Orange - inne ustalenia przez tel., inna zapisy w umowie.

Data: 2012-10-03 18:21:16
Autor: Marian Paździoch
Orange - inne ustalenia przez tel., inna zapisy w umowie.
Witam,
zamawialem przez telesprzedaż w orange abonament wraz z telefonem. Miedzy innymi ustalenia mialy byc takie, ze mam miec przez 6 miesiecy darmowy abonament. Z resztą zapisy takie istnieją również w regulaminie na stronie internetowej. Dzisiaj odebralem u kuriera umowe i okazuje sie, ze w umowie jest napisany abonament gratis na 3 miesiace. Zestaw od kuriera odebrala inna osoba bo formalnie na nią zawarta jest umowa. Zobaczyłem to po fakcie więc już z tym nic nie zrobię. Dzwonilem do orange zeby to wyjasnic. Konsultantka przyznała mi rację i poradzila, ze jeszcze ustali co da sie zrobic, ale jak nic to zebym odeslal zestaw jako odstapienie od umowy w ramach 10 dni i zawarl umowe na nowo. Szczerze to nie chce mi się robić takich kombinacji. Raz, że za odsyłkę mam płacić ja, dwa trwa to jakiś czas.
Co radzicie? Mi się wydaje, że zawarłem umowę już telefonicznie (data na umowie jest z wtedy kiedy zamawiałem pzez tel.) i na tamtych warunkach. Więc chciałbym po prostu zareklamować usługę jako niezgodną z umową.
Myślicie, że to dobry pomysł? Pomijam rady tupu olej orange idź gdzie indziej. Mi odpowiadają warunki przez nich zaprezentowane, z resztą chciałbym zrobić to najprostrzym sposobem.

Orange - inne ustalenia przez tel., inna zapisy w umowie.