Orange - jak zerwc umowe z powodu braku zasiegu

Data: 2009-07-13 13:57:38
Autor: Papkin
Orange - jak zerwc umowe z powodu braku zasiegu
a o antenie zew. Pan slyszal? Moze "da rade" z taka antena normalnie rozmawiac.

Data: 2009-07-13 16:40:35
Autor: Szczepan
Orange - jak zerwc umowe z powodu braku zasiegu

Użytkownik "Papkin" <spam@spamerssux.net> napisał
a o antenie zew. Pan slyszal? Moze "da rade" z taka antena normalnie rozmawiac.

Pierwsze o co zapytalem w punktcie obslugi klienta Orange to wlasnie aby mi sprzedali antene zewnetrzna. Stwierdzili ze do mojego telefonu (Samsung C300) nie ma wejscia na antene i nic mi nie poradza. A za ten wlasnie telefon kazali mi podpisac umowe na 3 lata.

--
Szczepan

Data: 2009-07-13 16:49:49
Autor: Bebe
Użytkownik "Szczepan" <szczepan.44@wp.pl> napisał w wiadomości news:h3fh5d$qb9$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

to ty zetafona wziąłeś a nie abonament z tego co widzę :)

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-07-13 19:57:34
Autor: Czabu
[...]

Za telefon warty dzisiaj 150zł (rok temu pewnie ze 200zł) podpisałeś umowę na 3 lata?
Przystawili Ci pistolet do głowy w tym salonie?

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-07-13 22:45:42
Autor: Szczepan
Orange - jak zerwc umowe z powodu braku zasiegu

Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał

Za telefon warty dzisiaj 150zł (rok temu pewnie ze 200zł) podpisałeś umowę na 3 lata?
Przystawili Ci pistolet do głowy w tym salonie?

Poniewaz zamierzalem korzystac z telefonu nawet dluzej niz 3 lata wiec bylo mi obojetne na ile jest ta umowa. Nawet do glowy mi nie przyszlo ze Orange nie ma zasiegu w moim miejscu zamieszkania. Mialem przed tym Plusa przez 6 lat i za caly ten okres nie trafilem nigdzie gdzie przebywalem na obszar bez zasiegu wiec bylem przekonany ze operatorzy sprzedajac usluge zapewnili wczesniej odpowiednie warunki techniczne.
Dlatego tez uwazam nadal ze zostalem przez Orange oszukany.
Oczywiscie agenci Orange beda innego zdania ale to jest w biznesie normalne.

--
Szczepan

Data: 2009-07-14 00:57:49
Autor: cpt. Nemo

Mialem przed tym Plusa przez 6
lat i za caly ten okres nie trafilem nigdzie gdzie przebywalem na
obszar bez
zasiegu

O :)
A ja znam kilka takich miejsc i Plusa nie mam, ale koledzy miewaja "brak
sieci". Nie sadze zeby choc jedna siec w Polsce miala pelne pokrycie
kraju.

pozdrawiam,

Data: 2009-07-14 07:06:31
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Tue, 14 Jul 2009 00:57:49 +0200, cpt. Nemo napisał(a):

O :)
A ja znam kilka takich miejsc i Plusa nie mam, ale koledzy miewaja "brak
sieci". Nie sadze zeby choc jedna siec w Polsce miala pelne pokrycie
kraju.

I nie ma. Znam miejsce w Polsce, gdzie zasię mają jedynie czeskie sieci. I
plus, jak są niskie chmury (ale nie za niskie), a pobliski BTS ma świeży
akumulator ;)

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2009-07-14 15:45:16
Autor: Tomaszek
Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
I nie ma. Znam miejsce w Polsce, gdzie zasię mają jedynie czeskie sieci. I
plus, jak są niskie chmury (ale nie za niskie), a pobliski BTS ma świeży
akumulator ;)

Znam miejsca w Warszawie, gdzie Minus po wejściu do budynku ginie całkowicie lub zostaje jedna kreska( połączenia nawiązać się nie da!!). Jak nie wierzycie to sprawdźcie:

1.Decathlon przy CH Reduta
2.CH Skorosze ( punkt sprzedaży Minus'a się zmył )
3.Dowolne mieszkanie na niższej kondygnacji od ulicy Dzieci Warszawy do stacji PKP Ursusie ( Ursus Główny, a nie Północny )

Jeżeli Minus pozwala sobie na utratę tylu klientów w tak wielkim mieście, to pomyślcie co dzieje się w mniejszych miejscowościach....

