Orange bez ograniczen - jaka dobra alternatywa?

Data: 2014-02-17 11:24:20
Autor: Sawesk
Orange bez ograniczen - jaka dobra alternatywa?
W tej chwili mam Plan Bez Ograniczen w Orange.
Place 79 pln (umowa na 12 mies.) i moge rozmawiac bez ograniczen na komorki w PL, Kanadzie i USA oraz na stacjonarne w Polsce oraz Unii Europejskiej, Kanadzie i US.
Czy jest jakas lepsza alternatywa dla tego abonementu? To samo za mniej? Albo wiecej za ta kwote?
Czy jakosc w Nju Mobile jest ok? Rozwazam ten abonament aby rozmawiac bez ograniczen w Polsce za 29 pln.
Moze Orange ma jakis stacjonarny abonament tanszy?
Zalezy mi na rozmowach stacjonarnych z Polska, Kanada, USA, Anglia i na komorki w Polsce.

Data: 2014-02-17 15:24:45
Autor: Jingiel
Orange bez ograniczen - jaka dobra alternatywa?

Zalezy mi na rozmowach stacjonarnych z Polska, Kanada, USA, Anglia i na
komorki w Polsce.

To sobie załóż voipa i masz za rozmowy ze stacjonarnymi na świecie za grosze. Np. ok. USA 5 gr/min.

Data: 2014-02-17 16:06:26
Autor: z
W dniu 2014-02-17 11:24, Sawesk pisze:
W tej chwili mam Plan Bez Ograniczen w Orange.
Place 79 pln (umowa na 12 mies.)

Co Ci proponuje Orange?
Też niedługo kończy mi się taka umowa i się zastanawiam co dalej :-)

Data: 2014-02-18 11:21:33
Autor: Sawesk
Orange bez ograniczen - jaka dobra alternatywa?
jest jakis tanszy abonament (59 albo 69 pln) ale nie a w nim nieograniczonych rozmow na komorki w PL.

Data: 2014-02-26 18:56:16
Autor: z
W dniu 2014-02-18 11:21, Sawesk pisze:
jest jakis tanszy abonament (59 albo 69 pln) ale nie a w nim
nieograniczonych rozmow na komorki w PL.

Ładna pani właśnie zadzwoniła z propozycją przedłużenia umowy (bez limitów do wszystkich) za 79 zł. na 18 miesięcy. Czyli to samo co 18 mies. temu :-)
Wyśmiałem ją choć coś biadoliła że konkurencja ma gorsze warunki, obwarowania i nie będę miał taniej za absolutnie no limit.
Czegoś nie wiem? Kilka miesięcy temu jak się interesowałem to coś takiego w pleju wychodziło poniżej 40 zł.
Jakieś haczyki? :-)

Data: 2014-02-26 19:15:54
Autor: John Kołalsky
Orange bez ograniczen - jaka dobra alternatywa?

Użytkownik "z" <z@z.pl>

jest jakis tanszy abonament (59 albo 69 pln) ale nie a w nim
nieograniczonych rozmow na komorki w PL.

Ładna pani właśnie zadzwoniła z propozycją przedłużenia umowy (bez limitów do wszystkich) za 79 zł. na 18 miesięcy.

Wideorozmowa ?

Data: 2014-02-26 21:50:09
Autor: z
Orange bez ograniczen - jaka dobra alternatywa?
W dniu 2014-02-26 19:15, John Kołalsky pisze:
Wideorozmowa ?

Miało być "ładna pani" znaczy taka niezbyt zorientowana i proponująca niekorzystne dla mnie oferty z podręcznika. :-)  W dodatku coś jadła. Takie odniosłem wrażenie przez słuchawkę :-)

Data: 2014-02-26 22:29:25
Autor: z
Orange bez ograniczen - jaka dobra alternatywa?
Po czatowaniu i zadawaniu trudnych pytań dowiedziałem się że za 44zł dostanę 800+250 min. + darmowe orange + darmowy numer z innej sieci a to wszystko przez 16 mies. Powinno małżonce wystarczyć ;-)
Zobaczymy jak wyjdzie w praktyce. :-)

Data: 2014-02-27 11:40:50
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Orange bez ograniczen - jaka dobra alternatywa?
Dnia 2014-02-26, o godz. 18:56:16
z <z@z.pl> napisał(a):

> [...]

