Orange dla firm - GENIALNA usluga

Data: 2010-11-27 13:21:58
Autor: qwerty
Orange dla firm - GENIALNA usluga
Użytkownik "Kotlet"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:icqrae$dv4$1@inews.gazeta.pl...
Do tego sÄ… fajne taryfy (dostepne tylko bezposrednio u opiekuna firmy,
na stronie orange niedostępne)
o nazwie Nowy Pakiet dla Firm gdzie pakiet kwotowy dziala jak na
prepaidzie, sa bardzo tanie połaczenia (koło lub nawet poniżej 20
groszy) i wszystko zlatuje z pakietu nawet połaczenia roamingowe .

To tak n amarginesie dla tych co sie plej 'jarajÄ…'.

Do wszystkich w planie taryfowym firma mam po 0 gr / min (w tym cała rodzina), a do reszty ludzi mam aż 10 gr / min (w tym play). Ta usługa to naciąganie frajerów.

Data: 2010-11-27 13:35:25
Autor: Kotlet
Orange dla firm - GENIALNA usluga

Do wszystkich w planie taryfowym firma mam po 0 gr / min (w tym cała
rodzina), a do reszty ludzi mam aż 10 gr / min (w tym play). Ta usługa
to naciąganie frajerów.

ale to jest w planie za ponad 100 zł, masz na mysli plan korzysci optymalne, tez fajna sprawa . Zauwaz ze w przypadku tej uslugi nie tylko ja dzwonie do danej osoby za darmo, takze ona do mnie za darmo dzwoni (ja place 6zl + vat na miesiac) nawet jak ma prywatna komorke w orange.

http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl/
http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.pl/

Data: 2010-11-27 13:48:07
Autor: Kotlet
W dniu 2010-11-27 13:21, qwerty pisze:
Użytkownik "Kotlet" napisał w wiadomości grup
[...]

\

aaa chyba ze masz na mysli usluge 'tanio do wszystkich', faktycznie przy aktywacji < 10 numerow jest frajerska bo kosztuje 17 zl, przy kilku aktywacjach cos kolo 5 , 10 w gore 1 zl.