Orange (dawna tpsa) nie chce zmienić ani rozwiązać umowy

Data: 2012-11-02 20:28:33
Autor: Robert Tomasik
Orange (dawna tpsa) nie chce zmienić ani rozwiązać umowy
Użytkownik "sebcio" <sebastikantus@wp.pl> napisał w wiadomości news:5093d306$0$1212$65785112news.neostrada.pl...
Otóż zostałem obdarowany mieszkaniem i stałem się jego właścicielem.
Do mieszkania świadczona jest usługa neostrady i telefonu stacjonarnego dla dawnego właściciela.
W związku z tym że utrzymywanie telefonu (wogóle nie używanego) jest dosyć drogie postanowiłem udać się do salonu w celu zmiany umowy tak by tylko był internet.
W salonie oświadczono mi że nie mogę tego zrobić mimo że jestem właścicielem mieszkania. Oświadczyłem że w moim przekonaniu orange uniemożliwia mi swobodne dysponowaniem mieszkaniem. Czy jest sposób by taką umowę zmienić (można by niby nie płacić ale to wszystko wtedy odetną). Czy to nadaje się do sądu z art 357.1 KC?
Czy ktoś miał podobną sytuację i z niej wyszedł?

Ty nie jesteś stroną umowy. Nie płacisz tego rachunku i tyle. TP SA niech sobie wyjaśnia sprawę z osobą, z którą zawarła umowę. Jeśli chcesz natomiast to załatwić w imieniu tej osoby, to potrzebujesz jej upoważnienia.

Orange (dawna tpsa) nie chce zmienić ani rozwiązać umowy