Oczywiście podobna sytuacja może wystąpić u innego operatora. Ale jakby ktoś był zainteresowany: w na "starym" Ursusie nie ma problemów z zasięgiem sieci Era ( sprawdzone osobiście: używam Mobilkinga ) nawet w piwnicy swojego bloku odebrałem połączenie i dało się rozmawiać.
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-07-15 08:15:55
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Tue, 14 Jul 2009 15:45:16 +0200, Tomaszek napisał(a):

Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
[...]

O widzisz, dotknąłeś jeszcze jednego tematu. Mapa mapą, ale są też
dodatkowe czynniki wpływające na jakość sygnału. Jak siedzisz w bunkrze, to
nawet jeśli na zewnątrz masz pełen zasięg, to w środku, możesz nie mieć
nic. Jakaś głupia górka po drodze, czy w skrajnych przypadkach nowy budynek
postawiony po aktualizacji mapy i wszystko się zmienia.

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2009-07-15 10:32:28
Autor: Tomaszek
Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
[...]

Doskonale to rozumiem, tylko jest jeden problem. Era i Orange mają w tych miejscach zasięg i to pełny!! Czyli jednak można. Decathlon jest bardzo wysoki, więc mała kubatura pomieszczeń odpada. To jest ogromna hala, ma klimatyzatory, a więc przerwy w dachu(fale mają którędy się dostać ) Problem w sieci Plus wydaje się leżeć gdzie indziej...

Jak szukałem rozwiązania słabego zasięgu i to w tylu miejscach jednego z   największych miast Polski to natrafiłem na przedstawiciela handlowego, który twierdzi, że w Warszawie w niektórych miejscach technicy po prostu spieprzyli sprawę źle konfigurując BTS-y i teraz jest klops, bo nie wiadomo, kto ma pokryć koszty naprawy tego błędu. Oczywiście abonenci;) Ponieważ mam tą informację nieoficjalnie, to nie mogę podać źródła. Traktuj to tylko jako ciekawostkę, która daje do myślenia;)

Na kolejny dowód, że jednak można jest zasięg wszystkich sieci na stacjach metra w Warszawie. Trochę to włażenie w d....ę klientowi, bo za pewne wymaga postawienia stacji bazowych specjalnie tylko po to, żeby w podziemiu był zasięg, ale jest to dowód na to, że można. Żadne mury nie przeszkadzają już falom radiowym w dotarciu do podziemia, gdy w grę wchodzi ileś tysięcy wykonanych połączeń dziennie ludzi czekających na coraz gorzej jeżdżące metro;)

Data: 2009-07-15 08:37:05
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 15 Jul 2009 10:32:28 +0200, Tomaszek napisał(a):

Żadne mury nie
przeszkadzają już falom radiowym w dotarciu do podziemia,

Bo pewnie stacje są na stacjach, a nie nad.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

Data: 2009-07-15 12:23:08
Autor: Mariano Italiano
Tomaszek napisał(a):

[...]

Fale, to nie zapach. Nie "wchodzą" każdą możliwą dziurą w dachu.
Poczytaj o propagacji.

[...]

Uwirz PH, to Cię czeka chodzenie zimą w trampkach... Urbal legends i tyle.

[...]

No widzisz - metro też sie psuje.

Ile czasu spędzasz w miejscach o słabym zasięgu? Jest to związane z Twoja
praca?

Traktuj telefon jako narzędzie, a nie jako wychuchany gadżet, to zobaczysz,
że wiele sie zmieni...
--
Mariano Italiano

Data: 2009-07-20 23:09:54
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "Szczepan" <szczepan.44@wp.pl> napisał w wiadomości news:h3g70d$oh1$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

    I o zetafona taki płacz? Przecież cały twój koszt to 16,67 zł miesięcznie.
Potraktuj to jako lekcję życia, a te pieniądze wygadasz jak się ruszysz poza swoje miejsce zamieszkania.
Ewentualnie poczekaj aż się umowa skończy i sprzedaż te środki na allegro przelewem sms.

