Orange dla firm - GENIALNA usluga

Data: 2010-11-27 12:50:40
Autor: Kotlet
Orange dla firm - GENIALNA usluga
http://www.orange.pl/portal/map/map/corpo_discover?articleId=5643908

Aktywuj nową usługę Rozmowy Obrotne dla Firm w dowolnym planie taryfowym dla firm. Wybierz do 5 osób w Orange, z którymi będziesz rozmawiać za 0 zł za minutę i które również będą dzwonić do Ciebie za 0 zł za minutę. Może to być np. Twój klient, współpracownik czy członek rodziny.

Do tego są fajne taryfy (dostepne tylko bezposrednio u opiekuna firmy, na stronie orange niedostępne)
o nazwie Nowy Pakiet dla Firm gdzie pakiet kwotowy dziala jak na prepaidzie, sa bardzo tanie połaczenia (koło lub nawet poniżej 20 groszy) i wszystko zlatuje z pakietu nawet połaczenia roamingowe .

To tak n amarginesie dla tych co sie plej 'jarają'.

P.

ps.
nawet stopki nie dam zeby nie zarzucano ze tworze posta na potrzeby reklamy :)

Data: 2010-11-27 13:21:58
Autor: qwerty
Użytkownik "Kotlet"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:icqrae$dv4$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Do wszystkich w planie taryfowym firma mam po 0 gr / min (w tym cała rodzina), a do reszty ludzi mam aż 10 gr / min (w tym play). Ta usługa to naciąganie frajerów.

Data: 2010-11-27 13:35:25
Autor: Kotlet
Orange dla firm - GENIALNA usluga

Do wszystkich w planie taryfowym firma mam po 0 gr / min (w tym cała
rodzina), a do reszty ludzi mam aż 10 gr / min (w tym play). Ta usługa
to naciąganie frajerów.

ale to jest w planie za ponad 100 zł, masz na mysli plan korzysci optymalne, tez fajna sprawa . Zauwaz ze w przypadku tej uslugi nie tylko ja dzwonie do danej osoby za darmo, takze ona do mnie za darmo dzwoni (ja place 6zl + vat na miesiac) nawet jak ma prywatna komorke w orange.

http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl/
http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.pl/

Data: 2010-11-27 13:48:07
Autor: Kotlet
W dniu 2010-11-27 13:21, qwerty pisze:
[...]

\

aaa chyba ze masz na mysli usluge 'tanio do wszystkich', faktycznie przy aktywacji < 10 numerow jest frajerska bo kosztuje 17 zl, przy kilku aktywacjach cos kolo 5 , 10 w gore 1 zl.

Data: 2010-11-27 13:59:06
Autor: JoteR
"Kotlet" napisał:

Do tego są fajne taryfy (dostepne tylko bezposrednio u opiekuna firmy, na stronie orange niedostępne) o nazwie Nowy Pakiet dla Firm

To tak n amarginesie dla tych co sie plej 'jarają'.

A czym się mają jarać? Tajnymi taryfami dostępnymi dla Wtajemniczonych?
Nie ten "target".

JoteR

Data: 2010-11-27 17:41:57
Autor: Marek
W dniu 2010-11-27 12:50, Kotlet pisze:
To tak n amarginesie dla tych co sie plej 'jarają'.

Hmmm... jakiś czas temu właśnie do Playa się przeniosłem ze wszystkimi firmowymi telefonami. Nie nazwałbym tego jaraniem się Playem lecz kalkulacją. Jest mi obojętne w jakiej sieci jestem - tyle żeby było tanio i dobrze. Wracając do rzeczy: nie bardzo rozumiem atrakcyjność tej oferty nad (w odróżnieniu od Orange) nie utajnioną ofertą Play. Możesz to odnieść np do taryfy jaką mam na jednym z telefonów?

- opłata miesięczna 25zł (netto) przy własnym aparacie
- + 5zł zbieranie minut (za 2 min przychodzące jest jedna wychodząca do wszystkich)
- darmowe rozmowy do Play i na stacjonarne
- 170min na rozmowy poza Play i stacjonarne + to co uzbieramy

W praktyce daje to 30zł + VAT miesięcznie i gadanie do upadłego wszędzie. Czasami zdarza się, że wygadywane jest 480min do zewnętrznych bez naruszania limitu w abonamencie.

