Orange dla firm - GENIALNA usluga

Data: 2010-11-27 20:58:13
Autor: josefff
Orange dla firm - GENIALNA usluga
Użytkownik "Kotlet" <Kotlet@nowedopalacze.eu> napisał w wiadomości news:icqrae$dv4$1inews.gazeta.pl...
http://www.orange.pl/portal/map/map/corpo_discover?articleId=5643908

Aktywuj nową usługę Rozmowy Obrotne dla Firm w dowolnym planie taryfowym dla firm. Wybierz do 5 osób w Orange, z którymi będziesz rozmawiać za 0 zł za minutę i które również będą dzwonić do Ciebie za 0 zł za minutę. Może to być np. Twój klient, współpracownik czy członek rodziny.

Do tego są fajne taryfy (dostepne tylko bezposrednio u opiekuna firmy, na stronie orange niedostępne)
o nazwie Nowy Pakiet dla Firm gdzie pakiet kwotowy dziala jak na prepaidzie, sa bardzo tanie połaczenia (koło lub nawet poniżej 20 groszy) i wszystko zlatuje z pakietu nawet połaczenia roamingowe .

To tak n amarginesie dla tych co sie plej 'jarajÄ…'.

A ile kosztuje taki abonament? 100, 200zł? Ile trzeba miec aktywacji zeby Ci go zaproponowali?
Za stowe w plej fresz na karte mozna miec 1000 minut do wszystkich.
Nielimitowane 0 zł/min do plej i stacjonarek mozna miec w abonamencie za 30zł brutto.
W abo za 15zl brutto mozna miec 1000 minut do plej i stacjonarek.

Jesli podnieca Cie 5 numerow za 0zł w orange lub polaczenia za 20gr/min, to sorry :D

josefff

Data: 2010-11-27 21:41:08
Autor: Kotlet wieprzowy
Orange dla firm - GENIALNA usluga
Data: 2010-11-27 21:54:13
Autor: josefff
Orange dla firm - GENIALNA usluga
Użytkownik "Kotlet wieprzowy" <przemeespamuji@onet.pl> napisał w wiadomości news:icrqd7$qvc$1inews.gazeta.pl...

http://www.forumorange.net/index.php?topic=3839.0

No fajnie, mam sobie przeczytac jakies dlugie wywody pracownika orange?
Nie zasluzylem na taka kare ;)
Napisz w 2 zdaniach o co chodzi bo z tym wklejaniem samego linka jestes troche na bakier z netykieta...

josefff

Data: 2010-11-27 22:32:54
Autor: Kotlet wieprzowy
[...]

to tylko potwierdza to co mowia o boku Play na grupie. Play jest jak mBank dopoki nie potrzebujesz czegs zalatwic
(procz zwyklego przeleu) to jest ok

Data: 2010-11-28 11:59:37
Autor: josefff
Użytkownik "Kotlet wieprzowy" <przemeespamuji@onet.pl> napisał w wiadomości news:icrte9$7pa$1inews.gazeta.pl...

[...]

A co mnie BOK obchodzi?
Ile razy sie tam dzwoni??? Raz na rok?
Jak telefonicznie sie nie da to ide do salonu i zalatwiam sprawe.
Wiekszosc z rzeczy opisanych na tym forum to brednie wyssane z palca pracownika orange ;)
Oprocz czesto niedzialajacej strony Play24 naprawde nie moge sie do niczego przyczepic.
W tym calym zamieszaniu z play dziwi mnie tylko dlaczego w TP polaczenie do play kosztuje 56gr a w "duzych sieciach komorkowych" 70...80gr???

josefff

Data: 2010-11-28 20:15:34
Autor: josefff
Użytkownik "Kotlet wieprzowy" <przemeespamuji@onet.pl> napisał w wiadomości news:icth06$jli$1inews.gazeta.pl...
W tym calym zamieszaniu z play dziwi mnie tylko dlaczego w TP polaczenie do play kosztuje 56gr a w "duzych sieciach komorkowych" 70...80gr???

'okres ochronny' ?

Chyba nie bardzo wiesz o czym piszesz...
Wiec podpowiem - w tej chwili era, plus i orange zarabiaja na polaczeniach do play duzo wiecej niz do innych sieci wyciagajac kase od swoich abonentow. A na numer przeniesiony do play wcale nie jest tak trudno trafic :D

josefff

Data: 2010-11-29 09:14:02
Autor: Kotlet wieprzowy
Orange dla firm - GENIALNA usluga

\
Chyba nie bardzo wiesz o czym piszesz...

no ciekawe czemu ..

http://telepolis.pl/grafika/newsy/2010-11/uke_asymetria.jpg

Data: 2010-11-29 21:51:47
Autor: wk
Użytkownik "Kotlet wieprzowy" <przemeespamuji@onet.pl> napisał w wiadomości news:icvnca$c26$1inews.gazeta.pl...

\
Chyba nie bardzo wiesz o czym piszesz...

no ciekawe czemu ..

http://telepolis.pl/grafika/newsy/2010-11/uke_asymetria.jpg

Czytaj ze zrozumieniem - chodzi o wysokosc marży:
[cena minuty do play] - [MTR do play] = marża

W3:
0,80 - 0,35 = 0,45zł

TPSA:
0,56 - 0,35 = 0,21zł

Dlaczego W3 stosuje takie marże i wyciaga kase od swoich abonentow?

pozdrawiam, wk

Data: 2010-11-28 13:22:03
Autor: Kotlet wieprzowy
Orange dla firm - GENIALNA usluga
W tym calym zamieszaniu z play dziwi mnie tylko dlaczego w TP polaczenie do play kosztuje 56gr a w "duzych sieciach komorkowych" 70...80gr???

nopatrz a w taryfie ktora zapodalem kosztuje 20 gr .

Data: 2010-11-28 17:53:01
Autor: wk
Użytkownik "Kotlet wieprzowy" <przemeespamuji@onet.pl> napisał w wiadomości news:icthhc$lim$1inews.gazeta.pl...
>W tym calym zamieszaniu z play dziwi mnie tylko dlaczego w TP polaczenie >do play kosztuje 56gr a w "duzych sieciach komorkowych" 70...80gr???

nopatrz a w taryfie ktora zapodalem kosztuje 20 gr .

No widzisz, czyli jednak sie da? ;)
Aha, nie odpowiedziales jaki to abonament (ile za miesiac placisz)?

Data: 2010-11-27 22:54:44
Autor: animka
W dniu 2010-11-27 21:41, Kotlet wieprzowy pisze:

http://www.forumorange.net/index.php?topic=3839.0

Kto to Forum założył? Orange, czy prywatny użytkownik?

--
animka

Data: 2010-11-27 23:39:26
Autor: Kotlet wieprzowy
Orange dla firm - GENIALNA usluga

Użytkownik "animka"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:icruvc$3ft$1@node1.news.atman.pl...

W dniu 2010-11-27 21:41, Kotlet wieprzowy pisze:

http://www.forumorange.net/index.php?topic=3839.0

Kto to Forum założył? Orange, czy prywatny użytkownik?

wiem ze i tak nie bedziesz wiedziec o co chodzi ale da,wskazowke whois

Orange dla firm - GENIALNA usluga