie mogło zostać zupełnie uśpione by ograniczyć zużycie energii a powiadomienia mogły być realizowane sms'ami co umożliwiłoby całkowite rozłączenie połączenia i nawiązywanie tylko w razie potrzeby. Można odnieść wrażenie, że chodzi o funkcjonalność IMAP dostępną na zwykłych komputerach. Ale mnie się wydaje, że BB to jednak coś więcej.

Data: 2010-11-27 11:33:30
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-25 09:35, niusy.pl pisze:

[...]

natychmiastowe powiadomienia o przychodzÄ…cej korespondencji miast
[...]

cos wiecej, chodzi jak mmsy, a skrzynka imap musiala by miec ciagle polaczenie z internetem.
SKrzynke imap konfigujruje sie na stronie blackberry.orange.pl i od tej pory ich serwer monitoruje poczte jak wykryje nowa wysyla info do telefonu i telefon wtedy poczte odbiera. Co trwa kolo sekundy od momenty wyslania. Bateria mi starcza gdzies na kolo 3 dni wiec na pewno nie jest utrzymywane zwykle polaczenie . Kiedy korzystalem z poczty na androidzie przy wlaczonym necie telefon nawet doby nie wytrzymywal.
  Gdyby poczta chodzila jak tradycyjny IMAP nie byal by wymagana wspolpraca z operatorem .

Data: 2010-11-27 13:17:41
Autor: animka
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-27 11:33, Kotlet pisze:
[...]

To mnie jednak ten BB zupełnie nie jest potrzebny, bo pocztę odbieram w domu. A jak mi będzie potrzebna poczta w telefonie (np. czekam z niecierpliwością na e-maila) to sobie skonfiguruję odpowiednie konto w telefonie i odbiorę jak mnie nie będzie w domu. Ale nie w BB tylko normalna skrzynka pocztowa w telefonie.

--
animka

Data: 2010-11-27 13:33:27
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-27 13:17, animka pisze:
[...]

blackberry mail jest wspaniale jak sie prowadzi handel przez internet, w przypadku allegro w 100% zastepuje powiadomienia gadu o sprzedazy itp. prywatnie moze sluzyc jako alternatywa DARMOWA (nie liczac uslugi BIS ale w jej ramach masz internet bez streamingu) dla smsow bo maile chodza tak samo.

Data: 2010-11-25 09:40:42
Autor: Kotlet wieprzowy
Orange, aneks do umowy

Użytkownik "animka"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:ick85h$kk0$2@node1.news.atman.pl...

http://www.youtube.com/user/prokicki#p/a/u/1/E8zfgZ0YZ6M

Data: 2010-11-25 14:11:23
Autor: animka
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-25 09:40, Kotlet wieprzowy pisze:

[...]

Tam nic nie widać. Jakieś zamazane.

--
animka

Data: 2010-11-25 16:54:09
Autor: Kotlet
Orange, aneks do umowy

Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

[...]

jak ktoś ma jeden zwój na mozgu to nawet wyostrzone nic nie da :-)

Chodzi o to ze od momnetu klikniecia na wyslij w programie pocztowym mija niecała sekunda jak mail sie pojawia w telefonie blackberry

Data: 2010-11-25 09:23:10
Autor: niusy.pl
Orange, aneks do umowy

[...]

Jakby było nieco krócej to by mi się nie chciało komentować twoich wypocin

Data: 2010-11-25 13:05:34
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Orange, aneks do umowy
On 11/25/2010 09:23 AM, niusy.pl wrote:

[...]

Strzelasz sobie w nogę adpersoną. Zupełnie jak Kotlet wcześniej.
Od niepodpisanego obrażania waga argumentów nie rośnie :>

M.

Data: 2010-11-25 23:15:10
Autor: niusy.pl
Orange, aneks do umowy

[...]

Randka.pl ?

obrażania waga argumentów nie rośnie :>

Prawda kole w aureolę :-) Jeszcze nie zdążyłem obrazić. Akcentowałem istotność "krócej" a nie nieistotność twoich wypowiedzi.

Data: 2010-11-26 11:41:04
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Orange, aneks do umowy
On 11/25/2010 11:15 PM, niusy.pl wrote:

[...]

Oczywiście. 'Wypociny' to zapewne wg anonimków określenie nacechowane pozytywnie. Specyficzny fetysz.

M.

Data: 2010-11-26 13:47:26
Autor: niusy.pl
Orange, aneks do umowy

[...]

No coś w tym guście. Ja też pocę się przy pisaniu. Tak czy siak, nie masz już chyba nic do powiedzenia na temat :-)

Data: 2010-11-07 23:49:28
Autor: .Zykfryd.
Orange, aneks do umowy
W dniu 2010-11-07 19:49, scream pisze:

A BIS jest potrzebny do czego? Żeby pocztę sprawdzać? Serio się pytam. A
może nie umiesz liczyć, i dlatego rewelacja? :)

Sprawdzanie poczty przez klienta w komórce lub stronę www a usługi BB to przepaść. To tak jak byś porównywał telegram do SMSa ;-)

Dla przykładu w Play za 30,50 zł brutto miałbyś 170 minut do wszystkich
sieci, 2000 minut do Play i na stacjonarne i 25 MB internetu w abonamencie.
Umowa na rok. Jak wygadasz te 3 godziny, to dalej płacisz 29 gr z vat.
Umowa na rok.

Ktoś kto korzysta z BB na pewno nie jest klientem docelowym Play. Proponowanie mu Play to tak jak sugestia że zamiast samochodu z nowoczesnym silnikiem mógł by poruszać się wozem drabiniastym.

Orange nie oferuje Ci nawet połowy tego za cenę o 20% wyższą i Ty nazywasz
to rewelacjÄ…. LOL.

Wóz drabiniasty też jest tańszy od samochodu a jednak większość wybiera samochód.

Data: 2010-11-23 09:38:54
Autor: niusy.pl
Orange, aneks do umowy

Użytkownik ".Zykfryd." <xyz999@wp.pl>

Wóz drabiniasty też jest tańszy od samochodu ...

Na pewno ?

Orange, aneks do umowy