Data: 2010-11-27 18:34:38
Autor: Kotlet
W dniu 2010-11-27 17:41, Marek pisze:
[...]

przedewszystkim wyzszosc polega na tym ze srodki mozna wykorzystac na rozne rzeczy jak w prepaidzie,

[...]

brak blackberry w play , no i glownym tematem jest ta usluga:

http://www.orange.pl/portal/map/map/corpo_discover?articleId=5643908

genialnosc polega na tym ze nawet dzwonic do mnie moga te osoby za darmo. czyli dziala to w obie strony.

Data: 2010-11-27 18:55:35
Autor: Marek
W dniu 2010-11-27 18:34, Kotlet pisze:

przedewszystkim wyzszosc polega na tym ze srodki mozna wykorzystac na
rozne rzeczy jak w prepaidzie,

A tak, w Playu usługi są rozdzielone we wspomnianym abonamencie. Za Internet płaci się oddzielnie choć bardzo tanio.

brak blackberry w play ,

Tu nie potrafię się ustosunkować. Szczerze mówiąc od strony technicznej możliwość wysyłania info o poczcie przez serwer jest niewątpliwie słuszna jednakże wydaje mi się obojętne alternatywne rozwiązanie w postaci:
- powiadamiania SMS o poczcie i pobieranie jej gdy jest coś ważnego
- ostatecznie odpytywania co pewien czas serwera

Oczywiście ten drugi wariant może być kosztowny przy zagranicznych wyjazdach. Na terenie kraju i w Playu internet jest tani więc nie ma to znaczenia dla kieszeni.

Przepraszam za tą dygresję ale jestem ciekaw co takiego jest w tej usłudze o co warto kopię kruszyć.

no i glownym tematem jest ta usluga:

http://www.orange.pl/portal/map/map/corpo_discover?articleId=5643908

genialnosc polega na tym ze nawet dzwonic do mnie moga te osoby za
darmo. czyli dziala to w obie strony.

Tak, ale mówimy tu o 5 osobach i za każdą z nich płaci się 6 zł. Po drugie moi kontrahenci dzwonią zewsząd i jest ich więcej niż 5. Mało tego - nie wiem kto do mnie zadzwoni. Musiałbym wykupić wszystkie krajowe numery wszystkich operatorów :-)

W Playu w praktyce w ramach opłaty 30zł rozmawiam w praktyce ze wszystkimi za 0zł a nie tylko z 5cioma wybranymi osobami. W/g tej oferty w Orange za tylko 5 osób DOPŁACISZ do abonamentu tyle co w Playu sam abonament wynosi.

Czyli plan taryfowy z ilością minut zbliżoną do oferty Play, załóżmy, że wynosi 60zł + 30zł = 90zł. Choć można dyskutować czy nie brać pod uwagę droższego jako adekwatnego.

W Play 30zł i gadasz ze wszystkimi a nie z 5cioma. Więc na czym zysk polega?

Data: 2010-11-27 19:56:41
Autor: Kotlet wieprzowy
Orange dla firm - GENIALNA usluga
A tak, w Playu usługi są rozdzielone we wspomnianym abonamencie. Za Internet płaci się oddzielnie choć bardzo tanio.

i wlasnie to bywa chore, bo wyslesz sobie sms premium czy skorzystasz z internetu nie majac pakietu i przy zlej taryfie gdzie
wszystkojest liczone osobno dodatkowo zaplacisz.

W taryfiektora podalem masz 10 groszy w orange i 20 groszy do innych sieci, to lepiej niz play fresh,
dodatkowo z abonamentu mozesz zaplacic za uslige w biznes grupa. Jak bede mogl to zapodam link do pdfa z oferta.

A w usludze grupa mozesz miec po 6 zl za darmo numery w orange + darmowe zwrotne polaczenia,
oraz darmowe na stajonarne (ale w przypadku stacjonarnych sa ograniczenia o ile dobrze pamietam do 500 zminut

Przepraszam za tą dygresję ale jestem ciekaw co takiego jest w tej usłudze o co warto kopię kruszyć.

natychmiastowy kontakt z klientami,natychmiastowe informacjeosprzedazy np na allegro (dziala jak powiadomienie gadu)
do tego masz dostep do internetu , facebook, wszystko przez apn blackberry szyfrowane ( w prowadzono w niektorych panstwach zakaz korzystania z uslugi bo sluzby nie mogly kontrolowac co tam userzy przesylajaza pomoca blackberry :) )
http://www.rp.pl/artykul/19417,517555-BlackBerry-coraz-bardziej-zabroniony.html

[...]

ale dziala w obie strony, a tego w play nie ma a kontranentami 5 cioma moga byc czlonkowie rodzin

[...]

zalezy co czego potrzebuje
zrezt w play stawki sie zapewne zmienia , do kiedy trwa okres ochronny ? i czy mozna wymowic umowe jak sobie zmienia ze wzgledu
na zakonczenie okresu stawki ?

