Orange - jak zerwc umowe z powodu braku zasiegu

Data: 2009-07-14 19:29:06
Autor: Bebe
Orange - jak zerwc umowe z powodu braku zasiegu
dowiemy sie jaki to masz pakiet na te 3 lata z tym telefonem??

Data: 2009-07-14 20:01:24
Autor: Szczepan
Orange - jak zerwc umowe z powodu braku zasiegu

Użytkownik "Bebe" <ebielsko@gazeta.pl> napisał

dowiemy sie jaki to masz pakiet na te 3 lata z tym telefonem??
Oczywiscie juz ktos nawet napisal to "Zetafon".

--
Szczepan

Data: 2009-07-16 07:54:50
Autor: Bebe

Użytkownik "Szczepan" <szczepan.44@wp.pl> napisał w wiadomości news:h3ihoc$2lp$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "Bebe" <ebielsko@gazeta.pl> napisał

dowiemy sie jaki to masz pakiet na te 3 lata z tym telefonem??
Oczywiscie juz ktos nawet napisal to "Zetafon".

tak ja napisałem ale jako pytanie wcześniej a nie jako pewniak - to w takim razie jest pewien sposób na tą umowę - może nie jakiś ekstra ale... zetafon to zwykły pop - w związku z tym kasa nie przepada - wystarczy doładowywać aż do końca umowy co 3 miesiące za 50 zł a potem opchnąc starter "pełny" komuś znajomemu albi na allegro za jakieś 60/70% kwoty - zawsze to jakieś wyjście z sytuacji... a 2 sprawa to może wcześniej czy później zasięg się pojawi i taki "pełny" starterek się przyda.

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Orange - jak zerwc umowe z powodu braku zasiegu