Orange ekstra numer-jak zamienic wirtualny na prawdziwy

Data: 2011-03-23 21:11:25
Autor: sunwick
Orange ekstra numer-jak zamienic wirtualny na prawdziwy
a jak zmienic nr prawdziwy na wirtualny?
Da sie? Znacznie by mi to ulatwilo noszenie 3 numerow przy sobie.
Mam juz tel. dualny ale to wciaz 2 aparaty tel. :)

Data: 2011-03-24 16:50:49
Autor: Maciej Muran
Orange ekstra numer-jak zamienic wirtualny na prawdziwy
Uzytkownik "sunwick" <sunwoj@WYMAZTO.op.pl> napisal w wiadomosci news:gtkko6tqpc4n7apmhcgt4e4cd49j7s80124ax.com...
a jak zmienic nr prawdziwy na wirtualny?
Da sie? Znacznie by mi to ulatwilo noszenie 3 numerow przy sobie.
Mam juz tel. dualny ale to wciaz 2 aparaty tel. :)

Kilka miesiecy temu byl tutaj watek o aparacie na 3 karty sim. Jedne z indyjskich operatorów mial go wprowadzac do oferty.
 Wpisz w google '3 sim phone' i wybierz cos sobie ;)

--
Maciek.

Orange ekstra numer-jak zamienic wirtualny na prawdziwy