Data: 2010-11-27 21:34:00
Autor: Kotlet wieprzowy
Orange dla firm - GENIALNA usluga

A w usludze grupa mozesz miec po 6 zl za darmo numery w orange + darmowe

merdaja mi sie uslugi.

w kazdym razie widze ze dzis zaczeli reklamowac to co mi sie spodobalo, wlasnie w tv reklama leciala

Data: 2010-11-28 21:21:19
Autor: Marek
Orange dla firm - GENIALNA usluga
W dniu 2010-11-27 21:34, Kotlet wieprzowy pisze:

merdaja mi sie uslugi.

Ważne, że się dogadujemy :-)

Data: 2010-11-28 15:49:36
Autor: tl

Użytkownik "Kotlet wieprzowy" <przemeespamuji@onet.pl> napisał w wiadomości news:icrk9c$762$1inews.gazeta.pl...

W taryfiektora podalem masz 10 groszy w orange i 20 groszy do innych sieci, to lepiej niz play fresh,

We freszu jest pakiet 30 pln za 10 pln, nie mówiąc o innych pakietach i dodatkach. Wychodzi taniej niż Twoje 20 gr.
W sieci i na stacjonarne to 5 gr/min także Waść bzdury piszesz

Data: 2010-11-28 16:17:29
Autor: Kotlet
W dniu 2010-11-28 15:49, tl pisze:

[...]

a jak tam blackberry BIS chodzi ? :)

Data: 2010-11-28 21:20:31
Autor: Marek
W dniu 2010-11-27 19:56, Kotlet wieprzowy pisze:

i wlasnie to bywa chore, bo wyslesz sobie sms premium czy skorzystasz z
internetu nie majac pakietu i przy zlej taryfie gdzie
wszystkojest liczone osobno dodatkowo zaplacisz.

E tam, nie przesadzaj. Już abstrahując od Playa lub innego operatora nie widzę nic złego w tym, że abonament składamy sobie z "klocków".

A już w kontekscie Playa, to nie uważam wydatku kilku złotych na pakiet internetowy za inwestycję. Wtedy można słać sobie co się chce i kiedy się chce.

[...]

Dobre ! :-D
Dziękuję za wyjaśnienie. Przypuszczam, ze i u nas tego zabronią w końcu. :-( Poniekąd jest w tym ziarno prawdy - jak wyczytałem w cytowanym przez Ciebie linku.

ale dziala w obie strony, a tego w play nie ma a kontranentami 5 cioma
moga byc czlonkowie rodzin

Wiem wiem ... Nie mogę generalizować lecz w miarę wygasania umów już prawie wszyscy z mojej rodziny poprzenosili się do Playa więc nie mam z tym problemu. Jakieś 30% znajomych biznesowych też już tak zrobiło. Dlatego te 5 osób nawet gdybym miał za darmo do wyznaczenia, nie wiedziałbym jak wykorzystać. Po prostu inaczej rozwiązałem temat.

zalezy co czego potrzebuje
zrezt w play stawki sie zapewne zmienia , do kiedy trwa okres ochronny ?

Cały okres umowy. Mogę mówić oczywiście tylko o moich doświadczeniach. Jestem już od roku i właśnie skończyła mi się umowa na 2 telefonach i niebawem kończy się na kolejnych w firmie. Dostałem propozycje przedłużenia oraz zachęty do tego w postaci korzystniejszych warunków niż do tej pory. Analizuję to wszystko w szerz i wzdłuż, porównuję z innymi operatorami (ba na kasie mi zależy) no i naprawdę ich propozycje wydają mi się nie do przebicia. Nie chodzi mi o oszczędności rzędu 10% bo tym bym głowy sobie nie zawracał.

i czy mozna wymowic umowe jak sobie zmienia ze wzgledu
na zakonczenie okresu stawki ?

