Orange - czy można ot tak kupić pakiet int ernetowy?

Data: 2011-09-23 20:24:39
Autor: cisiek
Orange - czy można ot tak kupić pakiet int ernetowy?
Mam stary abonament dla kl.ind. bez internetu (jeszcze przez 3 tygi). Czy mogę sobie kupić jednorazowo ileśtam MB/GB?
cisiek@[]>

Data: 2011-09-23 20:44:11
Autor: Maciek.

http://orange.pl - po zalogowaniu: moje usługi - internet i poczta - 500MB, 2GB, 5GB

--
M.

Data: 2011-09-23 20:58:01
Autor: Mateusz
Użytkownik Maciek. napisał:
[...]

Dalej wlaczenie aktywuja "od kolejnego okresu abonamentowego" czy poszli z duchem czasu jak Play? :)

Data: 2011-09-23 21:11:09
Autor: Maciek.
Orange - czy można ot tak kupić pakiet internetowy?
Użytkownik "Mateusz" <mateusznospam@vp.pl> napisał
http://orange.pl - po zalogowaniu: moje usługi - internet i poczta - 500MB, 2GB, 5GB
Dalej wlaczenie aktywuja "od kolejnego okresu abonamentowego" czy poszli z duchem czasu jak Play? :)

Fakt, o tym zapomniałem, więc pewnie nic z tego nie wyjdzie.

--
M.

Data: 2011-09-23 21:39:23
Autor: Mateusz
Użytkownik Maciek. napisał:
[...]

Czyli bez zmian. Myslalem, ze 2 lata temu jak mi pani w BOK powiedziala, ze juz wlaczaja, bedzi eaktywny za 20 dni to myslalem, ze umre ze smiechu :) Choc w sumie to zalosne :/ W Playu kupuje (playfresh) i po kilku sekundach mam aktywne, choc pisza, ze do 24 godzin...

Data: 2011-09-23 22:05:54
Autor: cisiek
[...]

Od nowego okresu mam abonament z internetem - chodziło, żeby raz kupić pakiet i przetrzymać do nowego okresu rozl. W moim prastarym abonamencie mogę sobie nabyć Orange Free dziennie za 5 zeta/20MB... (o hotspocie i 39.5 nie wspominam, bo to abonamentowe, czyli od nowego okresu...)
Ale dzięki mimo wszystko.
cisiek@[]>

Data: 2011-10-10 22:32:14
Autor: cisiek
W dniu 2011-09-23 22:05, cisiek pisze:
[...]

To już tylko dla śmiechu - okazało się, że można kupić. 20 zeta (1gb), niby włącza się od razu (tzn. nie wraz z nowym okr. rozl.), ale odnawia się co miesiąc (trzeb pamiętać, żeby wyłączyć). Miało się włączyć w 24 h, włączyło się w 40 (północ nast. dnia). I co? I jajco - mam niby 1gb, ale tylko wap. 3g i poczta przez klienta płatne na starych zasadach, czyli słono...

cisiek@[]>
BTW - jeśli ktoś wie, jak w SGS II łączyć się z netem tylko po wapie, to zachęcam do podzielenia się tą wiedzą.

Orange - czy można ot tak kupić pakiet int ernetowy?