Orange free i telefon jako modem.

Data: 2010-04-25 12:48:30
Autor: ShrekPl
Orange free i telefon jako modem.
Witam.

Znacie stronę opisującą konfigurację orange free w telefonie bez
oddzielnego modemu na usb? Na serwisie orange odsyłacz niby jest ale
kieruje w nicość.

Data: 2010-04-25 19:59:29
Autor: Olgierd

http://ustaw.orange.pl

--
:) Olgierd || Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl
[reklama] fotograf+Wrocław? tylko http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-04-26 01:21:25
Autor: Animka
W dniu 2010-04-25 21:59, Olgierd pisze:
[...]

Przecież on chyba chce mieć internet w komputerze za pośrednictwem telefonu.
Musi skonfigurować modem w komputerze, wpisać  w  połączeniu internetowym (w komputerze) parametry z orange.

--
animka

Data: 2010-04-26 07:46:27
Autor: ToMasz
Animka pisze:
[...]

w dzisiejszych czasach kupuje sie modem, a z nim jedyne słuszne
oprogramowanie, które robi co trzeba i jeszcze parę innych rzeczy

w starym stylu to proponuje:
google, a potem: orange laptop internet ustawienia i kikinąć pierwszy od
góry. w sktócie musisz stworzyć połączenie, dać mu numer i wpisać AT+...

ToMasz

Data: 2010-04-26 10:18:05
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hr39bj$qq5$1inews.gazeta.pl...
Animka pisze:
[...]

a ja proponuje po prostu sciagnac SUITE PC danego telefonu i z menu tego programu wybrac polacz z internetem :)

Działa z nokia, lg i SE, z innymi pewnie takze

--
Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

Data: 2010-04-26 12:10:17
Autor: Animka
W dniu 2010-04-26 10:18, wspolna-flaszka.pl pisze:

a ja proponuje po prostu sciagnac SUITE PC danego telefonu i z menu tego
programu wybrac polacz z internetem :)

Działa z nokia, lg i SE, z innymi pewnie takze

Też to mam. Na początku (po pierwszym zainstalowaniu tego programu) łączył mnie samoistnie z internetem, a ja mam internet z kablówki. Trochę pieniędzy w Orange mi się nabiło. Dobrze, że szybko się zorientowałam i zmieniłam ustawienia.

--
animka

Orange free i telefon jako modem.