Orange czyli Matrix po polsku

Data: 2012-08-22 21:56:18
Autor: Olo
Orange czyli Matrix po polsku
On 2012-08-22 15:34, SJS wrote:
Korzystajcie z Orange - przeżycia gwarantowane?
SJS

ja miałem inne przeboje - nie było możliwości "technicznych" założenia Orange Freedom (to samo co neostrada tylko pod szyldem Orange i trochę taniej), za to neostrada w TPSA poszła bez problemu. Ta sama linia, ten sam (praktycznie) dostawca - chodziło o te kilka zł miesięcznie na abo pewnie, ale jest to chamstwo zwyczajne.
Generalnie trochę przygód tu i tu miałem, wniosek jest taki, że mają straszny bajzel.

Orange czyli Matrix po polsku