Orange - jak zerwc umowe z powodu braku zasiegu

Data: 2009-07-13 12:25:19
Autor: Bebe
Orange - jak zerwc umowe z powodu braku zasiegu
Użytkownik "Szczepan" <szczepan.44@wp.pl> napisał w wiadomości news:h3ekre$ioa$1atlantis.news.neostrada.pl...
Mieszkam na wsi ok 3,5 km od przekaznika.
Umowe z Orange podpisywalem w Gdyni gdzie zasieg byl bardzo dobry.
Po przyjezdzie do domu okazalo sie ze praktycznie nie mam komorki gdyz Orange nie ma zasiegu ani w moim domu ani w najblizszej okolicy.
Reklamowalem juz i telefonicznie i pisemnie niestety bez skutku.
Orange odpisuje ze skoro podpisalem umowe to zerwac jej nie moge a zasieg uwazaja za dobry i wystarczajacy (oczywiscie nikt go tu nie mierzyl). Wiem od moich sasiadow ze jedynie Era ma tu zasieg dobry. Moja umowa z Orange konczy sie niestety dopiero za dwa lata. Poradzcie mi co w takiej sytuacji moge zrobic?

kiedy podpisałeś umowę??

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-07-13 13:30:43
Autor: Szczepan
Orange - jak zerwc umowe z powodu braku zasiegu

Użytkownik "Bebe" <ebielsko@gazeta.pl> napisał

kiedy podpisałeś umowę??

Rok temu a reklamacje skladalem pare razy w tym czasie.
--
Szczepan

Data: 2009-07-13 13:43:48
Autor: Bebe
Użytkownik "Szczepan" <szczepan.44@wp.pl> napisał w wiadomości news:h3f61d$8j$1atlantis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "Bebe" <ebielsko@gazeta.pl> napisał

kiedy podpisałeś umowę??

Rok temu a reklamacje skladalem pare razy w tym czasie.

chyba trochę późno na zrywanie umowy nie sądzisz??

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-07-13 13:50:14
Autor: cpt. Nemo
Orange - jak zerwc umowe z powodu braku zasiegu

Użytkownik "Szczepan" <szczepan.44@wp.pl> napisał w wiadomości

> kiedy podpisałeś umowę??

Rok temu a reklamacje skladalem pare razy w tym czasie.

Ty nie jestes przypadkiem jakims kretaczem ?
Tak patrze na Twoje wypowiedzi :

Użytkownik "Szczepan" <szczepan.44@wp.pl> napisał w wiadomości
Moja umowa z Orange
konczy sie niestety dopiero za dwa lata.

Podpisales rok temu trzyletnia umowe ?

Użytkownik "Szczepan" <szczepan.44@wp.pl> napisał w wiadomości
 Wiem
od moich sasiadow ze jedynie Era ma tu zasieg dobry.

A moment potem piszesz :

Użytkownik "Szczepan" <szczepan.44@wp.pl> napisał w wiadomości

Mialem przez 6 lat telefon z Plusa i z tym operatorem nie mialem
zadnych
problemow z zasiegiem dlatego na mysl mi nie przeszlo ze Orange w tym
samym
miejscu nie ma zasiegu wogole.

To sie moze kurna zdecyduj czy jedynie Era ma tam dobry zasieg czy tylko
Plus ?

Za bardzo placzesz sie w zeznaniach zeby glebiej wnikac w Twoje
wypowiedzi.

Użytkownik "Szczepan" <szczepan.44@wp.pl> napisał w wiadomości

Czy na takich oszustow nie ma sily w naszym nowym ustroju?

No nie taki on juz nowy, cale pokolenie w nim wyroslo, niebawem koncza
studia :)
A i system ow nie jest opiekunczy tak jak poprzedniu, tu trzeba myslec i
samemu podejmowac odpowiedzialne decyzje w zakupach i samemu potem
ponosic konsekwencje wlasnych decyzji.

pozdrawiam,

Data: 2009-07-13 14:50:00
Autor: qwerty
Użytkownik "cpt. Nemo" <cpt__nemo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h3f71o$jtb$1@news.onet.pl...
[...]

Pewnie brał iphone. ;)

Orange - jak zerwc umowe z powodu braku zasiegu