Orange bonus na starterze

Data: 2011-11-18 22:22:36
Autor: Damian News
Orange bonus na starterze
Witam wszystkich

Piszę na tę grupę pierwszy raz i mam nadzieję że nie zadaję pytania na które
były setki odpowiedzi.

Mam zamiar kupic starter Orange np. za 20 zł i jest tam bonus na starterze:
120 zł w Orange - po 20 zł co miesiąc przez pół roku, jeżeli utrzymasz
aktywne konto na połączenia wychodzące.

Jak rozumienm jak doładuję 2 razy po 50 zł to połączenia wychadzące
będę miał akurt pół roku.

Ale jest też teraz promocja "Dwa rzy więcej": Teraz możesz wydłużyć ważność
swojego konta na połączenia wychodzące do dwóch lat.

Czy ta promocja też powoduje że otrzymam bonus po 20 zł przez pół roku bez
tych dwóch doładowań po 50 zł ?

Bojakoś nie chce mi się w to wierzyć.

Pozdrawiam
Damian

Data: 2011-11-18 22:38:23
Autor: ToMasz
Orange bonus na starterze
> jest tam bonus na starterze:
120 zł w Orange - po 20 zł co miesiąc przez pół roku, jeżeli utrzymasz
aktywne konto na połączenia wychodzące.
różnie bywa, ale racze tak, przeczytaj regulamin. JEdnakże na 99% te bonusowe złotówki to konto promocyjne. to znaczy jeśli masz zamiar gadać po29groszy(wariat?) to ok. NAtomiast jak będziesz chciał oszczędzać dzięki pakietom, to za promocyjne złotówki nic nie kupisz. czyli jak dlamnie mają one wartość mniej niż 1/3 nominału.

[...]

nie bardzo rozumiem, ale promocja wydłużająca termin, w żaden sposób nie ingeruje we wcześniejsze. Czyli w niczym Ci nie pomoże.

ToMasz

PS mam nadzieje ze będziesz korzystał z pakietów, bo inaczej Orange ma cieniutką ofertę.

Data: 2011-11-18 23:01:15
Autor: Damian News
Orange bonus na starterze
Witam

[...]

Może źle się wyraziłem. Kupuję starter za 20 zł przedłużam konto na 2 lata i przez pół roku dostanę co miesiąc 20 zł bonusu na rozmowy bo konto na wychodzące będę miał aktywne?.

Na razie sie rozglądam w ofercie na pre-paida na internet i na odbieranie (bardzo mało gadam raczej tylko odbieram) stąd zainteresował mnie ten dwuletni okres wązności konta.

Jakoś przez te pół roku bym wygadał ta kasę :)
Pozdrawiam

Data: 2011-11-19 14:14:04
Autor: ToMasz
Orange bonus na starterze

Na razie sie rozglądam w ofercie na pre-paida na internet
To kup sobie na allegro kartę orange free z limitem 6GB ważnym przez 2 lata za 39.99zł. Dzwoń korzystajać z innej karty

ToMasz

Data: 2011-11-19 15:19:14
Autor: Damian News
Orange bonus na starterze
Witam,

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ja8a2t$3fa$1inews.gazeta.pl...

Na razie sie rozglądam w ofercie na pre-paida na internet
To kup sobie na allegro kartę orange free z limitem 6GB ważnym przez 2 lata za 39.99zł. Dzwoń korzystajać z innej karty

No tak co do Interetu to chyba nic nie przebije orange z pakietem 6GB na 2 lata.
Już nawet dostałem info w innym wątku żeby kupić na Allegro.

Tylko jak to sie im opłaca. Sprzedają starter z pakietem 6 GB za 28,25 + doładowania SMS 50 zł za 32,59 przecież ich to kosztowało 100 zł a gość ma z tego raptem 93,43 zł. Gdzie tu interes.
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=13208849

Data: 2011-11-20 08:42:04
Autor: Przembo
Orange bonus na starterze
*Damian News* w wiadomości news:ja8dt6$j2e$1news.onet.pl napisał(a):
[...]

Masz jeden poważny błąd w założeniu, na małą skalę tak to by wyglądało, a chyba ten przypadek nie zachodzi.

Pozdr

Orange bonus na starterze