Wyśmiałem ją choć coś biadoliła że konkurencja ma gorsze warunki, obwarowania i nie będę miał taniej za absolutnie no limit.

To możesz jej o konkurencji powiedzieć o tak dla przykładu: dziś
dzwonili na jedne z numerów ofertą utrzymania z T-Mobile. Za 70PLN
brutto bez limitu, 5GB netu i odbierane/dzwonione w UE 30gr za minutę.

Zdrówko

Data: 2014-02-27 14:32:49
Autor: z
[...]

Właśnie się rozejrzałem u konkurencji i wszystko wskazuje na pleja. 40 zł za no limit razem ze stacjonarnymi. Umowa na 15 mies. ale liczona od dnia podpisania. Znaczy realnie w moim przypadku +12mies. cyrografu.
Jest różnica? :-)

PS. Oferta bez smsów ale praktycznie ich nie używam.

Data: 2014-02-28 10:22:36
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Orange bez ograniczen - jaka dobra alternatywa?
Dnia 2014-02-27, o godz. 14:32:49
z <z@z.pl> napisał(a):

> [...]

cyrografu. Jest różnica? :-)

PS. Oferta bez smsów ale praktycznie ich nie używam.

A z netem i jakie ceny w roamingu? Tak z ciekawości. Po zakończeniu
rocznych umów żony i teściów emigrują z PlayA gdziekolwiek. Nie z
powodów finansowych. Z powodów fatalnej jakości i zrywania połączeń.
Chyba jedyna sieć gdzie między jej abonentami jest problem przy co 2-3
rozmowie.

Zdrówko

Data: 2014-02-28 12:56:45
Autor: z
z <z@z.pl> napisał(a):

[...]

Nie używam.

[...]

O wielu lat jestem w pleju. Nie widzę różnicy.
Fakt na początku były problemy jak telefon na siłę próbował używać nadajników pleja chociaż plusa były mocniejsze.
Niektóre telefony nie trzymały ustawienia na sztywno plusa. Podejrzane to było. Przerabiałeś temat ustawień?

Data: 2014-02-28 14:09:05
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Orange bez ograniczen - jaka dobra alternatywa?
Dnia 2014-02-28, o godz. 12:56:45
z <z@z.pl> napisał(a):

Nie używam.

A ja sporo i ma to dla mnie duże znaczenie,

[...]

Przerabiałem. Mogłem tak bawić się jak play startował. Teraz oczekuję
że będzie działał stabilnie bez konieczności odprawiania egzorcyzmów i
testowania który akurat BTS w okolicy działa stabilne. Jeśli widzę że
operator nie potrafi zapewnić stabilnej i bezproblemowej pracy swojego
produktu nawet w dużych miastach to jest to dla mnie dostateczny powód
by z niego zrezygnować nawet jeśli jest to operator najtańszy i na
papierze jego oferty wyglądają atrakcyjnie. Jak pisałem wcześniej - po
roku testowania przez kilku użytkownika jakość jest nieakceptowalna.

Zdrówko

Data: 2014-02-28 13:52:12
Autor: Dominik & Co
Dnia 28.02.2014 Maciek Babcia Dobosz <babcia@jewish.org.pl> napisał/a:

Przerabiałem. Mogłem tak bawić się jak play startował. Teraz oczekuję

Co jest za skomplikowanego w ustawieniu w telefonie na sztywno
Plusa/Orange i czym się w praktyce różni od używania telefonu
z kartą Plusa/Orange?

--
Dominik & kąpany (via debianowy slrn)

Data: 2014-02-28 15:06:51
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Orange bez ograniczen - jaka dobra alternatywa?
Dnia 2014-02-28, o godz. 13:52:12
Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> napisał(a):

> [...]