To akurat reguluje nowe prawo telekomunikacyjne. U wszystkich jest tak samo. Ktoś z rodziny w zeszłym roku wygrał sprawę w sądzie przeciwko Orange w tej właśnie sprawie. Orange stwierdził, że niezgodna z prawem umowa jest ważniejsza niż prawo i przejechał się na tym.

Data: 2010-11-27 22:06:45
Autor: animka
W dniu 2010-11-27 18:55, Marek pisze:
W Play 30zł i gadasz ze wszystkimi a nie z 5cioma. Więc na czym zysk polega?

Za darmo gadasz tylko z tymi, którzy też są w Play'u, a nie ze wszystkimi.

--
animka

Data: 2010-11-27 22:31:22
Autor: Kotlet wieprzowy

Użytkownik "animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:icrs4f$2um$1@node1.news.atman.pl...

W dniu 2010-11-27 18:55, Marek pisze:
W Play 30zł i gadasz ze wszystkimi a nie z 5cioma. Więc na czym zysk polega?

Za darmo gadasz tylko z tymi, którzy też są w Play'u, a nie ze wszystkimi.

dodać należy ze takich masochistów jest stosunkowo mało :) i do czasu

Data: 2010-11-28 21:26:59
Autor: Marek
W dniu 2010-11-27 22:06, animka pisze:

Za darmo gadasz tylko z tymi, którzy też są w Play'u, a nie ze wszystkimi.

Jak zwykle nie doczytałaś kontekstu.

Pisałem to w kontekście dokupienia za 5zł miesięcznie usługi zbierania minut (dostajesz 1 min do wszystkich za 2 przychodzące). Zdanie wcześniej napisałem, że w PRAKTYCE oznacza to, że rozmawiamy za 0zł ze wszystkimi. Napisałem też, że nawet nie naruszyłem ani jednej minuty z limitu w abonamencie (i to przez cały rok, miesiąc po miesiącu) dzięki tej usłudze mimo iż wydzwaniam czasem do 8h do innych sieci.

Data: 2010-11-27 23:02:14
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
On 11/27/2010 06:55 PM, Marek wrote:

[...]

Albo push emaila nie od BB, w innej implementacji :>
Co jak zwykle nie będzie się podobało Kotletowi, mimo że działa.

M.

Data: 2010-11-27 23:38:32
Autor: Kotlet wieprzowy
Orange dla firm - GENIALNA usluga

Albo push emaila nie od BB, w innej implementacji :>
Co jak zwykle nie będzie się podobało Kotletowi, mimo że działa.

co w innej implementacji.. pol doby a 3 doby w dzialaniu baterii i szybkosc 1 sekunda albo kilkadziesiat robi jednak roznice .

Data: 2010-11-28 19:00:07
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
On 11/27/2010 11:38 PM, Kotlet wieprzowy wrote:

[...]

Ciekawe dlaczego najtańszy możliwy android (i5700) pokazuje 80%
baterii w tej chwili, 1d 1m 40s od ostatniego odłączenia. Tak, synchronizacja jest włączone, tak, przychodziły maile :>

M.

Data: 2010-11-28 19:31:21
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
[...]

A masz:

http://yfrog.com/28pict6431j
http://yfrog.com/71pict6434j

M.

Data: 2010-11-29 09:10:28
Autor: Kotlet wieprzowy
Orange dla firm - GENIALNA usluga
wlacz 3 G cwaniaku to po pierwsze po drugie liczy sie normalne uzytkownanie, ja na bb w miedzyczasie slucham muzyki,
rozmawiam, duzo pisze, i robie zdjecia zwlaczonym normalnym fleshem .

no i pochwal sie wkoncu na youtubie jak to ten Twoj telefon obsluguje pushmail bo to ze jeszcze tego nie zrobiles o czyms swiadczy :)

Data: 2010-11-29 09:34:02
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
On 11/29/2010 09:10 AM, Kotlet wieprzowy wrote:
wlacz 3 G cwaniaku to po pierwsze po drugie liczy sie normalne
uzytkownanie, ja na bb w miedzyczasie slucham muzyki,
rozmawiam, duzo pisze, i robie zdjecia zwlaczonym normalnym fleshem .

Dziwne, synchronizacja to nienormalne użytkowanie? Ciekawe...

no i pochwal sie wkoncu na youtubie jak to ten Twoj telefon obsluguje
pushmail bo to ze jeszcze tego nie zrobiles o czyms swiadczy :)

Normalnie obsługuje, mówiłem, 7 sekund od wyjścia z outboxa do powiadomienia na telefonie. Tyle że oczywiście jakieś Kotlety się zapierają że to KILKADZIESIĄT sekund. Pisząc oczywiście o push-upach czy czymśtam co sobie uroili, bo na pewno nie o mailach.

