Orange i payback

Data: 2010-02-27 12:16:58
Autor: b.s.
Orange i payback
Dałem się skusić na udział w programie Payback po tym jak dostałem kartę od BP. Kartę dodałem po zalogowaniu na orange.pl w grudniu i do tej pory nie dostałem żadnych punktów za opłacone faktury. Dostaję za zakupy na BP ale i otrzymałem też za przedłużenie umowy z Orange. 30 dni od terminu opłacenia faktury minęły już dawno, a tu nic.
Zatem:
- czy ten program w przypadku Orange to lipa i nie ma co sobie nim głowy zawracać?
- czy u kogoś to działa i to ja mam coś skopane?

Ja tez dałem sie skusić. Punktów nie mam od momentu rejestracji.
Napisałem wczoraj emaila do Payback, dzisiaj oddzwonili dopytywali się o szczegóły i będą składali reklamację do Payback. Odpowiedź do dwóch tygodni.

Orange i payback