Co jest za skomplikowanego w ustawieniu w telefonie na sztywno
Plusa/Orange i czym się w praktyce różni od używania telefonu

A to że trzeba o tym wiedzieć i pamiętać to ustawiać. Po czym np.
okazuje się że w po ustawieniu sieci na sztywno Play nie chce działać w
roamingu poza PL i trzeba się zastanawiać czemu. I śledzić czy Play
akurat czegoś nie zmienił. Sorry - ale jeśli płacę za jakąś usługę to
oczekuję że będzie ona działać tak jak w opisie bez pamiętania o
magicznych sztuczkach.

Zdrówko

Data: 2014-02-28 17:34:48
Autor: Artur Maśląg
[...]

Możesz napisać w czym masz problem i jak to na sztywno ustawiasz, że
masz takie problemy? Trochę już z Play korzystam (nie sam oczywiście)
i czasami warto się przestawić na inną sieć, ale jak straci zasięg
to szuka wg klucza i złapie co trzeba - bez problemów z roamingiem
za granicą itd.

I śledzić czy Play akurat czegoś nie zmienił.

A co miał zmienić? Chętnie poczytam.

Sorry - ale jeśli płacę za jakąś usługę to
oczekuję że będzie ona działać tak jak w opisie bez pamiętania o
magicznych sztuczkach.

I tak działa. Problem się pojawia w niektórych
lokalizacjach/sytuacjach, ale to tak jak z innymi sieciami.

Data: 2014-02-28 14:35:53
Autor: Artur Maśląg
Orange bez ograniczen - jaka dobra alternatywa?
W dniu 2014-02-28 12:56, z pisze:
(...)
A z netem i jakie ceny w roamingu?

Nie używam.

Ja używam i Play miał stawki podobne w EU, a wręcz dużo lepsze niż cała
W3 w Szwajcarii, gdzie taryfikacja była/jest taka sama jak w EU,
przeciwieństwie do reszty.

[...]

Maciek od zawsze opowiada o jakichś wielkich problemach, twierdząc,
że te jednostkowe problemu tyczą całej sieci:P

Fakt na początku były problemy jak telefon na siłę próbował używać
nadajników pleja chociaż plusa były mocniejsze.

Wiadomo, że w niektórych lokalizacjach jest dziwnie. U znajomego
od dawna jest problem z Orange (zresztą nie tylko), a Play daje radę,
choć jak spróbować przepiąć go na 26034 to pojawia się problem :)

Niektóre telefony nie trzymały ustawienia na sztywno plusa. Podejrzane
to było. Przerabiałeś temat ustawień?

Podobno przerabiał ;)

Data: 2014-02-28 14:55:05
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Orange bez ograniczen - jaka dobra alternatywa?
Dnia 2014-02-28, o godz. 14:35:53
Artur Maśląg <news@wp.pl> napisał(a):

Maciek od zawsze opowiada o jakichś wielkich problemach, twierdząc,
że te jednostkowe problemu tyczą całej sieci:P

A możesz wskazać gdzie generalizowałem na całą sieć? Bo niestety te
jednostkowe problemy są od zawsze w sporej część południa Warszawy
(spore kawałki Wilanowa i Ursynowa). Jeśli użytkownicy Playa mają
problemy z co 2-3 połączeniem (nienawiązanie połączenia, przerwanie
rozmowy, spadek jakości do poziomu uniemożliwiającego zrozumienie
rozmówcy) w tych lokalizacjach mają problem to jakoś nie widzę powodu
by o tym nie mówić. Zwłaszcza że te numery to między innymi żona i
teściowa. ;-)

Wiadomo, że w niektórych lokalizacjach jest dziwnie. U znajomego
od dawna jest problem z Orange (zresztą nie tylko), a Play daje radę,
choć jak spróbować przepiąć go na 26034 to pojawia się problem :)

Ja mam miejsce między Łukowem a Siedlcami gdzie cokolwiek działa losowo.
A co ciekawe jest tam dobry zasięg Aero - z innego netu via komórka
korzystać się nie da.

mam też miejsce gdzie najlepiej działa Orange. Ale tylko latem jak
odpalą dodatkowy BTS w kontenerze. ;-)

Zdrówko

Data: 2014-02-28 17:22:51
Autor: Artur Maśląg
[...]