M.

Data: 2010-11-29 11:08:09
Autor: Kotlet wieprzowy
Orange dla firm - GENIALNA usluga
Dziwne, synchronizacja to nienormalne użytkowanie? Ciekawe...

oczywiscie to korzystanie z  jednej z uslug ktore oferuje smartfon.

[...]

sam napisales o tych sekundach w innym watku. Wsadzilem wczoraj karte ery z bluconnectem do gt540
i wlaczylem neta, chwile posiedzialem na youtubie i telefon wieczorkiem padl, a tak by trzymal bez neta ze dwa dni jeszcze.

ZReszta juz ktos CI pisal, wylacz internet zobacz ile pochodzi telefon przy identycznym uzytkowaniu, wlacz internet i wtedy bedziesz wiedziec na czym polega ulomnosc -zakladajac ze pushmail tam istnieje ( w co watpie bo to na zwykla skrzynke imap wyglada) - przy stosowaniu Twojego rozwiazania

Data: 2010-11-29 11:46:31
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
On 11/29/2010 11:08 AM, Kotlet wieprzowy wrote:
Dziwne, synchronizacja to nienormalne użytkowanie? Ciekawe...

oczywiscie to korzystanie z jednej z uslug ktore oferuje smartfon.

I to wg Kotleta definiuje nienormalność?

[...]

Hmm. O siedmiu sekundach. A niejaki Kotlet radośnie szerzy kłamstwo o kilkudziesięciu.

i wlaczylem neta, chwile posiedzialem na youtubie i telefon wieczorkiem
padl, a tak by trzymal bez neta ze dwa dni jeszcze.

Nie śmiem podejrzewać że wypowiadasz się o sieci a nie rozumiesz tego że transfer + włączony wyświetlacz + filmy to słaba podstawa do wnioskowania na temat otwartego połączenia z marginalnymi ilościami przesłanych danych...

[...]

Aaa, to Ty dalej nie wiesz _co_ to jest push email i uważasz że istnieje tylko BB? A inne to nie jest push email?
Wydajesz się, cóż, dość odosobniony w tym podejściu. Możesz zacząć od poprawienia Wikipedii w tej okolicy: http://en.wikipedia.org/wiki/Push_e-mail :>

M.

Data: 2010-11-29 15:57:15
Autor: Kotlet
Orange dla firm - GENIALNA usluga
I to wg Kotleta definiuje nienormalność?

w ocenie długosci działania baterii a co z atym idzie porownania do innej 'technologii' jak najbardziej tak

[...]

śmiem twierdzic ze nawet niekorzystanie tego czasowe sprawdzanie poczty
przy sieci 3G (korzystalem z normalnych skrzynek na adnroidzie odpytywanie co 10 minut) uwala po dobie telefon

widzisz Twoj problem polega na tym (w przeciwienstwie do mnie) ze testowales jedno z omawianych rozwiazan a ja posiadam przed soba oba i jestem w stanie jednak bardziej wiarygodnie ocenic ktore jest lepsze.

Aaa, to Ty dalej nie wiesz _co_ to jest push email i uważasz że istnieje
tylko BB? A inne to nie jest push email?

twierdze ze zwykle imap nie jest PUSHmailem,

Wydajesz się, cóż, dość odosobniony w tym podejściu. Możesz zacząć od
poprawienia Wikipedii w tej okolicy:
http://en.wikipedia.org/wiki/Push_e-mail :>

czytalem to. Nie zastanawiales sie czemu w panelu blackberry definiuje sie skrzynki podajac dane do polaczen IMAP i czemu wymaga to wspolpracy
z operatorem ?

Data: 2010-11-30 17:10:21
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
On 11/29/2010 03:57 PM, Kotlet wrote:
I to wg Kotleta definiuje nienormalność?

w ocenie długosci działania baterii a co z atym idzie porownania do
innej 'technologii' jak najbardziej tak

A ja naiwny myślałem że to telefon ma działać a nie bateria. Bateria radzi sobie całkiem długo, jeśli o to chodzi, kilkaset cykli ładowania.

[...]

