Orange - jak zerwc umowe z powodu braku zasiegu

Data: 2009-07-13 10:21:11
Autor: Tomaszek
Orange - jak zerwc umowe z powodu braku zasiegu
Szczepan pisze:
Mieszkam na wsi ok 3,5 km od przekaznika.
Umowe z Orange podpisywalem w Gdyni gdzie zasieg byl bardzo dobry.
Po przyjezdzie do domu okazalo sie ze praktycznie nie mam komorki gdyz Orange nie ma zasiegu ani w moim domu ani w najblizszej okolicy.
Reklamowalem juz i telefonicznie i pisemnie niestety bez skutku.
Orange odpisuje ze skoro podpisalem umowe to zerwac jej nie moge a zasieg uwazaja za dobry i wystarczajacy (oczywiscie nikt go tu nie mierzyl). Wiem od moich sasiadow ze jedynie Era ma tu zasieg dobry. Moja umowa z Orange konczy sie niestety dopiero za dwa lata. Poradzcie mi co w takiej sytuacji moge zrobic?

Niestety nic nie możesz zrobić. Ja to przerabiałem w Minusie;) Mapa zasięgu ma charakter orientacyjny. Wyczerpałem drogę reklamacyjną, poszedłem do UOKIKu. Tam niestety pokazali mi przepis, który związuje im ręce. Brzmiał on mniej więcej tak: operator nie ma obowiązku zapewnienia   zasięgu na terenie całego kraju, chyba że jest operatorem wyznaczonym do tego przez UKE. Minus był na tyle bezczelny, że napisali mi, że mogę się z telefonem przemieszczać, bo jest mobilny!!
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Orange - jak zerwc umowe z powodu braku zasiegu