Orange - klika usług w jednym koncie

Data: 2015-05-09 11:10:24
Autor: Pszemol
Orange - klika usług w jednym koncie
Czy kto¶ korzysta z klika usług w jednym koncie ?

Ja mam jaki¶ problem - może czego¶ nie rozumiem...
Mam od dawna numer komórki na kartę, w Orange.
Do niego konto na orange.pl (Moje Orange) z loginem/hasłem.

Widzę, że można mieć kilka usług w jednym koncie, więc pomy¶lałem sobie - fajnie, dodam numer komórki mamy do swojego konta... OK :-)

No i wybieram "Powi±ż usługę niezarejestrowan±", bo mama nie ma konta na orange.pl... Wybieram "chcę dodać kolejn± usługę do mojego konta (nie mam do niego loginu i hasła)". Formuła ta jest trochę niegramatyczna, chyba powinno być "nie mam do NIEJ loginu i hasła" bo chodzi o usługę, nie? Je¶li dodaję j± do mojego konta to chyba mam login :-) Fajnie - pyta mi się o numer usługi i hasło z SMSa.
Wpisuję to co wysłali i pojawia się następne okienko w którym mam wybrać dla nowej usługi NOWY LOGIN!

Co¶ mi tu nie gra - po co mi nowy login i nowe hasło
skoro moim celem jest dodanie tej usługi do mojego konta?

Jak Wy to rozumiecie?
Bo ja oczekiwałem że pod jednym kontem, jednym loginem, będę mógł obsługiwać kilka różnych kont komórkowych - co¶ Ľle poj±łem?

Data: 2015-05-10 10:10:01
Autor: Jacek Skowroński
Orange - klika usług w jednym koncie
PT Pszemol scripsit:
Coś mi tu nie gra - po co mi nowy login i nowe hasło
skoro moim celem jest dodanie tej usługi do mojego konta?

Jak Wy to rozumiecie?
Bo ja oczekiwałem że pod jednym kontem, jednym loginem, będę mógł obsługiwać kilka różnych kont komórkowych - coś źle pojąłem?

Logujesz się i obsługujesz wszystkie usługi korzystając z jednego
loginu. Podejrzewam, że ustalenie innego loginu dla każdej usługi jest
na wypadek, gdybyś chciał kiedyś te konta rozłączyć. --
Jacek Skowroński

Data: 2015-05-10 07:04:34
Autor: Pszemol
"JacekSkowroński" <jacek@alauda.pl> wrote in message news:cr8p3pF82r1U1mid.individual.net...
[...]

Może tak być, ale dlaczego miałoby to być warunkiem do
włączenia usługi pod moje konto? Nie ma ona loginu teraz.
Czemu po rozłączeniu musiałaby go nagle mieć?
Chyba przyznasz, ĹĽe to trochÄ™ dziwne jest...

Data: 2015-05-10 17:54:47
Autor: Jacek Skowroński
[...]

Mnie nie pytaj. Możliwe, że przyczyna jest zupełnie inna, wynikająca z
jakichś wewnętrznych uwarunkowań.

Chyba przyznasz, ĹĽe to trochÄ™ dziwne jest...

No jest. Dopowiem jako ciekawostkę, że po zalogowaniu głównym loginem i
przejściu do obsługi innego konta zmienia się wyświetlany login na ten
powiązany z wybraną właśnie usługą.

--
Jacek Skowroński

Orange - klika usług w jednym koncie