Bardzo się starasz brzmieć wiarygodnie. Podpowiem - dopóki uważasz że
'siedem' to 'kilkadziesiąt' nie wróżę Ci sukcesu.
A nawet nie raczyłeś doczytać że nie, nie mówię o _jednym_ rozwiązaniu.
Ba, nie pisałem nawet że BB jest rozwiązaniem złym, co usiłujesz powiedzieć że przeczytałeś w moich wypowiedziach. Wskażesz paluszkiem?

[...]

Czytałeś. OK. A próbowałeś ze zrozumieniem?
O tym że stałe czasowe poniżej jednej sekundy to raczej domena systemów automatyki i grzecznie jest nie wymagać od ludzi takiej reakcji na maila nawet nie wspomnę, bo jeszcze poczujesz się wykorzystywany...

M.

Data: 2010-11-30 00:24:04
Autor: animka
W dniu 2010-11-29 09:10, Kotlet wieprzowy pisze:
[...]

Nie lepiej wysłać normalnego maila z telefonu zamiast przekształconego w sms'a?

--
animka

Data: 2010-11-30 09:56:12
Autor: Kotlet wieprzowy
Orange dla firm - GENIALNA usluga
oj  animka animka, to jest zwykly mail tylko dzieki tej technologii dziala tak szybko jak sms.

Data: 2010-12-01 03:26:28
Autor: animka
W dniu 2010-11-30 09:56, Kotlet wieprzowy pisze:
oj  animka animka, to jest zwykly mail tylko dzieki tej technologii dziala
tak szybko jak sms.

Maile też szybko działaja. Lepiej już sms'a wysłać.
W telefonach możesz sobie skonfigurować skrzynki e-mail.

--
animka

Data: 2010-11-27 20:58:13
Autor: josefff
Użytkownik "Kotlet" <Kotlet@nowedopalacze.eu> napisał w wiadomości news:icqrae$dv4$1inews.gazeta.pl...
[...]

A ile kosztuje taki abonament? 100, 200zł? Ile trzeba miec aktywacji zeby Ci go zaproponowali?
Za stowe w plej fresz na karte mozna miec 1000 minut do wszystkich.
Nielimitowane 0 zł/min do plej i stacjonarek mozna miec w abonamencie za 30zł brutto.
W abo za 15zl brutto mozna miec 1000 minut do plej i stacjonarek.

Jesli podnieca Cie 5 numerow za 0zł w orange lub polaczenia za 20gr/min, to sorry :D

josefff

Data: 2010-11-27 21:41:08
Autor: Kotlet wieprzowy
Orange dla firm - GENIALNA usluga
Data: 2010-11-27 21:54:13
Autor: josefff
Orange dla firm - GENIALNA usluga
Użytkownik "Kotlet wieprzowy" <przemeespamuji@onet.pl> napisał w wiadomości news:icrqd7$qvc$1inews.gazeta.pl...

http://www.forumorange.net/index.php?topic=3839.0

No fajnie, mam sobie przeczytac jakies dlugie wywody pracownika orange?
Nie zasluzylem na taka kare ;)
Napisz w 2 zdaniach o co chodzi bo z tym wklejaniem samego linka jestes troche na bakier z netykieta...

josefff

Data: 2010-11-27 22:32:54
Autor: Kotlet wieprzowy
[...]

to tylko potwierdza to co mowia o boku Play na grupie. Play jest jak mBank dopoki nie potrzebujesz czegs zalatwic
(procz zwyklego przeleu) to jest ok

Data: 2010-11-28 11:59:37
Autor: josefff
Użytkownik "Kotlet wieprzowy" <przemeespamuji@onet.pl> napisał w wiadomości news:icrte9$7pa$1inews.gazeta.pl...

[...]

A co mnie BOK obchodzi?
Ile razy sie tam dzwoni??? Raz na rok?
Jak telefonicznie sie nie da to ide do salonu i zalatwiam sprawe.
Wiekszosc z rzeczy opisanych na tym forum to brednie wyssane z palca pracownika orange ;)
Oprocz czesto niedzialajacej strony Play24 naprawde nie moge sie do niczego przyczepic.
W tym calym zamieszaniu z play dziwi mnie tylko dlaczego w TP polaczenie do play kosztuje 56gr a w "duzych sieciach komorkowych" 70...80gr???

josefff

Data: 2010-11-28 20:15:34
Autor: josefff
Użytkownik "Kotlet wieprzowy" <przemeespamuji@onet.pl> napisał w wiadomości news:icth06$jli$1inews.gazeta.pl...
W tym calym zamieszaniu z play dziwi mnie tylko dlaczego w TP polaczenie do play kosztuje 56gr a w "duzych sieciach komorkowych" 70...80gr???

