Orange coś kombinuje z Przelewem SMS?

Data: 2009-11-25 11:21:55
Autor: Chris
Orange coś kombinuje z Przelewem SMS?
Wczoraj pod wieczór zleciłem wykonanie przelewu SMS.
Przelew nie został zrealizowany do chwili obecnej.
Zadzwoniłem na infolinię z reklamacją i dowiedziałem się że Orange ma 24
godziny na zrealizowanie takiego przelewu.
Sprawdziłem w aktualnym regulaminie i faktycznie: pojawiło się tam takie
zastrzeżenie, dodane w nawiasie (w poprzedniej wersji Regulaminu go nie
było!).
Nie ma co, fajna "usługa ratunkowa"!
Ktoś z pustym kontem czeka na doładowanie, nie może się nawet z nikim
przez komórkę porozumieć, a Orange ma zamiar zlecony Przelew wykonać ze
zwłoką 24 godzin!

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-11-25 11:49:49
Autor: SDD

Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:hej1bd$2fh$1nemesis.news.neostrada.pl...

Ktoś z pustym kontem czeka na doładowanie, nie może się nawet z nikim
przez komórkę porozumieć, a Orange ma zamiar zlecony Przelew wykonać ze
zwłoką 24 godzin!

A w Play wprawdzie nie ma teleprzelewów, ale zawsze mozna wyslac SMSa klasy 0 z prosba o kontakt - i to do wszystkich krajowych sieci, a nie tylko wlasnej, jak u konkurencji.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-11-25 19:31:02
Autor: Tomaszek
SDD pisze:
A w Play wprawdzie nie ma teleprzelewów, ale zawsze mozna wyslac SMSa klasy 0 z prosba o kontakt - i to do wszystkich krajowych sieci, a nie tylko wlasnej, jak u konkurencji.

Ano testowałem, i to wiele razy. Wysyłałem to na swojego Mobilkinga, Heyah matki i Orange POP kolegi. Klops za każdym razem. Nic, cisza.
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-11-25 15:28:53
Autor: MarekM
Chris pisze:

[...]

Poprzednia wersja regulaminu, w której nie było tego zastrzeżenia,
pochodzi z września 2007. Zastrzeżenie pojawiło się ... 10 grudnia 2007,
prawie dwa lata temu.

To nic innego, jak czkawka systemu. Normalnie działa w ciągu 15 minut.
Jednak zabezpieczają się regulaminem na wypadek taki, jak Twój. Zdarza
się - miałeś pecha.

Ktoś z pustym kontem czeka na doładowanie, nie może się nawet z nikim
przez komórkę porozumieć, a Orange ma zamiar zlecony Przelew wykonać ze
zwłoką 24 godzin!

Demagogia. Ten ktoś sam jest sobie winien, skoro nie zadbał o
wcześniejsze doładowanie konta. Jeszcze cztery lata temu w ogóle nie
istniało coś takiego jak "usługi ratunkowe". Poza tym może jeszcze
skorzystać z usługi:
- kredyt (1zł na awaryjny kontakt to aż za dużo - 3 minuty gadania)
- SMS SOS (3 darmowe SMSy w miesiącu)
- rozmowa na koszt odbiorcy.
To chyba sporo możliwości kontaktu w kryzysowej sytuacji.

Marek

Data: 2009-11-26 00:01:39
Autor: Chris
Dnia Wed, 25 Nov 2009 15:28:53 +0100, MarekM napisał(a):

To nic innego, jak czkawka systemu. Normalnie działa w ciągu 15 minut.

Ładna mi czkawka!
Doba minęła i przelew SMS nie poszedł!
Co najlepsze na infolinii nawet nie potrafią powiedzieć, kiedy pójdzie!

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-11-26 10:42:56
Autor: MarekM
Chris pisze:

To nic innego, jak czkawka systemu. Normalnie działa w ciągu 15 minut.
Ładna mi czkawka!
Doba minęła i przelew SMS nie poszedł!
Co najlepsze na infolinii nawet nie potrafią powiedzieć, kiedy pójdzie!

Widać totalna czkawka, czyli błąd. Reklamacja Cię czeka. Pierwszy raz
zdarza Ci się, że musisz coś reklamować u operatora? Szczęściarz ;-)

Marek

Data: 2009-11-26 18:28:53
Autor: Chris
Dnia Thu, 26 Nov 2009 10:42:56 +0100, MarekM napisał(a):

Widać totalna czkawka, czyli błąd. Reklamacja Cię czeka. Pierwszy raz
zdarza Ci się, że musisz coś reklamować u operatora? Szczęściarz ;-)

Problem nie w tym, że musze reklamować, tylko w tym, ze komuś obiecałem
szybko doładować telefonu, ten ktoś czekał na to całą dobę, a ja
obietnicy nie dotrzymałem!

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-11-27 07:40:42
Autor: Dominik & Co
Chris napisał(a):

Problem nie w tym, że musze reklamować, tylko w tym, ze komuś obiecałem
szybko doładować telefonu, ten ktoś czekał na to całą dobę, a ja
obietnicy nie dotrzymałem!

Nauczka- nie obiecywać, jak dotrzymanie obietnicy nie od Ciebie
zależy...

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

Data: 2009-11-27 10:43:29
Autor: Chris
Dnia Thu, 26 Nov 2009 00:01:39 +0100, Chris napisał(a):

Doba minęła i przelew SMS nie poszedł!
Co najlepsze na infolinii nawet nie potrafią powiedzieć, kiedy pójdzie!

Jeśli ktoś będzie miał pewna informacje, że przelewy SMS już działają to
proszę o wiadomość.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof