Orange - dla doświadczonych

Data: 2009-04-03 21:16:01
Autor: Akarm
Orange - dla doświadczonych
Romek napisał(a)
gdzie dostanę
lepszą  ofertę?
od babeczki która do mnie zadzwoni z ofertą, w salonie czy mam sobie sam przedłużyc ofertę
przez internet.

Od konsultanta dzwoniącego z propozycją.

--
      Akarm
Dialog - na pohybel! OE - wiwat!

Data: 2009-04-03 21:30:55
Autor: animka
Orange - dla doświadczonych
Akarm pisze:
[...]

Nie. Przez internet jest taniej i korzystniej.

--
animka

Data: 2009-04-04 00:31:02
Autor: mucher
Orange - dla doświadczonych
On Apr 3, 9:30 pm, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:
Akarm pisze:

> Romek napisał(a)

> Od konsultanta dzwoniącego z propozycją.

Nie. Przez internet jest taniej i korzystniej.

Bo? Dostajesz sztampową ofertę golenia identyczną dla wszystkich?
Owszem - dostaniesz ten (niewiele wart) dodatkowy pakiet minut na
kilka miesięcy i równie niewiele wart "Prezent na zawsze". Ale zero
negocjacji darmowych usług - można dostać np. pakiet 30 minut do
wszystkich na cały okres umowy i do tego np. pakiet rozmów do Orange -
IMO znacznie korzystniejsze, niż ta jałmużna na orange.pl

Z 2 strony konsultanci to też średnio kompetentni są; mnie dodatkowo
rozbraja to, jak to już w drugim zdaniu sami otwarcie przyznają "ale
telefony to orange ma drogie".

mucher

Data: 2009-04-05 12:47:09
Autor: Flo
Orange - dla doświadczonych
Akarm pisze:

[...]

Ale niech najpierw się dowie kto dzwoni.

Osobiście polecam skontaktować się z KKB. Mają troszkę inne możliwości (dostęp do systemu sprzedażowego) i inne chęci.
Jeśli zdecyduje się na salon to tylko firmowy. Salony partnerskie często wprowadzają w błąd poprzez swoją niekompetencję.

Niech wpisze w Google "KKB+Orange+twoje miasto" i będzie wiedział gdzie dzwonić.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Orange - dla doświadczonych