'okres ochronny' ?

Chyba nie bardzo wiesz o czym piszesz...
Wiec podpowiem - w tej chwili era, plus i orange zarabiaja na polaczeniach do play duzo wiecej niz do innych sieci wyciagajac kase od swoich abonentow. A na numer przeniesiony do play wcale nie jest tak trudno trafic :D

josefff

Data: 2010-11-29 09:14:02
Autor: Kotlet wieprzowy
Orange dla firm - GENIALNA usluga

\
Chyba nie bardzo wiesz o czym piszesz...

no ciekawe czemu ..

http://telepolis.pl/grafika/newsy/2010-11/uke_asymetria.jpg

Data: 2010-11-29 21:51:47
Autor: wk
Użytkownik "Kotlet wieprzowy" <przemeespamuji@onet.pl> napisał w wiadomości news:icvnca$c26$1inews.gazeta.pl...

\
Chyba nie bardzo wiesz o czym piszesz...

no ciekawe czemu ..

http://telepolis.pl/grafika/newsy/2010-11/uke_asymetria.jpg

Czytaj ze zrozumieniem - chodzi o wysokosc marży:
[cena minuty do play] - [MTR do play] = marża

W3:
0,80 - 0,35 = 0,45zł

TPSA:
0,56 - 0,35 = 0,21zł

Dlaczego W3 stosuje takie marże i wyciaga kase od swoich abonentow?

pozdrawiam, wk

Data: 2010-11-28 13:22:03
Autor: Kotlet wieprzowy
Orange dla firm - GENIALNA usluga
W tym calym zamieszaniu z play dziwi mnie tylko dlaczego w TP polaczenie do play kosztuje 56gr a w "duzych sieciach komorkowych" 70...80gr???

nopatrz a w taryfie ktora zapodalem kosztuje 20 gr .

Data: 2010-11-28 17:53:01
Autor: wk
Użytkownik "Kotlet wieprzowy" <przemeespamuji@onet.pl> napisał w wiadomości news:icthhc$lim$1inews.gazeta.pl...
>W tym calym zamieszaniu z play dziwi mnie tylko dlaczego w TP polaczenie >do play kosztuje 56gr a w "duzych sieciach komorkowych" 70...80gr???

nopatrz a w taryfie ktora zapodalem kosztuje 20 gr .

No widzisz, czyli jednak sie da? ;)
Aha, nie odpowiedziales jaki to abonament (ile za miesiac placisz)?

Data: 2010-11-27 22:54:44
Autor: animka
W dniu 2010-11-27 21:41, Kotlet wieprzowy pisze:

http://www.forumorange.net/index.php?topic=3839.0

Kto to Forum założył? Orange, czy prywatny użytkownik?

--
animka

Data: 2010-11-27 23:39:26
Autor: Kotlet wieprzowy

Użytkownik "animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:icruvc$3ft$1@node1.news.atman.pl...

W dniu 2010-11-27 21:41, Kotlet wieprzowy pisze:

http://www.forumorange.net/index.php?topic=3839.0

Kto to Forum założył? Orange, czy prywatny użytkownik?

wiem ze i tak nie bedziesz wiedziec o co chodzi ale da,wskazowke whois

Data: 2010-11-28 07:58:38
Autor: lumarcin
Orange dla firm - GENIALNA usluga
5 darmowych numerow w ORANGE i rozmowy  w 2 strony a co to za rewelacja?? do tej pory osoba do ktorej mialo sie darmowy numer puszczala dzwonka i trzeba bylo do niej oddzwonic osoby do ktorych mozna dzwonic to tylko numery z ORANGE wiec dla ORANGE to jakby nie patrzec to to samo polaczenie czy dzwoni jedna czy druga strona wiec nie ma sie czym podniecac jest to tylko takie udogodnienie i uklon w strone klienta ...

a w PLAY dzwonie na wszystkie numery z PLAYa za darmo i wszystkie numery z PLAYa dzwonia do mnie za darmo + darmowe polaczenia na numery stacjonarne

Data: 2010-11-28 11:53:17
Autor: Kotlet wieprzowy
[...]

jak ktos lubi zebrac to jego sprawa , wlasnie brak przymusu puszczania sygnalu jest fajne.

