Orange i ich extra numerek

Data: 2011-04-07 00:13:19
Autor: S P 1 Q X L
Orange i ich extra numerek
Wywalili mnie na cycki, bo zaoferowali us艂ug臋 kt贸r膮 na 偶ywca testuj膮 na debilach (tfu, klientach), kasuj膮c za to oczywi艣cie 3z艂 co miesi膮c.

Wzi膮艂em sobie toto uruchomi艂em i przez 2 tygodnie na 10 pr贸b 8x nie mo偶na si臋 by艂o do mnie dodzwoni膰 na DOTYCHCZASOWY numer. Wybieraj膮cy m贸j numer s艂ysza艂, ze Po艂膮czenie nie mo偶e by膰 zrealizowane.

Po 2 tygodniach polepszyli us艂ug臋, abonent wywo艂uj膮cy mnie dostawa艂 pi臋kny sygna艂 wo艂ania, a ja nie mia艂em 艣ladu, ze kto艣 do mnie dzwoni艂.

Poirytowany zapyta艂em konsultanta, czy wol膮 rozmawia膰 ze mn膮, czy z programem TVN Uwaga, w贸wczas oddzwoni艂a do mnie kierowniczka BOK i obieca艂a pom贸c. Owszem wszystko ruszy艂o na 4,5 dnia i w ubieg艂膮 sobot臋 zn贸w Po艂膮czenie nie mo偶e by膰 zrealizowane.

Oczywi艣cie zg艂aszam, w poniedzia艂ek dzwoni konsultant i pyta czy ju偶 wszystko dzia艂a. Nosz kur*, a sk膮d mam wiedzie膰? Nie m贸wi臋 ludziom - dzwo艅cie do oporu i informujcie ze nie dodzwonili艣cie si臋, bo niby dlaczego moi kontrahenci maja testowa膰 to???

Dosta艂em (na razie wirtualnie) 50% upustu na abo za tamte 14 dni niepe艂nego dzia艂ania telefonu.  Ale nadal nie rozumiem, dlaczego to klienci za swoj膮 kas臋 maj膮 Oran偶adzie testowa膰 us艂ugi? Oczywi艣cie anulowania abo za us艂ug臋 extra numer za te 14 dni nawet nie przeb膮kn臋li, a chyba powinni :(

A od jutra chc膮 mi da膰 ProPozycje dla Firm. Chyba nie przyjm臋!

Orange i ich extra numerek