Orange dla firm - GENIALNA usluga

Data: 2010-11-28 22:59:19
Autor: Karamba
Orange dla firm - GENIALNA usluga
U偶ytkownik "Kotlet" <Kotlet@nowedopalacze.eu> napisa艂 w wiadomo艣ci news:icqrae$dv4$1inews.gazeta.pl...
http://www.orange.pl/portal/map/map/corpo_discover?articleId=5643908

Aktywuj now膮 us艂ug臋 Rozmowy Obrotne dla Firm w dowolnym planie taryfowym dla firm. Wybierz do 5 os贸b w Orange, z kt贸rymi b臋dziesz rozmawia膰 za 0 z艂 za minut臋 i kt贸re r贸wnie偶 b臋d膮 dzwoni膰 do Ciebie za 0 z艂 za minut臋. Mo偶e to by膰 np. Tw贸j klient, wsp贸艂pracownik czy cz艂onek rodziny.

Kto normalny b臋dzie placi艂 ponad 7z艂 za darmowe rozmowy w sieci z jednym numerem?

Do tego s膮 fajne taryfy (dostepne tylko bezposrednio u opiekuna firmy, na stronie orange niedost臋pne)
o nazwie Nowy Pakiet dla Firm gdzie pakiet kwotowy dziala jak na prepaidzie, sa bardzo tanie po艂aczenia (ko艂o lub nawet poni偶ej 20 groszy) i wszystko zlatuje z pakietu nawet po艂aczenia roamingowe .

Netto czy brutto?
Chociaz w sumie nie wazne. Moim zdaniem co najmniej 2x za drogo.

Data: 2010-11-29 09:18:09
Autor: Kotlet wieprzowy
Orange dla firm - GENIALNA usluga

Kto normalny b臋dzie placi艂 ponad 7z艂 za darmowe rozmowy w sieci z jednym
numerem?

w obie strony, druga strona majac popa bedzie tez mogla dzwonic za darmo

Data: 2010-11-29 21:41:17
Autor: wk
Orange dla firm - GENIALNA usluga
U偶ytkownik "Kotlet wieprzowy" <przemeespamuji@onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:icvnk2$csf$1inews.gazeta.pl...

Kto normalny b臋dzie placi艂 ponad 7z艂 za darmowe rozmowy w sieci z jednym
numerem?

w obie strony, druga strona majac popa bedzie tez mogla dzwonic za darmo

A nie lepiej samemu miec darmowe w calej sieci i po prostu oddzwonic, zamiast placic 7zl za 1 numer?
Ta usluga jest z gatunku: co bysmy jeszcze wymyslili czego nie bylo i szczeze mowiac oprocz polaczen do zony raczej sie w firmie nie przyda... ;)

pozdrawiam, wk

Data: 2010-11-30 09:58:19
Autor: Kotlet wieprzowy
Orange dla firm - GENIALNA usluga
a widzisz, mnie sie usluga bardzo spodobala, przechodze teraz jeden numer bo nie chce mi sie z dwoma komorkami biegac
no i teraz zamiast odzwaniac na sygnal moge osobie ktora mi dawala w ten spsoob kilka razy dziennie znaki aktywowac te usluge i miec spokoj.

Orange dla firm - GENIALNA usluga