a w PLAY dzwonie na wszystkie numery z PLAYa za darmo i wszystkie numery z PLAYa dzwonia do mnie za darmo + darmowe polaczenia na numery stacjonarne

tylko trzeba jeszcze plebs bedacy w play znalezc :)

Data: 2010-11-28 12:02:12
Autor: josefff
Orange dla firm - GENIALNA usluga
Uytkownik "Kotlet wieprzowy" <przemeespamuji@onet.pl> napisa w wiadomoci news:ictcb1$5ca$1inews.gazeta.pl...

tylko trzeba jeszcze ____plebs____ bedacy w play znalezc :)

Kolega ma jakas manie wyzszosci??
Abonamencik w orange - coz za prestiz :D

josefff

Data: 2010-11-28 13:20:53
Autor: Kotlet wieprzowy
Orange dla firm - GENIALNA usluga
Kolega ma jakas manie wyzszosci??
Abonamencik w orange - coz za prestiz :D

poprostu nie naleze do ludzi ktorzy jada 20 km dalej do biedronki by zaplacic 10 gr taniej za kilokartofli.

Data: 2010-11-28 20:05:54
Autor: lumarcin
Orange dla firm - GENIALNA usluga

Uytkownik "Kotlet wieprzowy" naskrobal:

tylko trzeba jeszcze plebs bedacy w play znalezc :)

wiadomo ze potrzeba na to czasu, ale to sie juz dzieje, poza tym dodam ze do tej pory mialem abo w TWOIM planie za 90 zeta 5 numerow bez ograniczen i 50 minut do wszystkich niby mi to wystarcza ale wole placic 59 zl gadac ze wszystkimi i placic po 29 gr za minute a nie 75 ... iii co najwazniejsze w swieta dzwonie za darmo w sieci, a nie wtedy kiedy chcesz pogadac z bliskimi to nie mozesz bo siec ma taki kaprys i w swieta trzeba placic ...

Data: 2010-11-29 09:16:28
Autor: Kotlet wieprzowy
Orange dla firm - GENIALNA usluga
swieta dzwonie za darmo w sieci, a nie wtedy kiedy chcesz pogadac z bliskimi to nie mozesz bo siec ma taki kaprys i w swieta trzeba placic ...

to juz jest nieaktualne , rzeczywiscie bylo to sk.

Data: 2010-11-28 20:45:11
Autor: POVVERPLAY APD
[...]

co za brednie, Play Fresh bije na głowę to tego twoje orangutana

Data: 2010-11-28 22:59:19
Autor: Karamba
[...]

Kto normalny będzie placił ponad 7zł za darmowe rozmowy w sieci z jednym numerem?

[...]

Netto czy brutto?
Chociaz w sumie nie wazne. Moim zdaniem co najmniej 2x za drogo.

Data: 2010-11-29 09:18:09
Autor: Kotlet wieprzowy
Orange dla firm - GENIALNA usluga

Kto normalny będzie placił ponad 7zł za darmowe rozmowy w sieci z jednym
numerem?

w obie strony, druga strona majac popa bedzie tez mogla dzwonic za darmo

Data: 2010-11-29 21:41:17
Autor: wk
Użytkownik "Kotlet wieprzowy" <przemeespamuji@onet.pl> napisał w wiadomości news:icvnk2$csf$1inews.gazeta.pl...

Kto normalny będzie placił ponad 7zł za darmowe rozmowy w sieci z jednym
numerem?

w obie strony, druga strona majac popa bedzie tez mogla dzwonic za darmo

A nie lepiej samemu miec darmowe w calej sieci i po prostu oddzwonic, zamiast placic 7zl za 1 numer?
Ta usluga jest z gatunku: co bysmy jeszcze wymyslili czego nie bylo i szczeze mowiac oprocz polaczen do zony raczej sie w firmie nie przyda... ;)

pozdrawiam, wk

Data: 2010-11-30 09:58:19
Autor: Kotlet wieprzowy
Orange dla firm - GENIALNA usluga
a widzisz, mnie sie usluga bardzo spodobala, przechodze teraz jeden numer bo nie chce mi sie z dwoma komorkami biegac
no i teraz zamiast odzwaniac na sygnal moge osobie ktora mi dawala w ten spsoob kilka razy dziennie znaki aktywowac te usluge i miec spokoj.

Orange dla firm - GENIALNA usluga