Orange - dla doświadczonych

Data: 2009-04-03 20:51:25
Autor: Romek
Orange - dla doświadczonych
witam,
kończy mi się zaraz umowa (2 numery na jednym koncie -Dla Firm w Orange).
nie mam za bardzo czasu na kombinowanie i szukanie - gdzie dostanę lepszą ofertę?
od babeczki która do mnie zadzwoni z ofertą, w salonie czy mam sobie sam przedłużyc ofertę
przez internet.
dzięki

Data: 2009-04-03 21:16:01
Autor: Akarm
Orange - dla doświadczonych
Romek napisał(a)
gdzie dostanę
lepszą  ofertę?
od babeczki która do mnie zadzwoni z ofertą, w salonie czy mam sobie sam przedłużyc ofertę
przez internet.

Od konsultanta dzwoniącego z propozycją.

--
      Akarm
Dialog - na pohybel! OE - wiwat!

Data: 2009-04-03 21:30:55
Autor: animka
Orange - dla doświadczonych
Akarm pisze:
[...]

Nie. Przez internet jest taniej i korzystniej.

--
animka

Data: 2009-04-04 00:31:02
Autor: mucher
Orange - dla doświadczonych
On Apr 3, 9:30 pm, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:
Akarm pisze:

> Romek napisał(a)

> Od konsultanta dzwoniącego z propozycją.

Nie. Przez internet jest taniej i korzystniej.

Bo? Dostajesz sztampową ofertę golenia identyczną dla wszystkich?
Owszem - dostaniesz ten (niewiele wart) dodatkowy pakiet minut na
kilka miesięcy i równie niewiele wart "Prezent na zawsze". Ale zero
negocjacji darmowych usług - można dostać np. pakiet 30 minut do
wszystkich na cały okres umowy i do tego np. pakiet rozmów do Orange -
IMO znacznie korzystniejsze, niż ta jałmużna na orange.pl

Z 2 strony konsultanci to też średnio kompetentni są; mnie dodatkowo
rozbraja to, jak to już w drugim zdaniu sami otwarcie przyznają "ale
telefony to orange ma drogie".

mucher

Data: 2009-04-05 12:47:09
Autor: Flo
Orange - dla doświadczonych
Akarm pisze:

[...]

Ale niech najpierw się dowie kto dzwoni.

Osobiście polecam skontaktować się z KKB. Mają troszkę inne możliwości (dostęp do systemu sprzedażowego) i inne chęci.
Jeśli zdecyduje się na salon to tylko firmowy. Salony partnerskie często wprowadzają w błąd poprzez swoją niekompetencję.

Niech wpisze w Google "KKB+Orange+twoje miasto" i będzie wiedział gdzie dzwonić.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-04-03 21:58:57
Autor: ToMasz
Orange - dla doświadczonych
Romek pisze:
witam,
kończy mi się zaraz umowa (2 numery na jednym koncie -Dla Firm w Orange).
nie mam za bardzo czasu na kombinowanie i szukanie - gdzie dostanę
lepszą ofertę?
RAczej nie w orange :)

od babeczki która do mnie zadzwoni z ofertą, w salonie czy mam sobie sam
przedłużyc ofertę
przez internet.

Jeśli jesteś de besciak to płać i nie marudz ze drogo. jeśli zechcesz
poszukać na necie to napewno znajdziesz coś co Ci odpowiada, i marne
szanse  ze to znajdziesz w ORange. Zależy do jakiej sieci najczęsiej
dzwonisz, jak dużo.......itd

ToMaszz

Data: 2009-04-03 23:03:09
Autor: Akarm
Orange - dla doświadczonych
ToMasz napisał(a)
Romek pisze:
[...]

A mógłbyś coś podpowiedzieć?
W tej chwili za ok. 35 zł mam 120 minut do wszystkich (których nie wykorzystuję nawet w 1/3!) oraz nieograniczoną ilość minut do 2 wybranych numerów - tu wykorzystuję około 1500-2000 minut. Gdzie powinienem poszukać lepszej oferty? Za kilka miesięcy kończy mi się umowa i jasne, że wolałbym płacić mniej. Będę wdzięczny za podpowiedzi.

--
      Akarm
Dialog - na pohybel! OE - wiwat!

Data: 2009-04-03 23:29:21
Autor: ToMasz
Orange - dla doświadczonych
Akarm pisze:

A mógłbyś coś podpowiedzieć?
W tej chwili za ok. 35 zł mam 120 minut do wszystkich
tanio!

(których nie
wykorzystuję nawet w 1/3!) oraz nieograniczoną ilość minut do 2
wybranych numerów - tu wykorzystuję około 1500-2000 minut.

Dobrze ze tak intensywnie korzystasz

 Gdzie
powinienem poszukać lepszej oferty? Za kilka miesięcy kończy mi się
umowa i jasne, że wolałbym płacić mniej. Będę wdzięczny za podpowiedzi.

nie poradze nic lepszego. Tym bardziej ze nie uważam sie za eksperta.
OStatnio jednak play fresh namieszał, i należy sie spodziwać obniżek.
najpierw oczywiście w prepaidach ( już było) i w niedalekiej przyszości
w abonamentach. Tak wiec podpisywanie umowy TERAZ (gorszej niż Twoja)
nie wydaje sie dobrym pomysłem.
Jak zawsze w takich przypadkach, trzeba analizowac do jakiej sieci
dzwonimy najczęsciej.... ( banały...)

ToMasz

Data: 2009-04-04 07:22:30
Autor: minstal
Orange - dla doświadczonych

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomości news:gr5u4f$e0e$1news.interia.pl...
ciach
Jak zawsze w takich przypadkach, trzeba analizowac do jakiej sieci
dzwonimy najczęsciej.... ( banały...)

ToMasz

Acha,  możesz sobie analizować. (ludzie przenoszą numery)
Możesz się zdziwić.

Data: 2009-04-05 12:55:03
Autor: Flo
Orange - dla doświadczonych
Akarm pisze:

[...]

Nie mówię, że tak jest ale możliwe, że system umożliwi Tobie wybranie OF60 + równe stawki + Wybrane numery
OF60 - 60 minut to all za 24 netto
Równe stawki - dodatkowe 30 minut to all za 1zł netto
Wybrane numery - 5 bezpłatnych numerów jako bezpłatna usługa

Musisz przeliczyć co Ci się opłaca. Jeśli rozmawiasz 1500-2000 minut z wybranymi numerami Orange to temat jest prosty.

Oczywiście możesz bez telefonu umowę przedłużyć o 12 miesięcy i przeczekać zawirowania w cennikach.

Jeśli salon firmowy lub KKB się zgodzi możesz w aplikacji RSW Korpo przedłużyć umowę od 6 do 36 miesięcy (skok co 6 miesięcy) z tą różnicą, że okres nowej umowy liczy się od dnia podpisania aneksu, a nie zakończenia starej umowy. Ważne to jest jeśli numer został uprawniony 180 lub 270 dni przed końcem umowy. Wówczas obecna umowa jest niejako skrócona.
Właśnie tak zrobiłem ze swoim numerem jak pracowałem jeszcze jako KKB w Orange.  :)