Orange, doładowanie innej osobie - jaja

Data: 2009-11-30 21:40:12
Autor: Arek
Orange, doładowanie innej osobie - jaja
Nowe Go. *500, przerażający głos który mozna wrzucić na pocztę
głosową, 9 - doładowanie, 9 - innej osobie, numer telefonu,
powtórzony numer telefonu, kod doładowujący, #. I informacja,
że konto zostało uzupełnione. Niby OK.
  Ale skoro już dzwonię to chcę się dowiedzieć co u mnie na koncie.
1, 1 i... stan konta więszony o ok. 50zł! A miało być doładowanie
komu innemu...
Po chwili dzwonię jescze raz *500 1, 1 - i tym razem stan konta
już normalny.
  U bebeficjenta SMS że konto zwiększone i wszystko OK.
Nie pamiętam dokładnie stanów kont obu telefonów (były niestety
podobne), ale z dużym prawdopodobieństwem sprawdzenie konta
natychmiast po doładowaniu innej osobie podało JEJ stan konta
(najpierw myślałem, że mój+50zł).
  Nie wiem czy to normalne, że można się w ten sposób dowiedzieć
jaki stan konta ma dowolna osoba z prepaidem Orange...
  Czy to chwilowy wybryk systemu czy tak miało być?

Arek

Data: 2009-11-30 22:46:38
Autor: Grzexs
[...]

Tak też i ja miałem, więc chyba ten typ tak ma.

--
Grzexs

Orange, doładowanie innej osobie - jaja