Orange -> Play, czy kto¶ ćwiczył na bezpłatnym starterze?

Data: 2010-07-02 09:11:29
Autor: Marx
Orange -> Play, czy kto¶ ćwiczył na bezpłatnym starterze?
To przenoszenie to tak dla sportu czy sa jakies korzysci?
Marx

Data: 2010-07-02 19:32:03
Autor: sunwick
Orange -> Play, czy kto¶ ćwiczył na bezpłatnym starterze?
za przeniesienie do play abo bez tel. jest obecnie free w play lub
60minut do wszystkich za 1zl, ja przenioslem kilka numerow tylko z
tego powodu :)

Data: 2010-07-03 23:13:36
Autor: Grzexs
Orange -> Play, czy ktoś ćwiczył na bezp łatnym starterze?
za przeniesienie do play abo bez tel. jest obecnie free w play lub
60minut do wszystkich za 1zl, ja przenioslem kilka numerow tylko z
tego powodu :)

Pre-paidom dają przez 3 miesiące po 20 PLN do wszystkich, wystarczy doładować za 5 PLN, które można zamienić na 1:40 h na stacjonarki i do Play.
--
Grzexs

Orange -> Play, czy kto¶ ćwiczył na bezpłatnym starterze?