Było w cytacie:
[...]

Wybrani użytkownicy - tak. Wyjaśnisz jakim cudem tego inni nie
potwierdzają? Oczywiście zawsze jest jakiś margines problemów
z którymi się niektórzy spotykają i opowiadają różne rzeczy.
Pisać możesz - na uogólnienie to masz zdecydowania za małą próbkę.

(...)
mam też miejsce gdzie najlepiej działa Orange. Ale tylko latem jak
odpalą dodatkowy BTS w kontenerze. ;-)

Miejsce o którym pisałem to Wypiździajewo Dolne tylko środek miasta.
Potężne kłopoty z Orange były nawet nie tak dawno w części Ursynowa
i długo problem występował.

Data: 2014-02-28 19:04:27
Autor: Olko8
Orange bez ograniczen - jaka dobra alternatywa?

Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w
wiadomości news:20140228102236.0b43b3c5babcia-workstation...

[...]

Rozmawiam z wieloma w Play to Play ponad rok i nie ma żadnych problemów
z jakością połączeń.

Data: 2014-02-28 11:48:56
Autor: dizel
On Thu, 27 Feb 2014 14:32:49 +0100, z <z@z.pl> wrote:

[...]

No to nie wiem dlaczego nie pomyślisz o nju z rachunkiem, chyba że
czegoś nie doczytałem, do niedawna sam nju nie polecałem ale jednak
nie miałem racji, przeniosłem 2 osoby z rodziny do nju z rachunkiem i
są bardzo zadowolone. Tym bardziej że doszła promocja że rozdzielono
no limit na komórki od stacjonarnych. Odpowiednio to wygląda tak: 19zł
i 10zł, więc jak ktoś nie dzwoni na stacjonarne to ma no limit
wszędzie.
Jedna osoba wydzwania miesięcznie koło 1000 minut do wszystkich sieci,
około 400 smsów i numeru nie blokują, rachunki w granicach 35-38 zł.
Minusy to elektroniczna faktura ale to nie problem, a plus taki że
umowa jest z miesięcznym wypowiedzeniem bez wiązania się na ileś tam
miesięcy.

Pozdrawiam

Data: 2014-02-28 11:50:34
Autor: dizel
On Fri, 28 Feb 2014 11:48:56 +0100, dizel <xxx@xxx.xx> wrote:

więc jak ktoś nie dzwoni na stacjonarne to ma no limit
wszędzie.

miało być: wszędzie za 19zł.

Pozdrawiam

Data: 2014-02-19 22:52:13
Autor: Pszemol
"Sawesk" <besioc@wp.pl> wrote in message news:5301e356$0$2367$65785112news.neostrada.pl...
W tej chwili mam Plan Bez Ograniczen w Orange.
Place 79 pln (umowa na 12 mies.) i moge rozmawiac bez ograniczen na komorki w PL, Kanadzie i USA oraz na stacjonarne w Polsce oraz Unii Europejskiej, Kanadzie i US.

Ile w tym planie masz internetu i smsów?

Data: 2014-02-20 12:27:05
Autor: Sawesk
[...]

to jest telefon stacjonarny. Nie komorka.

Data: 2014-02-20 12:43:57
Autor: Pszemol
"Sawesk" <besioc@wp.pl> wrote in message news:5305e68d$0$2143$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I pracuje w technologii GSM, jak by nazwa grupy dyskusyjnej
mogła wskazywać??? :-)

Data: 2014-02-23 22:30:25
Autor: karraso
W dniu 2014-02-20 19:43, Pszemol pisze:
[...]

Orange posiada taką usługę GSM która odpowiada funkcjonalności fixa, tzn abonent GSM przypisany jest tylko do 1 LAC/CELL ID/.
Pzdr

Orange bez ograniczen - jaka dobra alternatywa?