Data: 2009-07-21 11:01:40
Autor: Szczepan
Orange - jak zerwc umowe z powodu braku zasiegu

Użytkownik "Marcin Wasilewski" <jakis@adres.pewnie.je.st> napisał

   I o zetafona taki płacz? Przecież cały twój koszt to 16,67 zł miesięcznie.
Potraktuj to jako lekcję życia, a te pieniądze wygadasz jak się ruszysz poza swoje miejsce zamieszkania.

Masz racje ze te 16 zl da sie przegadac poza miejscem zamieszkania.
Do rozmawiania z mojego miejsca zamieszkania musialbym zawrzec umowe z innym operatorem i z innym numerem telefonu. Po prostu wolalbym miec jednego operatora i jeden numer do rozmow zarowno w miejscu zamieszkania jak i poza nim.

--
Szczepan

Data: 2009-07-21 15:51:04
Autor: Jingiel
[...]

A po kiego grzyba od razu umowa???? Idziesz do kiosku i kupujesz startera innej sieci.

Jingiel

Data: 2009-07-21 23:10:18
Autor: Szczepan
Orange - jak zerwc umowe z powodu braku zasiegu

Użytkownik "Jingiel" <XXX@XX.XX> napisał

A po kiego grzyba od razu umowa???? Idziesz do kiosku i kupujesz startera innej sieci.

Rzecz nie w umowie tylko w dzwonieniu do mnie.
Wiele ludzi ktorzy chca do mnie zadzwonic znaja jeden numer ktory im podalem.
Teraz bede musial cala porabana sytuacje przerzucic na barki znajomych i podac im dwa numery z zaznaczeniem zeby dzwonili do mnie na numer 1 kiedy jestem w domu a na numer dwa kiedy mnie w domu nie ma. Przeciez to smieszne w dzisiejszych czasach.

--
Szczepan

Data: 2009-07-25 16:09:20
Autor: op23
[...]

No wlasnie, wydaje sie, ze chociaz nie powinno byc problemu z przeniesieniem tego numeru do innej sieci

Data: 2009-07-28 01:36:22
Autor: Drizzt
Orange - jak zerwc umowe z powodu braku zasiegu
On 21 Lip, 21:10, "Szczepan" <szczepan
Przeciez to smieszne
w dzisiejszych czasach.

Smieszne to sa porady ludkow ktorzy nie znaja regulaminu ktory
podpisali
Podpowiem Ci cos - nic z tym nie zrobisz bo nie masz zadnych podstaw
(jesli uwazasz inaczej przytocz paragrafy a nie biadolenie) poszukaj
innych rozwiazan, poczytaj sobie, ogarnij wpierw temat

Data: 2009-07-28 17:43:13
Autor: Szczepan
Orange - jak zerwc umowe z powodu braku zasiegu

Uzytkownik "Drizzt" <deus.ex@plusnet.pl> napisal

[...]

Zadne takie pisanie mnie nie dziwi gdyz z pewnoscia wiekszosc bioracych udzial w dyskusji na tej grupie to pracownicy roznych operatorow gsm, ale warto poznac przeciez ich opinie.

--
Szczepan

Data: 2009-07-29 15:55:48
Autor: Łukasz Pastwa
On 28 Lip, 17:43, "Szczepan" <szczepan...@wp.pl> wrote:
Zadne takie pisanie mnie nie dziwi gdyz z pewnoscia wiekszosc bioracych
udzial w dyskusji na tej grupie to pracownicy roznych operatorow gsm, ale
warto poznac przeciez ich opinie.
zeby poznac te opinie to wystarczy odpalic google:) takich tematow
bylo sporo i zawsze wynik jest taki sam...

Data: 2009-07-25 16:07:38
Autor: op23
[...]

To tez jest umowa. No i tez moze nie dzialac w okreslonej lokalizacji. Moze tylko nie zostaniesz obciazony kara zwana umowna.

Orange - jak zerwc umowe z powodu braku zasiegu