Orange free na karte - pytania

Data: 2011-01-26 09:26:10
Autor: Danga
Orange free na karte - pytania
1. Jak moge sprawdzic do kiedy moja karta z orange free na karte jest wazna i ile jeszcze mam GB transferu?
2. Czy jest jakis program ktory moze mi pokazywac ile danego dnia sciagnalem danych?

Data: 2011-01-26 09:29:49
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-01-26 09:26, Danga pisze:
1. Jak moge sprawdzic do kiedy moja karta z orange free na karte jest
wazna i ile jeszcze mam GB transferu?

sms o treści ILE na 411.

2. Czy jest jakis program ktory moze mi pokazywac ile danego dnia
sciagnalem danych?

Ten sam, przez którego łączysz się z internetem.

--
Liwiusz

Data: 2011-01-26 08:57:30
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 26 Jan 2011 09:29:49 +0100, Liwiusz napisał(a):

1. Jak moge sprawdzic do kiedy moja karta z orange free na karte jest
wazna i ile jeszcze mam GB transferu?

sms o treści ILE na 411.

Albo po zalogowaniu się na Orange.pl.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-01-26 15:48:13
Autor: dwr
Orange free na karte - pytania
W dniu 2011-01-26 09:26, Danga pisze:
1. Jak moge sprawdzic do kiedy moja karta z orange free na karte jest
wazna i ile jeszcze mam GB transferu?

*100*1*2#  - stan konta z pakietem (wynik wraca via sms)
*100*1*1#  - stan konta ze złotówkami

2. Czy jest jakis program ktory moze mi pokazywac ile danego dnia
sciagnalem danych?

Jesli łączysz się modemem to np. Mobile Partner dołączany do modemu to czyni - często wystąpuje w wersji brandowanej dla danego opa.
Dla modemu może się też przydać top_netinfo - ma więcej opcji.

Pozdr.

Data: 2011-01-29 08:48:22
Autor: Odwrócona
Użytkownik "dwr" <d-w-r@g-a-z-e-t-a.-u-s-u-n.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d403455@news.home.net.pl...
[...]

A czy masz kody do POPminuty 120 minut zamiast wysylania smsa?

Orange free na karte - pytania